jenny op het vaak komen na gaat t drinken zelf heel goed veel rustiger.hii is verder erg onrustig.denk dat we bij osteop beginnen.
Arme Sam, knuf! Ga je een afspraak met een LK maken? Lijkt me een goed advies van Jenny. Ischa, als ik jou was zou ik idd een afspraak met de HA maken. De achterstand lijkt mij nog niet heel groot, maar des te eerder je erbij bent des te beter. Phoe, lastig Jenny dit soort akkefietjes met je groten. Ik kan me nog heel wat ongezellige avonden herinneren met de meiden van Chris. Daar denk ik nu liever nog even niet aan. Tante Caro(line) wil de naam "Olo" erin houden. Ze vond het zo schattig en leuk dat Danique zelf wat verzonnen heeft. Dus noemen we haar nu Olo, hahahaha klinkt voor geen meter. Als Danique'je op een dag zelf besluit om Caro te gaan zeggen, tsja dan houdt het daarmee weer op. Ik wil niet dat mijn kind me bij mijn voornaam noemt, heb ik echt een hekel aan. Buurjongens, opgeschoten pubers, die ik dan door de tuin hoor roepen "Joohoooook!". (buuf Joke). Jenny, ja dit wachten is niet leuk. Het idee dat de hel weer op me kan wachten is angstaanjagend. Men reageert afwachtend, hetzelfde zoals ik doe. Vorige keer moest ik iedereen er telkens aan herinneren dat het ook fout kon gaan, tot op het irritante af. Nu gelukkig niet meer dat gedram met "je moet positief denken" blablabla. Iets anders, ben ff heel inspiratieloos : wie weet iets lekkers en makkelijk te maken als lunchhapje? Zondag vieren we de verjaardag van Danique, vanaf ongeveer 11.00 (mannetje of 15). Eerst taart natuurlijk, maar dan komt al snel lunchtijd. Heb gedacht aan quiches of broodjes uit de oven, maar veel verder kom ik niet. Ik moet even resetten want ben meer van de borrelhapjes
Ik zou het niet weten Natas. Je zou pistoletjes met ham/kaas en ananas (oven) kunnen maken ofzo . Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met Danique! Heb net de huisarts gebeld maar kan deze week niet meer terecht alleen voor spoedgevallen. Volgende week kan ik geen vrij krijgen omdat ik dan helemaal alleen op mijn afdeling zit en de praktijk heeft hier alleen in de ochtend spreekuur. Dus ik weet het ook ff niet.
Dat zei ik van de week ook al tegen je. Wie weet wat er toch niet helemaal lekker zit bij hem. Niet geschoten altijd mis toch? Maar je hebt dan wel het gevoel dat je er iets aan doet.
Natas lunch hapjes: wij hadden zondag mini bolletjes gehaald. En dan brie, gewone kaas, ham en zalm. Eventueel een klein beetje rucola sla er ook nog op maar dat was ik vergeten te kopen. Verder had ik mini pizza's gekocht. Dat is formaat hapje. Dus kleiner dan een bierviltje. (van warner). En voor later in de middag hadden we bladerdeeg hapjes. Die waren gevuld met spinazie, zalm, kaas of tomaat/oregano. Verder is quich inderdaad lekker en kan je ook koud serveren, dus vooraf klaar te maken. wat je ook kan doen is turks brood kopen en die in stukken snijden en salades op tafel dat men zelf smeert.
Ach het is een fase. Hij ontdekt even dat ik niet alleen mama ben. De anderen hebben die periode ook gehad. Gaat wel weer over. (Weet je wat ik verschrikkelijk vindt: als kinderen straat me aan willen spreken en roepen mama van ruben, mama van timo! Ik ben blij dat de vaste vriendjes me gewoon jenny noemen. (En dan wel Jenny, geen Jen want zo heet ik niet).
zucht, ze breken de tent weer af. Er is er al eentje geparkeerd op de trap maar keet daar gewoon door. Ik denk dat ik ze maar uit ga laten in het bos ofzo. In elk geval gaat de pc uit, want dat is een slechte combi. Fijne dag dames.
Pieter en Danique van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! '' Hier vannacht op zich redelijke nacht gehad als je zo'n dramaavond erbij ziet!! Wel heeft hij tegen mij aan geslapen het grootste gedeelte van de nacht. Maar goed, hij sliep !
Pieter ook van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Sam heb je zelf toch een beetje kunnen rusten vannacht.
Ja maar ook nu kom ik niet verder dan 5 uurtjes denk ik al met al.. Wat balen trouwens dat je niet bij je ha terrecht kunt.. Belachelijk eigenlijk het is nog maar dinsdag.. pfff..
Danique en Pieter, allebei van harte gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag. Een hele fijne dag voor jullie, je papa en mama en voor Danique ook voor zondag een hele fijne dag! Jenny, fijn dat jullie het zondag nog wat langer droog hebben kunnen houden. En leuk he? Dat ze zo in hun nopjes zijn met het keukentje. Hier wordt nu bijna alleen maar met het keukentje gespeeld. Geweldig. Ischa, jammer dat je nu nog even niet terecht kunt bij de HA. Groot gelijk dat je even een afspraak wilt maken voor het geval dat. Hier trouwens een 2-jarige die welliswaar best al veel woordjes kent, maar het gewoon niet zo heel veel doet. En ze is ook nog maar net begonnen met 2-woorden-zinnetjes en ook dat doet ze nog niet zo heel veel. Ik maak me er verder niet zo heel erg druk om, het komt vanzelf wel. Al kijk ik best wel uit naar het moment dat we echte gesprekjes kunnen gaan voeren. Sam, wat naar dat Rinze zo onrustig is. Het kan denk ik inderdaad geen kwaad om een afspraak bij de osteo te maken. Hoop dat jullie daar in ieder geval snel terechtkunnen. Sterkte ermee in ieder geval. Natas, iets van flensjes met roomkaas oid ertussen, jouw heerlijke salade, schaaltjes met rauwkost als paprika, tomaatjes, komkommer. Altijd goed. Jenny, succes met je jongens vandaag. Hoe lang hebben ze nu nog vakantie? Alyssa gaat de 16e weer naar school.
Pieter en Danique gefeliciteerd ischa waar slaat dat dan op dat je nu niet kan komen het is pas dinsdag? en als je naar de cb arts ga?? ja ik noem maar iets
PIETER EN DANIQUE GEFELICITEERD MET JULLIE 2DE VERJAARDAG!!!! Sam, wat blijft het helaas nog rommelen bij jullie. Wel een goed idee van de osteopaat. Het is toch wel een heftige bevalling geweest als ik dat zo las. Je doekje is onderweg hoor. Ik moest het nog even wassen en nu moet ik hem even inpakken zodat hij goed aankomt Jenny wat grappig dat je de inbakerhouding nog steeds ziet bij Jaron. Bij Isis zie ik die niet meer. Ze is wel heel erg gehecht aan haar slaapzak, die begrenzing heeft ze blijkbaar nog nodig. Wel lastig want ze is er bijna te groot voor. Rot dat je grote jongens opspelen. Ik kan me dat ook nog wel herinneren van de zomervakentie. Je gaat je een beetje vervelen. Ischa, wat jammer dat je nog niet bij de HA terecht kan. Wel goed dat je het even laat checken voor de zekerheid. Oei oei, hebben we Phaedra onder controle 's avonds, begint Isis opeens te spoken. Ze wil al 3 nachten NIET gaan slapen. Nou die strijd winnen we wel (we leggen haar iedere keer terug). Maar mevrouw heeft net zo'n lange adem als papa en mama dus gisteren heeft ze anderhalf uur volgehouden ("ga lekker liggen", NEEEEEEEEE, "nou dan gaat mama nog even naar beneden", "NEEEEEEEE" en ga zo maar door). De arme schat is doodmoe en morgen moet ze met opa en oma naar sprookjesland. Ze slaapt daar ook, Ik hoop maar dat ze zich een beetje gedraagt. Dames met oudere kindjes vertel me alsjeblieft even dat dit een fase is? Xxx Treintje
Mijn huisarts zit alleen de andere 2 doktoren zijn denk ik met vakantie en daarom nemen ze nu alleen spoedgevallen aan. Ik heb al zitten kijken bij een andere paktijk hier in het dorp of die wel de hele dag spreekuur hebben en dat is zo dat maar een keer bellen of ze patienten aannemen. Het gebeurd daar heel vaak dat je pas de week erop kan komen omdat ze dus alleen in de ochtend spreekuur hebben.
Zo even snel uit m'n hoofd: Natas, (mini) saucijzen broodjes, soepje met broodjes, en verder denk ik dat ik al mijn fantasierijken voedsel al voorbij heb zien komen Jenny, zo'n zomervakantie is ook best lang en op een gegeven moment toch wel saaaaaaaaaaaaiiiiii! Sterkte ermee! Treintje, het is vast een fase, bij kinderen gaat alles in fases Sam, knuffel en hopelijk bied de osteo de oplossing! Pippo, wat een heerlijk mannetje heb je als ik dat zo hoor! Yelina, het klinkt als een heerlijke verjaardag die je gehad hebt! Rebbel, fijn dat het spiraaltje goed zit. Ischa, ik zou het zelf wel prettig vinden om bij m'n eigen ha langs te gaan, en als jij zelf volgende week niet kan zou ik dan die week erop gaan. Het duurt dan wel even, maar ik zou dat zelf prettiger vinden, en ik denk niet dat die twee weken het grote verschil gaan maken. Lucas lijkt niet aktief last te hebben van z'n oren en mocht hij dat wel krijgen, dan kun je als spoed terecht. Ik ben vast mensen vergeten.....sorry
Oh geweldig onderschrift lees ik! Hartewens zag een kloppend hartje! Houden zo kleintje! Op naar een mooie echo nu voor Natas. Moet een andere keer verder lezen. Doei
Ooooh zijn Pieter en Danique VANDAAG jarig?!!! Dan ga ik nog snel even zingen Heppie burtdeej toe joe, Heppie burtdeej toe joe, Heppie burtdeej lieve Daniek en Pieter, Heppie burtdeej toe joe,
Pieter, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! Danique, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG!