ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    tom gefeliciteeeeeeeerd

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sterkte Jenny!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik denk dat inbakeren niet zoveel zin heeft bij onze dame, omdat er altijd 1 pootje buitenboord moet zijn, en ze wil haar handjes nu ook altijd boven de dekens...
    Vannacht hebben we haar op haar matrasje tussen ons in gelegd, en dat hielp uiteindelijk!

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Tom gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!:):):):)

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Tom van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    tom van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! maak er een leuke dag van! :)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Tom, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2DE VERJAARDAG! :)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tom, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!

Jenny, heftig, zo'n dienst.

Sam, leuk, dagje Emmen!

Mone, lekker eigenwijs meisje heb je!

Natas, hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt.

Ik geloof wel dat het overal een beetje in de lucht hangt. Alyssa is ook (weer eens) ziek. In het begin van de vakantie was ze ook al ziek, dus we zijn er helaas nog niet vanaf. Wel is de koorts minder hevig dan voorheen, dus wat dat betreft zijn we wel weer wat opgeschoten.
    Mannetje en ik beginnen ook al wat grieperig te worden, leuk, zo naar het weekeinde toe. Maar goed, het is niet anders.

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dombo, beterschap voor het hele gezin!

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Tom, van harte met je 2de verjaardag!

Ah gatsie Inez, beterschap voor iedereen.
    Nee ik ben helaas nog niet opgeknapt. De keel gaat wat beter maar nu weer snipverkouden, ik zit potdicht. Hoop dat het niet weer eindigt in een bijholteontsteking.

11. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Beterschap Natas en Inez en familie.

Goh wat is het stil geweest vandaag op het forum. Hopelijk gaat alles goed met iedereen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb vandaag voor het eerst 2 kinders in mijn eentje gehad voor het eten en naar bed brengen. Spitsuur dus, maar nu liggen ze lekker te slapen.

Isis is gelukkig niet meer zo heel lastig met naar bed gaan. Ze huilt nog wel, maar laat zich na een paar minuten wel instoppen.

Phaedra heeft 2 was meer onrustige nachtjes gehad. Ze ging opeens niet lekker slapen tussen 2 van de voedingen door, maar het kon erger. Morgen ga ik voor het eerst alleen met haar op pad naar een vriendin die een kindje heeft die precies 1 week jonger is.

Allemaal een fijn weekend

Xxx Treintje

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Treintje en hopelijk weer fijne nachten, weet heo het is ;) !!

Tom van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!

Hier ontzettend genoten van Jildou vandaag. Ze vond het geweldig :D !! Rinze is in de rijdende kinderwagen ook een modelbaby of in de maxicosi in de auto ook. Verder ook heel lief geweest, tot thuiskomst. Vanaf 4 uur niet geslapen eigenlijk en weer ontzettend huilerig, kreunerig :( !!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Getsie Natas, dat hoop ik ook niet voor je.

Sam, fijn dat jullie vandaag zo'n heerlijk dagje hebben gehad, alleen jammer dat Rinze daarna toch weer onrustig was.
    Echt genieten he? Als je meisje het zo leuk vindt allemaal.

Treintje, veel plezier morgen! Gelukkig maar dat Isis vandaag weer wat makkelijker naar bed ging.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo: jaa geweldig, ze had dr popmee, met eten pakt ze hem en zegt popje sjen (=kijken) laat ze pop van alles zien, machtig toch?:D

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    tom op de valreep, van harte met je tweede verjaardag!!!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, beterschap, hoop idd dat het niet weer een bijholteonsteking wordt!

Treintje, stoer hoor twee meiden alleen met spitsuur! Fijn dat Isis ok naar bed ging!

Sam, fijn dat het zo leuk was in Emmen en dat jullie zo van Jildou hebben kunnen genieten, en dat Rinze zo rustig was in de dierentuin en in de auto.....jammer dat hij thuis dan weer onrustig was!

Pieter heeft iets nieuws met naar bed gaan, hij gaat dan in bed liggen huilen en roepen.....maar wij hebben ook iets nieuws, we gaan niet meer naar boven maar zeggen dan door de babyfoon, Pieter het is tijd om te gaan slapen, weltrusten, zing maar een liedje, en dan is het stil :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI MONE wat een kind :D!!!

Whhaaah topnacht, gister half 10 laatste voeding, toen 2 uur, kwart over 5 en 7 uur.. En ging zomaar slapen!! Mn lekkere mnanneke!

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Rinze wat goed van jou! Je bent een topvent.

hihihi grappig Mone, en gaat hij ook zingen? :D.

Ben aan het wachten op de post, mag weer iets buzzeren (coolbest) ben benieuwd. Maar als Lucas wakker is toch maar even het dorp in, moet mannetje maar de bel in de gaten houden.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Even een vraagje. Lucas probeert nu echt zijn ledikant uit te klimmen en hing straks al over de rand. Zouden jullie dan over gaan stappen op een bed? En wanneer gaan jullie een dekbedje gebruiken? Lucas maakt zelf zijn slaapzak open dus dat heeft geen zin meer en zijn kamer is echt te koud om alleen een pyama aan te doen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dan zou ik overgaan op ander bed, dat is hier dan het moment ook. Gelukkig nog geen aanstalten gedaan ;) !! :D JE mag vanaf 2 jaar een dekbedje, nou dat is hij bijna, dus ik zou het doen!

Deel Deze Pagina