Thnx! En heb ik wel nodig ook..... ben als de dood. Niet alleen voor de 1ste echo trouwens, heb nu de ervaring dat dat ook niet alles hoeft te zeggen. Maar het idee dat ik over een weekje misschien weer die hel doormoet, oh help!
Goedemiddag iedereen. Jenny, gewoon de hele avond van 30 juli op de nacht van 31 juli waren een hel voor ons. De belevenis ons kindje te zijn verloren die nacht...het kindjes zien, de foto's dan die je bij je hebt...tja, het hele verhaal zie je terug voor ogen en raar maar waar, die dag voel ik me dan ook echt raar en emotioneel...ook de dag van het begraven is een nare dag voor me...een heel klein wit kistje dat ze doen zakken in de aarde, geen leuk zicht...en ook de datum 18 januari is een dag waardoor ik me ook anders ga voelen, dat was haar uitgerekende datum! De papa beleeft het nog anders dan mij dat wel...hij denkt er wel aan die dagen maar relativeert dit gemakkelijker dan mij...ja goed, een vrouw beleef het anders, tenslotte begon ik ons dochtertje al te voelen...alleen kan hij de foto's niet zien...
Natas, ik kan het me zo goed voorstellen dat je nu als de dood bent. Ik zou willen dat ik je kon garanderen dat het allemaal goed zat, helaas, dat kan ik niet. Wat ik wel kan, is duimen, duimen en nog eens duimen voor jou en brusje, dat alles goed zit en dat brusje braaf gezond en wel nog even een flinke tijd blijft plakken tot het zijn/haar tijd is om z'n snoetje aan de buitenwereld te laten zien. Dikke knuf.
Hartewens, gefeliciteerd meid met je mooi kloppend hartje! En nu genieten meid! Mone, wat fijn dat de gehoortest van Janneke goed was! Natas, de duimen draaien hier ook volle toeren voor jullie! ZO net is de verpleegkundige hier geweest van Kind en Gezin! Hij weegt nu 3760gram...en is dus op een weekje tijd 500gr aangekomen Dus de bv loopt supergoed! En het feit dat hij maar genoeg heeft met telkens 1 borst is super! Ook was ze erg onder de indruk ervan! Zoontje lief is nu alle 3 dagen toch zeker 2u of langer wakker en heel erg rustig...ook lacht hij al veel...de VP zei dat hij er erg voldaan en gelukkig uitziet...dus hoef me geen zorgen te maken dat hij wat uren tussen zijn voedingen laat, dat is een teken dat hij niet meer nodig heeft...volgende week dinsdag hebben we hier ook al een gehoortest! Maar ook hier moeten wij ervoor naar het consultatiebureau...ben zo trots op onze zoon...ze vroeg me dan ook of dit hetzelfde was als bij de andere kids, maar moet eerlijk zeggen dat zonntje lief nog rustiger is dan de andere kids... Gisterenavond om 22u20 laatste voeding gehad en pas om 05u volgende voeding...dan om 08u45, dan om 12u15 en om 14u30 even een slok (heeft wakker gelegen van 12u15 tot 14u30) van 3min en dan sliep hij al weer, maar dan kwam VP er net...dus terug wakker...lag hij op de weegschaal gezellig te kijken , rond 15u30 is VP dan vertrokken en in zijn parkje gelegd en slaapt nu nog! Denk dat ik ga beginnen kolven want mijn boobs staan echt op springen de hele dag door! Sam, fijn dat de nachten toch al iets beter zijn meid!
Jeetje Pippo wat een modelkind. Hier mag ik ook niet klagen maar zo makkelijk kom ik er niet vanaf haha. Meiden bedankt voor jullie reacties over het inbakeren. Die had ik echt even nodig. Het blijft voor mij een drempel. Maar het gaat echt super met het inbakeren 's avonds (spreekt zij voorzichtig).
Lekker Treintje Hier vannacht ook ingebakerd maar maakt geen fluit uit hier.. Pff Pippo wat een modelkind! Ben niet jaloers..... Maar als ik het zo lees is Rinze echt een pittige baby!
@pippo: wat een super mannetje! heerlijk! @treintje: fijn meid, en het is maar voor even hoor, toen ik stopte bij luna sliep ze heerlijk door. je kindje wordt ook onrustig als ze niet lekker kan slapen, je doet er echt goed aan!
harte wens super dat het hartje klopte geweldig veder over kort geheugen ja moet je bij de ggd en consultatie bureau zjin die zeiden dat
merk jij dat niet dan dat julian zich dingen herinnert van langer geleden dan 5 min? ik neem t cb ook vaak maar met een korreltje zout.
Nou weet niet hoe Julian is, maar als ik naar die van mij kijk weet ik zeker dat dat onzin is! Ze weet ook precies dat ze gister cadeau van opa en oma heeft gekregen..
hahahaha ja oke is ook zo julian is ook niet gek hoor en weet het ook nog wel alleen julian doet net of die doof is en niet nee en wilt luisteren
@sam:haha, leuk is dat heh! milan heeft een paar maanden geleden een pardoes pop gekregen in de efteling van mijn broer en als hij die ziet zegt hij nog steeds: does ome utte gekrege! we hebben vanmiddag weer nieuwe schoenen gekocht voor hem, hij was er alweer uitgegroeid! nu maatje 23
maar er word al gezegd dat julian een temperament vol mannetje is hij is een volhouder en luistert gewoon weg echt niet. je kan hem 10 x waarschuwen bij wijze van en het boeit hem nix. dan pak ik heb na 3 x waarschuwen bij zijn arm beet en waarschuw hem en zeg wat die niet mag doen en dan laat je los rent die weg of hij lach je gewoon uit of slaat je of doet die het zo weer
Bengeltje hier net zo'n meid!! Rebbel: Jildou was ook al uit haar schoenen gegroeid, van maat 23 naar 25! Miss bigfoot
Hihi jullie hebben wel lekkere donderstraaltjes zo te lezen. Gewoon je gevoel volgen denk ik. Natas, ik duim nog hard voor je hoor. Hoop dat jij ook een goede echo gaat krijgen. Pippo, wat triest zeg van jullie dochtertje. Zulke data blijven dan moeilijk. Kan het nog niet geloven. Gewoon spontaan zwanger en ook nog een kloppend hartje. Dat hebben we nog niet eerder gepresteerd. Voelt nog erg onwerkelijk. Ben blij dat ik over 2 week weer een echo heb.
Hartewens gefeliciteerd meid, wat een wonderkind is hij/zij . Pippo een hele dikke knuffel meid. Hier ook een mannetje die je alles 10 keer kan zeggen en het toch blijft doen. Luisteren komt niet in zijn woordenboekje voor. Maar ach ja alles is ook zo interessant. Ik hoop alleen wel dat hij binnenkort gaat praten, vindt het nu eigenlijk toch een beetje erg lang duren .