vorige ronde 'maar' 2 keer rond ei en de maand ervoor volgens mij ook om de dag maar helaas... dus nu ga ik voor 4 dagen achter elkaar, dat heeft bij Rihanna ook gewerkt
Trouwens wel fijn dat jullie er toch weer voor gaan Liesje. Alleen jammer dat hij het nooit met zoveel woorden gezegd heeft. Maarja, sommige mannen hebben daar moeite mee.
we hebben zelf alleen maar een senseo...nespresso vind ik zo duur in de aanschaf ik heb nu mijn zinnen gezet op een senseo latte select
tja ik had ook liever gehad dat hij gewoon duidelijk was, ja of nee maar zo is hij niet, hij vind het erg moeilijk om beslissingen te nemen maar hij heeft het toch maar gedaan...als het deze maand niet raak is dan is er een rustperiode van 2 maanden omdat hij gewoon ook niet het risico wil lopen dat het kindje op de sterfdag van zijn vader geboren wordt (2e kerstdag)
Wij hadden ook een senseo hiervoor. Het is ook alleen maar omdat we enorm veel korting kregen bij het nespresso apparaat, anders hadden wij (lees: ik) het nooit gedaan. Maar nu we hem eenmaal hebben... Het is wel heel lekkere koffie!
ik geloof het graag...is dat apparaat niet een stuk groter als de senseo? (wij hebben niet zoveel ruimte op het aanrecht)
De kans is erg klein, maar ik kan het me ook wel indenken dat hij daar moeite mee heeft. Dan wordt een blijde gebeurtenis toch overschaduwd door een hele droevige. Kerst is nu al niet meer hoe het moet zijn, en een geboorte moet dat helemaal niet hebben.
daar kan ik hem ook wel gelijk in geven hoor maar hij zou het liefste helemaal geen geboorte in december zien ivm de feestdagen dat was ik dus niet met hem eens
We hebben een brief van de KPN gekregen dat ze de tarieven verhoogd hebben van het bellen (starttarief van 5 naar 10 cent). Dus hebben we ons gister over laten sluiten naar Tele2. Scheelt 20 euro per maand in abonnement (bellen+internet) en de belkosten zijn ook nog een keer goedkoper. Was de afzetters bij KPN ondertussen wel beu! (We konden eerst niet anders aangezien andere maatschappijen geen dekking gaven in dit 'gat'. Digitale televisie kan nog steeds niet.)
Lindada: Leuke naam, heb kind in de klas die zo heet !! Alleen dan andere spelling Ja Bas/ Joyce heeft idd zeer waarschijnlijk weer bbz.. Maar omdat de testen al lichter werden is het zich waarschijnlijk al zelf aan het oplossen, hopelijk voor haar.. (ik heb dr in mn msn ) Vandaag bloedonderzoek afwachten als hcg te hoog is moet ze vandaag nog geopereerd worden.
Pfff, ik hoop voor haar dat een operatie niet nodig is. (naam is alweer verwijderd Maar fijn dat je hem leuk vind. Die gaat het waarschijnlijk worden als het een jongen is (ooit).)
Zit mezelf klem te snoepen aan de paaseitjes... Daar gaan m'n 6 kilo! Tja, moet ik ze ook maar niet kopen dan!
Thanx! Ik zat alweer te twijfelen aangezien we de Pfaffs aan het kijken waren en mijn moeder zei dat ze de namen daar zo stom vind... Nu ben ik het voor een gedeelte met haar eens, maar die naam vind ik wel leuk.
Mevrouw is weer wakker. Ach ik laat haar nog even liggen, ze is toch lekker aan het kletsen. (slecht he)