Kijk, dat doet je goed en moet je onthouden!!! Zeker als het (even) niet meezit. Goed onthouden hoor!
Erg he, dat het zo blijft spelen, dat wat niet leuk was. Hopelijk verdwijnt het op den duur helemaal naar achteren.
Ja ben niet de enige met een 'niet leuke kraamtijd-syndroom' ... Sorry ben misschien beetje ego. Was niet de bedoeling! Jullie zijn lieverds!! Bedankt iig!
Nog even officieel hier (had het ook al op hyves gedaan) Natas: gefeliciteerd met jullie goede echo!!! Sam: wat naar dat het steeds zo op en neer gaat met Rinze. Je hebt je handen er vol aan. Hoop zo dat de therapeut wat voor jullie kan betekenen.
even gauw een berichtje vanaf de camping om natas te felicitteren met de goede echo! wat fantastich meid. hier de laatste week last van pijnlijke harde buiken terwijl ik niks doe...vraag me af of ik me daarover zorgen moet maken... tot later dames! zwaaaaaaaiiiii
@sam: zo bedoelde ik het niet hoor! @liesje: als ze pijn doen, regelmatig komen en in rust niet afzakken moet je zeker aan de bel trekken!! ze mogen echt geen pijn doen! spreek helaas uit ervaring.
goedemorgen! oh ben helemaal.wat vergeten te melden! milan wilde van de week weer eens niet eten en ik vond dat hij eerst moest eten en dan pas spelen. ben ik ergens anders mee bezig en kom erug en zie dat hij zijn bord zo goed als leeg heeft.. hij zei mama hoef niet meer. ik vond het genoeg zo en hij mocht gaan spelen! loopt hij wat vreemd weg en roept: mama brood in! en wijst naar zijn sokken! heeft die kleine draak zijn stukjes brood in zijn sokken verstopt! ja ammahoela ik hoef echt niet meer, het kon er gewoon niet meer bij! moet niet gekker worden met die kleine wijsneus! maar moest er stiekum wel om lachen!
ze komen gelukkig niet regelmatig, maar ze komen ook als ik rustig in bed lig en dan doen ze pijn...nou ja volgende week maar eens de vk vragen
Natas, WAT EEN GOED NIEUWS MEID! PROFICIAT! En zo moet het blijven! HAHA, ik was ook nog maar net bevallen en ik dacht bij mezelf dit kan echt mijn laatste niet geweest zijn! Dat gevoel had ik erg sterk...ik ben gewoon nog niet klaar met mijn gezin ! Maar ach, misschien denk ik er over een jaar of 2 anders over en laten we het zo...maar mij kennende wil nog eentje! We zien wel! Liesje, meid jij gaat ook al hard zeg! Al bijna 26wk...gaat snel! Wetende dat je mannetje eerst niet meer wou voor een 2de en nu, nog even en je gaat dan ook bijna bevallen bij wijze van spreken !
Zo vanmorgen met onze kleinste spruit de gehoortest ondergaan en alles was prima! Hij is ook op een weekje 220gram aangekomen! Super dus! hij heeft maar eventjes de verpleegkundige aan het werk gezet want meneertje heeft effen een grote straal urine opgezet tot op de grond ! HAHA! Ze was erg tevreden dat hij met zijn hoofdje mooi links en rechts draaide...ze vond hem echt een flinke jongen...hij was erg alert bij het volgen en ook lachtte hij eens naar haar ! Bij buiklig deed hij mooi zijn hoofdje naar omhoog en zag ze ook dat hij zich ook al mooi afduwde met zijn handjes ! Dus we zijn erg supertrots op hem! De nachten gaan nog steeds super! Komt eigenlijk niet in de nacht maar eerder tegen de vroege ochtend voor zijn 1ste voeding...zo dat was even een update van onze dag vandaag !
Wil je niets aanpraten maar ik zou de VK even bellen. Better safe than sorry Je bent trouwens idd alweer ver onderweg zeg. Leuk hoor. Is je mannetje nog steeds blij met zijn aankomende spruit? Veel vakantieplezier nog
Rebbel, kan me goed voorstellen dat je niet graag op je zwangerschappen en kraamtijd terugkijkt. Je hebt het ook wel enorm voor je kiezen gehad. Sam, je bent niet ego hoor. We hebben allemaal onze sores (gehad). We zijn hier toch om dat met elkaar te delen? (en natuurlijk de leuke dingen). Rebbel, wat heb jij een dondersteen zeg. Wel mooi dat hij zichzelf ook nog eens verraadt Zo hier heb ik een dame die de gemiste slaap van gisteren aan het inhalen is. Het arme schaap heeft 's ochtends en 's avonds behoorlijk heftige krampen gehad. Wel gek want normaal heeft ze er amper last van. Vandaag is haar buikje weer rustig en slaapt ze zich een ongeluk Pippo wat het je toch een modelbaby. Wat zou toch het geheim zijn van het doorslapen bij jullie? Mag ook niet klagen hoor. Ze komt 1 keer per nacht. Ziet er nog niet uit dat ze dat snel gaat laten vallen. Maar tegen de tijd at ze 16 is zal ze het vast wel kunnen haha
Treintje, HAHA. Ik zou het niet weten...de andere kids dronken altijd rond 02u en dan 06u..dus toch nog even anders..maar ze sliepen wel door vanaf 6wk, dus ben eens benieuwd wanneer deze spruit echt gaat doorslapen...mag ik klaag zeker niet...alleen heb ik wel meer hoofdpijn nu...en het rare is dat ik zo moe ben...maar ach is ook niet raar met nog 2 kinderen die aandacht vragen... Verpleegkunidge zei het ook nog deze morgen...een dikke proficiat dat je melk zo goed loopt omdat hij telkens maar 1 borst drinkt en zo goed aankomt, en dat met nog 2 kinderen...want met 3 mag je niet onderschatten, dus was wel effen blij dat ze dat meldde...en inderdaad mijn melk verloopt beter dan bij de 2de...maar goed, ben meer relaxt nu...en ook omdat mannetje nog thuis is, straks als dochter terug naar school moet, moet ik weer op een uur uit bed en hepoelijk vallen de uren wat mee om te voeden als ik ze moet gaan halen van school...we zien wel...heb ik vertrouwen in !
He gekkie, daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor! Het is alleen zo herkenbaar. Maar goed, jij mag straks in ieder geval voor een derde gaan en dan moet je de kleine maar vast terwijl hij/zij nog in je buik zit goed inprenten dat mama en papa deze keer heel graag gewoon alleen maar lekker willen genieten van de kraamtijd samen met zus en broer!
Liesje, ik zou denk ik toch maar even voor de zekerheid contact opnemen met je VK. Beter een keer te vaak gebeld dan een keer te laat.
liesje echt bellen hoor! geloof me! ik wil je niet bang maken maar bij mij zorgden die harde buiken voor een verkorting van mn baarmoedermond.. echt bellen, beter een x te veel dan te weinig. ze zeiden toen bij mij dat het goed was dat ik had gebeld omdat je het in dat stadium nog tegen kan houden en als je eenmaal ontsluiting gaat krijgen wordt dat lastig! nogmaals wil je niet bang maken en misschien is het niets maar je weet hoe het bij mij is gegaan. @treintje: haha, ja dat zelf verraden doet t hem!