schop schop.... doen hor sam. Je bent zo radeloos. het zal hem in elk geval niet schaden als je er heen gaat. Het kan je hooguit iets opleveren en dat zou je dan kunnen helpen. Komt er niets uit, dan weet je dat in elk geval. Knuf
Nou de monteur heeft net gebeld, hij komt over 30-45 min.....hoezo tussen 12-17.....toch maar weer in je achterhoofd houden dat hij wellicht ook een gezin thuis heeft en het vandaag dus niet meegezeten heeft en hij ook baalt dat het zo laat is geworden....
haha nee hoor, gewoon een ouder die graag van alle sopd e hoogte is. Vorig jaar hebben we een enquete gehad of we continu onderwijs wilden. Daar heb ik me toen wel heel goed in verdiept. (heb ja gestemd, is nee geworden, wordt 2013 opnieuw naar gekeken). Wij hebben een grote school, ruim 800 leerlingen op 3 lokaties. Dat stijgt mij wat boven de pet om in de MR te gaan. maar goed aan de schooltijden te zien hebben jullie dus continu onderwijs. Ik heb heel lang getwijfeld of we dat willen. Vooral timo heeft de time out van even naar huis gaan echt nodig. Verder vind ik voor de jonge kinderen de dag zolang als ze aansluitend op school moeten blijven. Wij zouden dan om half 3 vrij zijn (tegenover kwart over 3 nu) dus ik vond dat weinig winst. Maar goed, ik word soms wel knetter van het heen en weer fietsen en vind dat ook belastend voor de niet schoolgaande kinderen, dus daarom toch op ja gestemd. Ik heb de jongens met de sneeuw geregeld laten overblijven en dat gaf thuis toch wel heel veel rustig.
ja was heel goed gegaan. Zo lekker dat je ze nu voor een boodschap kan sturen. Ruben vroeg of hij mee mocht, maar aangezien ze de laatste dagen al in de melige wij luisteren slecht bui zaten heb ik die gok niet genomen. Overigens hebben we vandaag een fantastische dag gehad. Eerst in Arnhem naar het watermuseum en daarna nog even naar het openlucht museum geweest. Echt genoten van ze. Ze daarom ook op poffertjes getrakteerd. Bij timo komt dat heel goed binnen. Goed luisteren is leuke dingen doen. Bij onze dromer Ruben komt dat geloof ik niet echt binnen. Morgen gaan ze logeren. Zaterdag terug, zondag mag mijn man ze vermaken, maandag BSO dus het volgende dagprogramma wat ik mag verzorgen is dinsdag.
Hou dat maar voor ogen inderdaad, maar het is wel balen dat je de hele dag zit te wachten. (Ik bedenk me dat ook altijd bij de vlk. Het loopt uit omdat er iemand in paniek gebeld heeft omdat ze een miskraam aan het krijgen is. (Zo heb ik er nl zelf een paar keer gezeten en dan is het fijn dat ze je er nog tussen kunnen plannen.)) Tandarts idem.
dombo leuke fietsbak zeg over die site je moet je aanmelden om te stemmen sam gewoon bellen straks bel je niet en gaat het weer niet goed dus gewoon bellen treintje met jou gaat het al wat beter ??? veder ik vind het zo leuk julian wijst nu ook gewoon weg zijn ogen mond neus oren en buik aan als ik dat vraag en hij zegt inplaats van neus ook an eus hahaha
Hihi, en als ze groter zijn en wat beter gebekt worden sta je versteld wat ze dan gaan nazeggen. Soms moet je echt goed opletten wat je zegt en hoe je het zegt. Even zomaar lekker over iemand roddelen is er niet meer bij met die apies, je loopt het risico dat hij/zij het zo gaat doorvertellen tegen die desbetreffende persoon. Het kan soms inderdaad pittig zijn met onze monstertjes, maar we zouden ze voor geen goud willen missen. Haha.
meid je bent kraamvrouw, wat MOETEN kraamvrouwen dan? Niets toch? Leg de lat niet zo hoog met wat je elke dag allemaal wilt doen. Richt je op de kinderen, blijft er nog tijd, ruimte of energie over, dan is dat mooi. Is dat er niet? Pech gehad. Klinkt simpel maar zo werkt het volgens mij wel. En profiteer er dus van als je beide thuis bent. Zo doe ik bijv liever geen boodschappen meer met kinderen, ik ga wel als ze er in liggen. Kost mij 10 keer minder energie. Schoonmaken idem. En manlief bleek hier wél het geduld te hebben om met de schoothond te zitten. (weten je nog, haha het schiet me weer te binnen dat wij hem altijd schoothond noemde) Als hij dan zat, dan kon ik weer iets doen.
wauw inez mooi bakfiets zeg! Ik zie hoor ook geregeld iemand met de babboe fietsen. Hebben ze allemaal trapondersteuning?
klinkt best logisch. Ze kunnen zich nl maar op 1 gebied tegelijk ontwikkelen. Dus het is of groeien 9en dat merk je dat er vaak beter gegeten wordt) of motorisch, of qua taal. Hihi het vlaamse blijf ik leuk vinden. Jullie kribbe is ons kdv. Bij kribbe denk ik altijd aan de kleine pasgeboren Jezus.
Mone, Bengeltje, met mij gaat het ondertussen weer best goed. Sinds maandag vind ik dat ik weer in actie mag komen. De koorts is een paar dagen weg en het is al bijna 6 weken geleden dat ik de keizersnede heb gehad. Ik heb de afgelopen 2 dagen dus mijn huis 'teruggeclaimt' lekker alles gepoetst zoals ik dat graag wil. Zeg maar weer mijn territorium afgebakend. Heb ook weer zelf boodschappen gedaan met Phaedra lopend naar het winkelcentrum en ik moet zeggen dat ik daar erg van opknap, weer zo mijn normale dingetjes kunnen doen. Dus als die nare koorts verder wegblijft durf ik wel te zeggen dat ik er weer ben
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 25 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 25 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter Janneke Paulina, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm *** ZWANGER *** Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 03 nov 2010 verrassing Liesje, 33 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 21 nov 2010 jongen Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011 Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 19 mrt 2011 Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 25 maart 2011 AFSPRAKEN 06 aug: Tom 2 jaar! 09 aug: Natas vk bellen 23 aug: Timo en Ruben eerste schooldag 29 aug: Michelle 2 jaar! 11 sept: Installatie van Timo bij de Welpen (scouting) 14 sept: Danique CB 23 sept: Geno 2 jaar! 27 sept: Deena 2 jaar! 01 okt: Lucas 2 jaar! 04 okt: Jildou 2 jaar! 18 okt: Julian controle oogarts 06 nov: Denise 2 jaar! 17 dec: Julian 2 jaar! 4 jan: Jaron eerste dag PSZ
Hele mooie bakfiets Dombo. Vind de naam bakfiets bijna oneerbiedig voor zo'n luxe variant haha Sam, heb je de osteo nog gebeld? Natas, hoe is het ermee? Is je ongi gevoel nog teruggekomen? Wat een rottijd is dit toch he? Rebbel, jij dus ook naar de podotherapeut? Ik ben toen nooit gegaan. Ik kwam erachter dat het bij mij kwam omdat ik teveel op blote voeten lipe, te weinig steun aan mijn voeten. Hopelijk werken de nieuwe zooltje bij je.