ZNM mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny kan ons vast wel vinden hoor ;) Ze kan altijd bij onze geposte berichten kijken!! Maar weet dat ze t erg druk heeft!!

Pippo: Zij kenden jou daar natuurlijk niet, dus dan is het misschien nog niet vreemd dat ze het niet zag. De vorige keer met Jildou had ze het ook niet gezien, en toen was ik even ver als jij nu ;) !! Oké ziet ook wat moeilijk als ik een kind ervoor houd natuurlijk :p !! Maar mooi dat alles weer goedgekeurd is!! Mooi licht manneke heb je.. Nog net iets lichter als Jildou, maar wel 0.5 cm groter ;)

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik weet niet waar ze precies last van had, maar misschien dat haar keeltje nog pijn doet...
    Pieter heeft ook een tijdje moeilijk gegeten, maar hoe meer wij ons er druk over maakte des te lastiger werd het, zelfs dingen waar hij anders z'n vingers bij op at. Dus wij hebben het maar "opgegeven" en voila meneer at weer....;)

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik durf het mensen ook nooit te vragen hoor, het zal maar net niet zo zijn, dat iemand uit zichzelf een wat dikkere buik heeft....

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja, dat kan...maar zo ben ik anders niet ;). Maar goed, het was de eerste keer dat ze me zag :).

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hier precies hetzelfde hoor. Soms neemt ze 1 hap en dan hoeft ze niet meer. We bieden het dan een keer of twee opnieuw aan en daarna is het klaar, dan gaan we lekker zelf eten. Soms begint ze dan opeens na een paar minuten toch te eten.
    Wat ik zeker niet doe is er een drama van maken want eten moet leuk zijn en blijven. En ''s nachts slaapt ze prima dus honger heeft ze niet.

Ze krijgt ook altijd haar toetje, ik vind haar nog te jong om haar daarmee te 'straffen' want daar begrijpt ze toch nog niets van. Ze krijgt trouwens ook nooit een alternatief van mij het is dus avondeten eten of niet eten.
    Xxx treintje

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Liesje is er niet iets wat ze heel erg lekker vindt en bijna zeker weten op zal eten? Zo hebben wij Isis overgehaald om weer te gaan eten nadat ze flink ziek was geweest voor kerst.

Isis is helemaal gek van de broccoliomelet uit de 'opperdepop' dat boekje van de Albert Hein. Die gaat er altijd helemaal in (zo weer eens wat broccoli naar binnen). Ben er ook achter dat je pastasaus ook helemaal vol kan proppen net gepureerde bloemkool. Merken ze niets van:D

Isis is er eentje van de buitenlandse pot. Ik maak babychili (chiliconcarne zonder chilisaus) en dat eet ze alsof ze uitgehongerd is. Aardappeltjes, bah die vindt mevrouw vies. Heeft ze van d'r mams;)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Met zoonlief nog nooit een probleem gehad met eten...met dochterlief die bijna 5 wordt, kan ze wel eens koppig zijn als ze iets niet lust...ze moet dan wel eens proeven van ons...meestal vind ze het dan lekker, maar wat ze totaal niet lust is spaghetti (soms wel en soms niet) en macaroni...dan eet ze echt niets...dan geef ik der wel een boterham...maar zeker niet aandringen...geeft toch het verkeerde effect dan

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Moet eerlijk bekennen.. vind het onzin om een kind elke dag als toetje een danoontje te geven. Wat die krijgt Jildou zelden. Die is net zo gelukkig met yoghurt met een beetje roosvicee of een lepeltje vla er in. . Weet niet of ze die bij jullie krijgen hoor :D ... Maar hier gebeurt dat dus niet.. Ik krijg ook niet elke dag pudding (bij wijze van :p ) !!
    En ik zeg wel dat ik haar geen toetje zou geven, yoghurt hoort naar mijn mening wel gewoon bij het eten, dus als ze wat minder eet (want tot nu toe nog nooit slecht gegeten, warm dan) dat ze dan wat extra yoghurt krijgt. Hihi dus eigenlijk krijgt ze die dan wel... Maar weet niet wat ik zou doen als ze geen warm eten eet.. HAha hoezo wispelturig he?? Zwanger denk iK :D !!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond,
    vandaag en gister weer een cursus dagje achter de rug. Nu lekker even 2 dagen vrij.
    Denise heeft de waterpokken gelukkig voor het grootste deel op de rug en buik, weinig in het gezicht :)
    maar ze heeft wel erg veel jeuk op haar hoofd, in het haar zeg maar. Daar zitten echt heel veel bultjes.
    We doen haar nu steeds en een havermout badje. Helpt wel aardig tegen de jeuk en de plekjes drogen al wat in.

Eten: Eummm Denise eet alles en eet goed. Ze is ook aardig aan het gewicht met haar bijna 12 kg (en 80 cm)
    maar het cb vertelde dat wanneer kindjes zeg maar peutertjes worden het wel eens heel anders kan gaan worden, ze dus minder goed gaan eten

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik weet niet meer hoeveel julian weeg hihi

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja klopt Jootje, ze komen dan meer in beweging he!!

Verder zeg ik ... HOOI dames ;) !! Tot vanavond ;) !!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier gaat het aardig goed...Rihanna heeft gisteren bij papa zonder problemen haar hele bordje leeggegeten....(en bij mama wil ze dat niet)
    met de hond gaat het ook goed...morgen naar de dierenarts om de hechtingen eruit te laten halen

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    #173 jootje24, 28 jan 2010
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
    middag...
    hier eindelijk even rust. Denise ligt lekker te slapen ;)

Nu zo maar snel even wat huishoudelijke dingetjes doen voor ze weer wakker is.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jootje, toch ongi geworden? Jammer meid! Dikke knuffel en veel beterschap met Denise!

Liesje, gelukkig gaat het eten beter bij Rihanna...dus de hond is weer opgeknapt...

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja helaas wel Pippo...naja mijn tijd komt vast wel eens ;)

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen Jootje dat je weer ongi geworden bent...wel een mooie cyclus...27 dagen..

ik moet nog maar afwachten wat mijn cyclus deze maand doet...normaal was het altijd 28 dagen precies maar afgelopen maand 26 dagen

heb vandaag wat krampjes en buikpijn...mijn ei zal nu toch al niet zijn?? (mannetje was gisteren te moe om te klussen)

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden

Hier even een ego berichtje: 20 weken echo was prima!!! ik moet nog een keertje terug want de ligging van beeb was zo beroerd dat ze de niertjes niet konden beoordelen. Dus volgende week mag ik lekker nog een keertje spieken.

En het wordt............ Een meisje!!!!!!
    Ik ben heel blij maar mannetje is ronduit teleurgesteld. 'ik heb geen zin in nog een meisje' zei hij net. Dus hier een hele grote huilbui en goed boos op hem. Beetje een domper op wat een leuke dag moest worden met lekker veel echo napret. Nou ja hij draait wel weer bij. Ik ben iig heel blij met mijn tweede kleine meisje:)

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Naja treintje, wat een nare reactie! kan me voorstellen dat je een beetje verdrietig bent daardoor

grrr mijn meisie is alweer wakker....nog geen uur geslapen

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, van harte gefeliciteerd met het krijgen van een meisje! En wie weet nog eens voor een zoontje? ;)

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, je man zal wel bijdraaien hoor...alleen even wennen aan het idee van terug een meisje te hebben...hij zal erg gehoopt hebben op een zoontje...maar goed, hij mocht het niet zo geuit hebben naar jou toen...mannen soms...

Deel Deze Pagina