Haha, sorrie hoor, maar lach me rot om dit berichtje. Heb wel een beetje medelijden met je vent nu hoor. Geef die man een avondje/nachtje vrij en probeer het morgenavond nog eens een keer.
Jenny, thanks, zoiets had ik ook inderdaad al in m'n hoofd zitten hoor, dat je ze zolang ze nog niet leerplichtig zijn gewoon thuis kunt houden. Zal vast wel eens een paar keer gebeuren, maar net als jij zal ik dat ook netjes melden. Groot gelijk dat je ze nog even een dagje thuishoudt trouwens, zou ik in jouw plaats ook hebben gedaan. Zo sneu, de hele vakantie ziek. Misschien is het nu eens een keertje tijd dat de zwangerschappen in drieën komen? Dan zijn Natas en Liesje tenminste samen aan de beurt samen met Jootje! Lindada, nog lekker gesnoept van de paaseitjes? Haha. Rebbel, hoe is het nu met Luna, hoop dat het weer wat beter met haar gaat.
Gelukkig is Alyssa weer opgeknapt. Bizar, hoe snel dat dan ineens kan gaan bij die kleintjes. Maar blij toe, heb liever een meisje met praatjes dan een doodziek en zielig musje onder een dekentje op de bank. Ben vanmiddag voor de verandering nog maar eens lekker wezen shoppen, had van m'n schoonzus en zwager bonnen gekregen voor Miss Etam en heb daar een mooie lange vest en 2 shirtjes voor eronder gekocht. Verder bij H&M nog een leuk bloesje en bij een ander leuk zaakje waar ze veel voor weinig verkopen nog een lange vest. En verder was ik ook al weken op zoek naar nieuwe, goed passende BH's en ben daar vandaag ook in geslaagd. Jemig de pemig, ik geloof dat ik in een paar weken tijd 5 jaar geen nieuwe kleding kopen (op positiekleding na dan) heb ingehaald. Ben nu voorlopig wel even klaar, moet alleen over een maand of 2 nog eens gaan kijken voor wat zomerkleding. Hoe vervelend. Haha.
Haha doe je goed Dombo !! Enn fijn dat ze weer opknapt!! Wij zouden morgenochtend zwemmen met Jildou maar ze zit nog wel erg vol, dus maar even andere keer...
Hebben jullie ook van die stoomcabines bij het zwembad? Daar kan het wel lekker van loskomen! Maar meid, ik kan me voorstellen dat je liever niet gaat met haar. Zou het zelf waarschijnlijk ook niet hebben gedaan. Woensdag ga ik voor het eerst sinds een hele tijd weer eens met Yelina naar peuterzwemmen. Heb er zin in. Haha ja Sam, ik ben lekker aan het shoppen geweest de laatste tijd, maar de knip gaat nu voorlopig even op slot, het is wel even mooi zo.
Neej die hebben we niet helaas. Ach komt vast wel een keertje.. Misschien volgende week! Klein clowntje Moet zo om dr lachen .. Ze roept nu de hele tijd mem, mem, memmie, mem.. Vandaag in de winkel ook, zo komisch Of dan zeg je Jildou kom je? Zegt ze neeej, neej, neej , maar komen doet ze wel hoor HAHA!!
daarom heb ik het hier ook neergezet, vond het zo grappig, hihi dat van vanmorgen was inhalen van gisteravond haha! nou misschien morgen nog en dan is mijn ei wel geweest denk ik en dan mag ie alle rust hebben wat ie wil
Haha. Nou, die rust heeft hij dan wel verdiend in dit geval. Sam, leuk is dat he? Dat roepen. Doet Yelina ook steeds. Ook reageert ze steeds meer op dingen die je vraagt. Vanochtend was ze even op haar kamertje, riep ik haar of ze wilde komen. Daar zei ze nee op en ze kwam ook inderdaad niet. Toen ik vroeg of ze een eierkoek wilde hebben zei ze Ja en ze wist niet hoe snel ze moest komen. Haha. Boefje.
Haha lekker Liesje !! Aah Geweldig Dombo he !! Ooh hier weer lekker genoten vanochtend !! Jildou lekker tussen ons in gelegen vanaf half 8 toen ze wakker was, kleintje die lekker aan het schoppen was en nu echt door m'n hele buik, dus nu kunnen we m'n buik straks weer zien dansen !! Heerlijk,heerlijk !! Vanmiddag wordt er als het goed is ons oude dressoir dat nog op de babykamer staat opgehaald en daarna naar m'n opa en oma .. Dus wordt vast leuk dagje !
Trouwens weet je wat ik zo grappig vindt? Jildou geeft altijd mentale steun Als ik een pot open moet doen ofzo dan gaat ze naast me staan kreunen
Goedemorgen!!! Oef Liesje meid, je hoeft het niet 2 keer per dag te doen joh. Zeker met zo'n gevoelig mannetje lijkt het me veel spanning opleveren en dat is ook niet goed voor kindjes maken. Ik snap dat je heel graag wilt hoor, maar probeer er niet te veel nadruk op te leggen. Het komt als het komen wil, maak jezelf niet gek! Ik bedoel het lief hoor Nog even een leuk stukje. Donderdag op cb vroegen ze of Lara in de handjes kon klappen. Eeehm nee. Gister zing ik het liedje klap eens in je handjes (voor de 1000ste keer geloof ik, haha) en ineens gaat ze in de handen klappen Wat een kind! Normaal deed ze dan de handjes omhoog, maar nu klapt ze ook. Zo schattig. Als je vraagt of iets lekker is, zegt ze mmmmmmm. En als iets lief is geeft ze een kus ook met mmmmmm. Zo ineens valt dan weer iets nieuws op, zo leuk!
Zo even verder teruggelezen! Heerlijk die verhalen wat jullie kindjes doen, zeggen en weigeren, haha. Wat heerlijk is dat toch! Dombo, lekker lijkt me dat om dan te shoppen! Liesje, ok, je laat hem al met rust, hahaha. arme vent. Heb wel geluk hoor met mijn man en zijn geslachtsdeel, haha. Nooit ergens last van, wil altijd wel en zelfs onder druk (met de behandelingen) werkt ie goed. Weet nog wel, bij de 1e behandeling was ik bang dat ie het niet voor elkaar zou krijgen in dat kamertje in het ziekenhuis. Ik zat te wachten in de wachtkamer. Komt ie al heel vlot weer terug. Ik in de stress, lukte het niet???? Ja hoor, al klaar! Sindsdien geen stress weer gehad over het wel of niet lukken.
Kijk Hartewens, supervent heb je. Hier ook altijd onder druk gepresteerd. Het verbaast me telkens weer dat hij het kan terwijl hij weet dat het NU moet gebeuren (ivm ei). Manlief is een kast aan het ophalen van marktplaats voor in Isis haar nieuwe kamer. Ben zo benieuwd.
jee nou lijkt het net zo alsof ik hem dwing om zo vaak te klussen, dat hij 2 keer binnen een paar uur wil daar kan ik niks aan doen, maar vervolgens heeft dat wel gevolgen voor mijn ei. ik wou graag elke dag een klus doen om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk soldaten klaarliggen om toe te slaan als mijn ei springt. Maar goed ik zal wel weer vreemd zijn om dat te willen
ieder zijn ding liesje, maar ik zou dat dus niet doen. Je wordt van 1 x vrijen net zo goed zwanger als van tig keer vrijen. het heeft nl niets met de frequentie te maken. Zaadjes blijven zolang goed. Dus als er in de ochtend een vrij partij geweest is, dan hoeft het zeker de komende 48 uur wat mij betreft niet meer. je maakt de kans op zwanger worden daar dus niet groter mee.
Hier gisteren bezoekjes gedaan bij mijn moeder, mijn jongste zus en ook bij schoonouders...daar wij nogal ver wonen van de familie hebben we er maar een familiedag van gemaakt ! Ik voelde het wel erg op de avond...veel te druk voor me dus... Natuurlijk was mijn oudste zus ook op bezoek bij mijn jongste zus omdat ze hoorde dat ik er zou zijn en het was al enige tijd geleden dat ze ons had gezien en ze was ook erg nieuwsgierig naar mijn buikje! Mijn oudste zus wordt dan ook de meter van ons beebje ! Maar haar dochter (4,5jaar) heeft nu de vijfde ziekte!!!!! Ze heeft al de uitslag op haar aangezicht en buik (maar deze trekt al reeds weg) en ook op benen! Nu ben ik zo gestressd errond...heb wel gelezen dat het niet meer besmettelijk is nadat de huiduitslag al is opgetreden...de eerste 20wk kan je besmet geraken, maar ben net op valreep nog geen 20wk!!! Zie je dat dan weer! Maar goed, manlief zegt dat ik me zo niet mag opwinden...en anders even melden aan gyn woensdag...iemand ervaring mee gehad bij een eigen kind ofzo?
Pippo, kan me voorstellen dat je dat best eng vindt, van die vijfde ziekte. Zou er zelf ook niet helemaal gerust op zijn. Ik weet niet precies hoe het zit met besmettingsgevaar, denk dat ik het in jouw plaats ook na zou vragen bij de gyn of eventueel huisarts.