ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh meis wat super :D :D Krijg er kippenvel van..! Weer een stap verder. Wel spannend allemaal zeg!!!
    Dikke knuffel :D !!

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh natas super meid. Gefeliciteerd hoor en mijn duimen blijven draaien.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, kijk, dat zijn nog eens goede berichten! En fijn dat je volgende week mag terugkomen.

Garanties geeft dat helaas niet, maar ergens is het wel weer geruststellend dat je nog een keertje mag loeren.

Ben zo blij voor je!

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    natas gefeliciteeerd nu ga ik hard duimen dat kleintje lekker blijft zitten en blijft plakken

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #485 Annna, 9 aug 2010
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
    Yes Natas!!!!
    Ziet er mooi uit die echo! En volgende week weer zo eentje, dan kan je vertrouwen langzaam gaan groeien. Fijn ook dat hij helemaal volgens timing is. Was vorige keer toch iets te klein?

Gefeliciteerd en nu weer rustig ademhalen!
    Super voor je!

Mijn zwangerschap gaat toch wel snel nu. Waarschijnlijk ook omdat het vakantie is. Die is dus nu al bijna voorbij. Donderdag begin ik weer met voorbereiden.
    Anderen helpen met voorbereiden van de klas, want ik heb geen eigen groep dit jaar. Ik werk op woensdag in een kleutergroep en op vrijdag in een andere. Vind het prima zo, hoef straks ook niets over te dragen en oudergesprekken nog net even te doen voordat ik met verlof mag.

Sam, ik bedenk me dat jij lekker nog heel lang vrij bent! Heerlijk!

Verder ben ik iedere avond gerustgesteld als ik ons kindje weer voel trappelen. Ik ga eerder niet slapen. Ik voel het eigenlijk vooral goed bewegen wanneer ik op mijn rug lig en mijn handen op mijn buik heb. De placenta zit deze keer aan de voorkant, dus aan de buitenkant is nog niets mee te voelen voor papa. (zit ook nog een mooi vetlaagje als stootkussen :D)
    Zelf ben ik nog steeds erg moe. Als ik een uurtje de deur uit ben geweest wil ik graag even op bed. Yara niet altijd ;) maar ik ga vaak met haar op het grote bed liggen.

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoera Natas, je bent weer op weg. Ik duim me suf dat je ukkie mag blijven zitten. Mooie echo foto. Ik ben zo blij voor jullie. Dikke knuffel Treintje

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, wat een super nieuws! Ook hier draaien de duimen overuren voor jou en natuurlijk ook voor Hartewens!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier net terug van nacontrole bij de vk:
    Alles besproken van hoe en wat met Rinze en ook zij wist niet goed wat ze ermee moet, zoals wij dus ;) !! En we hebben het nog even gehad over een derde.. Mag wel thuis, maar zeer waarschijnlijk wel met een collega vk erbij! En het mooiste compliment wat een mens kan krijgen: Wat ben ik blij, niet dat ik het je gun, dat jij Rinze hebt gekregen! Ik weet gewoon dat je dit aankunt. :D make my day ;) !!
    Ondertussen hier weer een erg onrustige dag met Rinze gehad.. Bah :( !!

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    He Sam, wat rot toch voor jou en je klene mannetje. De VK heeft wel gelijk. Jij kunt dit meid. Maar het maakt het niet leuk. Ik hoop zo dat hij snel in zijn ritme komt. Wanneer mocht je ook alweer naar de osteopaat?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maandag kunnen we naar de therapeut. NEe het maakt het zeker niet leuk, helemaal na Jildou haar kraamtijd had ze ons zo graag een 'normale' kraamtijd gegund, maar ja.. Helaas hebben we hier niet zoveel geluk, misschien met de volgende ;) !

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje had jij het doekje al opgestuurd?

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Schaam schaam. Isis heeft het om 7 uur vanavond persoonlijk in de brievenbus gedeponeerd;). Ik vergat hem steeds te posten

Wel leuk want de TNT kwam meteen daarna de brievenbus legen, we hebbens taan kijken. Je zou h em morgen dus wel kunnen hebben.

Het is idd echt jammer dat je geen relaxte kramtijd is gegund. Hopelijk kan de osteopaat iets voor jullie betekenen. Soms is het gewoon niet eerlijk he. Maar wat doe je eraan

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geeft niets meis, was al bang dat hij verdwaald was, verder niet hoor :D Maar dan zie ik hem verschijnen, je bent een schat!!
    Ach ja, je doet er niets aan.. Ben allang blij dat ik zolang vrij heb, heb ik nu ook wel nodig trouwens ;) !! Nou hehe hij slaapt, dan wel op mn buik maar ach :D !!!!!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    bij een spiraaltje heb je toch ook gewoon een eisprong? ik heb nu ook een spiraaltje..

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    aaah natas! geweldig meid! gefeliciteerd, ben super blij voor je! :)

@sam en pippo: poeh! wat denken jullie al weer snel aan een 3e,4e kindje! was daar zo kort na de bevalling echt niet mee bezig haha!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ooooh wij hadden het er dezelfde middag al over.. Toen zei ik al tegen de vk, doe het zo weer :D

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Nou wij gaan niet meer voor een derde maar stel dat: Dan echt alleen nog met een ruggeprik. Ik ben er klaar mee:D

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, arme kleine Rinze en arme mama. Maar wat een compliment van de VK. En ja, je kraamtijd stel je je toch heel anders voor. Wie weet is 3x scheepsrecht?

Hoewel we het toch echt bij 2 laten, is dat wel mede een reden dat ik stiekempjes toch nog steeds best graag voor een derde zou willen gaan. Al was het alleen al vanwege een 'normale' kraamtijd. Geen kindjes op de couv.afd., maar gewoon lekker bij me op de kamer en met 4 à 5 dagen na KS naar huis. Geen kindje met reflux of een met grote golven spugend kindje zoals Yelina die je daardoor amper uit handen kon geven en wie weet ... een BV die de volgende keer wel gaat lukken al is dat misschien wishfull thinking.

En natuurlijk niet alleen daarom, maar het lijkt me nog steeds gewoon gezellig met 3 kids. Maar goed, keep on dreaming. En dromen mag. :D

Rebbel, ik geloof inderdaad dat mij ook was verteld dat je wel een eisprong zou krijgen, maar noem me maar naief, maar om de één of andere reden had ik gek genoeg gewoon niet verwacht dat ik die ook zo duidelijk zou blijven voelen.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, ja klopt vorige keer liep het 3 tot 4 dagen achter.
    Heerlijk dat je zwangerschap nu lekker snel gaat en je je kleintje elke avond voelt bewegen.

Een zorgeloze kraamtijd is jullie zeker niet gegund Sam, erg jammer. Het compliment van de VK heb je verdiend!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier nog iemand die heel graag een zorgeloze zwangerschap, bevalling en kraamtijd zou willen, vind het ook erg lastig om er op terug te kijken op het moment.. maar helaas zit dat er bij mij niet in. dus hier houden we het bij 2 wat ik ook genoeg vind. ;)

Deel Deze Pagina