@natas: beterschap meid! @inez: voor jullie ook beterschap! @sam: fijn dat jildou en jullie zo hebben genoten! en super dat rinze goed heeft geslapen, de buitenlucht heeft hem zeker goed gedaan. @mone: haha, fijn da het dan ook stil is! @ischa: hier klom meneertje er dus een ker uti, toen idd over gegaan op een groot bed! niet te lang meer wachten hoor want voor je het weet ligt hij er langs. Milan ligt in een peuterbedje met een gewoon dekbed, gaat goed! hij heeft nog geen kussen. wij zitten nog in de auto, maar Milan is moe en wil bij mij zitten.. tja, dat gaat dus niet!dus een krijsende peuter op de achterbank en Luna slaapt gewoon door! hopelijk valt hij zo in slaap want we moeten nog een dik uur!
was maar voor even want toen begon Luna! ze had honger, we zijn ook al ff onderweg! hadden er al lang moeten zijn, maar we hebben nogal file gehad! vraagje; Luna had honger en we konden er op een gegeven alleen bij een benzine pomp af. luna krijgt normaal om vier uur warm eten en een halve fles. maar nu alleen een hele fles gekregen.. zouden jullie haar straks nog warm eten geven? ik ben bang dat dat erg zwaar valt zo laat..
KUT!!! dit gaan jullie nooit geloven... we zijn al 4 uur aan het rijden, wat normaal 2,5 uur duurt! lang leve de files! en nu zijn we er bijna en komen we erachter dat we de sleutel vergeten zijn!!! :x oww hoe stom kunnen we zijn! ik dacht dat hij e aan onze sleutelbos had gehangen, maar hij heeft ze thuis in het sleutelkastje gehangen.. en hij zag mij daar in bezig dus dacht dat ik m had gepakt, maar ik hing alleen maar andere sleutels terug.. nu hopen we heel hard dat zijn zus een raampje op een kier heeft staan zodat we iig met de kids binnen kunnen! AAAARGH!!! :x
Oje rebbel ik hoop wel dat je naar binnen kunt. We gaan inderdaad maar overstappen op een groot bed. Hebben al een mooie bij ikea gezien dus van de week maar even halen.
Ik lig hier helemaal dubbel!! Zegt Jildou: Net baby meer (net=niet)! Of: lukt it? nee! haha ipv lukt het niet? HAHA geweldig wat een kletskont Zit ze met dr bord/eten te spelen, dus kor pakt het af, wordt ze boos. Zegt ze hapje hapje, dwingende toon. Zegt Kor zo vraag je dat niet.. Zegt ze hapke mei ik? HIHI.. (=hapje mag ik )
Moet hij maar even bij Jildou in de leer Net als Danique want Jildou heeft een verslaving nageltjes knippen !!
Het is dat je zover weg woont anders mocht Lucas zeker bij Jildou in de leer . Ik ga even boven kijken normaal gaat hij meteen slapen maar ligt nu te huilen.
Haha wat een kletskous Sam. Isis zegt ook vaak "mij ik" maar dan bedoelt ze zichzelf. Ze zegt het gewoon 2 keer om zeker te zijn dat we het begrijpen. Bijvoorbeeld. "Mijn mama mij IK"