Mone bedankt voor je reactie !! M'n benen zijn nu wel wat droog ja. Die plekken, beide benen, zelfde plaats, en het voelt alsof ik het droog geschoren heb, zo brandt het.. En wat betreft de huisarts... Ooh sinds Jildou kan ik heel goed met mn ha maar voel me nogal gauw een zeur, aangezien de kans groot is dat het morgen al over is, qua pijn.. maar ik heb dus heel braaf gebeld, zijn ze deze week dicht.. Dus maar even zien, als het niet afgezakt is morgenochtend bel ik de plaatsvervanger wel.
Ik ga als remedi in bad met Balneum, extra vettende badolie (ze hebben ook een douche variant, maar bad bevalt me wel )
hmmz... moet ik ook maar zoiets proberen.. Kijken of het helpt!! Hier weer lekker dom bezig. Dacht wat duurt het lang voordat de aardappelen koken, ja dan moet je wel de goeie pit aandoen he !!
hahaha Sam je bent echt zwanger . Silvia gefeliciteerd meid een jongen en meisje en alles goed. Super! Verder weet ik even niet meer zo goed wat er geschreven is. Zo ik heb lekker een heel lang weekend . Ben vrij t/m zondag. Ik moest mijn dagen nog opnemen van vorig jaar. Vrijdagmiddag ga ik gezellig met iemand van dit forum, die ik ook bij zwangerschapsgym heb ontmoet een middag naar dippie doe hier in het dorp. Is een overdekte speeltuin. Ben benieuwd hoe Lucas het gaat vinden. En zaterdag lekker een dag winkelen in Eindhoven met mijn vriendin. Eindelijk kan ik weer van dingetjes genieten.
Ischa..Kijk zo horen we het graag meis!! Geniet er lekker van.. Lucas vindt het vrijdag vast ook prachtig!!!
biw droge plekken inderdaad goed insmeren ik kan me handen bijna niet bewegen savonds van de droge handen en dan zijn ze vuurrood goed insmeren dus
hoi dames, eigenlijk heb ik niks te melden hier gaat het allemaal weer een stukkie beter, alleen Rihanna wil 's avonds met het eten zoooooo slecht eten. vanaf het moment dat ze in haar stoel wordt gezet is het drama en om haar te laten eten moeten we bijna op onze kop gaan staan maw boekjes erbij, knuffel, mama's armbanden enzenz gaat dit weer vanzelf over of is dit een fase?
Zal idd een fase zijn.. En anders maar zelf lekker gaan eten, misschien dat ze dan wel wil!! Jildou zit in de krijsfase.. ook gezellig !!
Ischa, fijn dat je weer zin krijgt in het ondernemen van leuke dingen. Lucas gaat het vast leuk vinden in die speeltuin. Liesje, het kan best zijn dat Rihanna nog last heeft van haar keel waardoor ze nog niet zo goed eet. Ik weet niet precies wanneer de fase begint waarin de smaak begint te veranderen en de niet willen eten periode aanbreekt. Bij Alyssa was dat rond de tijd dat ze 2 1/2 was. Dit heeft ze volgehouden tot een week of 2 geleden. Daarbij ging het bij haar voornamelijk om de warme hap. Brood en pap at ze altijd nog wel. Fruit wilde ze ook heel lang niet meer maar diksap wel. Inmiddels eet ze heel langzaam aan weer meer groenten en fruit en laat ze zich ook makkelijker overhalen om dingen uit te proberen waarvan ze denkt dat ze ze niet lekker vindt. Pas hadden we chili con carne. Het begon natuurlijk met: dat lust ik niet. Ze moest 2 hapjes eten en wat denk je? Ze vroeg om meer. En zo gaat het de laatste paar weken steeds vaker. Vandaag zouden we eigenlijk weer eens gaan peuterzwemmen, maar aangezien ik nog steeds niet helemaal opgeknapt ben van de griep stellen we het nog maar een weekje uit. Jammer, want we zijn ivm kerstvakantie en ziekte van de kids en mijzelf inmiddels al weer een maand niet meer geweest. Straks maar even de kou trotseren en een stukje wandelen. Is ook leuk.
Hier ook een die in de gil en krijs fase zit pfffff word er moedeloos van soms. het galmt me gewoon door de kop heen blij als het 7 uur is en meneer op bed gaat. @eten hier ook een die niet wil eten inderdaad alleen brood en pap..en liefste alleen pap ook nog... Sávonds gewoon bordje bij hem neer zetten en laat hem maar heen knoeien af en toe schuift mama een hapje naar binnen zodat ie toch iets binnen krijgt. maar moet echt niet proberen om hem helemaal te voeren want dan is het drama in huis. na het eten een klein kuipje appelmoes voor de nodige vitamientjes en meneer is er klaar voor. Min vloer en hond eten meer van het warm eten dan mathijs zelf maar als je hem gaat dwingen gaat ie er een hekel aan krijgen en lukt het je never nooit meer om hem te laten eten. cb zegt dat het een fase is waar ze nu in zitten omdat de ontwikkeling heel snel gaat nu...lopen , praten , dromen daarom dat ze vaak huilend wakker worden s'nachts. Helaas moeten we er allemaal doorheen denk ik ;liefs
ze eet 's morgens wel warme pap maar 's avonds wil ze gewoon niet eten... onder een beetje dwang eet ze uiteindelijk wel alles op... pffffff kan er een beetje moe van worden als het al begint zo gauw ze in de stoel zit
Hier precies hetzelfde hoor. S'morgens een fles pap ook niet op een bordje dat wil meneer niet. en sávonds om 7 uur ook een fles pap n in de middag 2 boterhammen met dikkeboter en hagelslag erop en dat het avondeten wil gewoon niet.. Hij zit in de goeicurve qua lengte precies op de middellijn maar met gewicht er een heel eind onder... hij weegt nu net geen 11 kilo en is al bijna 2 jaar.. maar ja ik ga niet lopen vechten met hem als ie honger heeft eet ie vanzelf wel. dat gillen en krijsen vind ik veel erger brrrrrrrrrr daar word ik echt moedeloos van dat zijn momenten dat ik hem wel achter het behang kan plakken en ik ook echt boos op hem kan worden. je voelt je gewoon machteloos omdat niks helpt om hem t bedaren op dat moment bleeeehhh
Alyssa dwingen te eten hebben we ook nooit gedaan. Dat geeft alleen maar wederzijdse frustraties. En ik was ook een beetje bang dat ze een hekel aan eten zou krijgen of anderzins een eetprobleem zou krijgen. Kan me van mezelf nog urenlange sessies herinneren dat ik met eten op de gang werd gezet, net zolang tot ik het (kokhalzend) op had gegeten. En aan dat soort toestanden had ik hier geen zin. Wil je eten? Prima, wil je niet eten, ook goed, de volgende maaltijd ben je weer aan de beurt. En anders is er morgen weer een dag. Ze is ondanks dat ze 's avonds maar matig at gewoon lekker door blijven groeien en da's het belangrijkste. Aan de vitamines komen ze met andere produkten wel.
maar ik heb er zo'n rotgevoel bij als ze met een lege maag naar bed zou gaan...dat vind ik ook weer zielig maar het rare is dat ze het warme eten niet wil hebben en dan het danoontje toetje weer wel...