hum dat kan ze wel hoor. De bedrijfsarts is slecht seen tussendpersoon die meer expertise in huis heeft en daarom ingeschakeld wordt. Deze heefte chter alleen een adviserende rol, dus je baas mag dit wel gewoon zo kort sluiten met jou. (Hoe lossen ze dit nu op het werk op trouwens? hier kan dat echt niet korter werken. want voor die 2 uur moet ik wel weer iemand anders laten komen) maar goed wel fijn dat het bij jou zo kan zeg! Hopelijk is het dan beter vol te houden.
Stand van vandaag : nog bruinverlies, niet misselijk, geen pijnlijke borsten, wel heel erg moe. Jenny, het bruinverlies kan idd door de echo komen. Dat besef ik ook wel, maar ik word er niet zekerder door. Ze hebben me er daar niet voor gewaarschuwd. Rebbel, ik heb maandag 16de weer een echo. En morgen naar de VK. Jootje, fijn dat je werkuren zijn aangepast.
kan me helemaal voorstellen dat je onzeker bent, misschien even bellen naar het zkh en proberen morgen een echo te krijgen? hier is het zo als je al wat hebt meegemaakt en erg onzeker bent mag je komen ter geruststelling. knuffel!
Niet leuk dat jij het ook hebt gehad Bengeltje, maar voor mij nu even fijn om te weten. Thnx. Ik wacht het nog wel even af Rebbel. Ik moest al een beetje leuren om de echo van a.s. maandag. Die wil ik liever niet verspelen door deze week al te gaan. Ik wil dan liever volgende week nog een echo als ik over de 8 weken ben.
Natas dit is niet leuk! Ik snap het helemaal! Lijkt me zeer slopend!! Een hele dikke knuffel!! Waarom hebben we dan toch geen luikje!! Had zo gehoopt dat je nu lekker naar volgende week kon, zonder al te veel angst!
ja bruinverlies daar schrik je van ik had zelfs bloed verlies zelfs met 16 weken dikke plas bloed en kijk de kleine boef is alweer bijna 20 maanden komt goed ik duim hard mee met je
Jenny: Ik sta voor een deel in de ziektewet, en die uren worden opgevuld door andere werknemers. Vanavond mijn eerste verkorte dienst gewerkt..echt stukken beter!
Natas, wat een onzekerheid toch weer na zo'n mooie echo. Heel veel sterkte met wachten tot je volgende echo maandag, maar lieve Natas, als je het echt niet vertrouwt of als het je echt teveel wordt, toch maar even contact opnemen met je VK om te zien wat of zij kan betekenen voor je. Jootje, da's beter meid, gedeeltelijk in de ZW. Rebbel, wat een lekker slim ventje is Milan toch.
ik had ook bij beide zwangerschappen regelmatig bloedverlies in het begin dat is killing, maar hoeft dus echt niets te betekenen. ik duik mn bedje iN truste!
Natas, ik heb bij de zwangerschap van Phaedra ook een extra echo gehad tussen 2 geplande echo's in omdat ik bloed verloor. Ik had dus ook 2 echo's in 2 achtereenvolgende weken. Toen ik belde naar de ziekenhuis kon ik direct terecht. Gewoon uitgelegd van de eerdere miskramen en dat ik heel erg bezorgd was. Was toen echt geen probleem
Natas: meis, het zit je ook niet mee, Ik zou idd ook even de vk bellen en de situatie uitleggen. Zo ben je er zelf ook niet gerust op! *knuff*
Hi Natas, succes vandaag bij de vk! Mocht je nou die extra echo er niet uit kunnen slepen kun je misschien bellen met en verloskundige echopraktijk waar ze ook pretecho's maken. (Bv Verloskundige echopraktijk Ite Boerema te amsterdam) Daar kunnen ze misschien een extra echo voor je maken (zul je neem ik aan wel zelf moeten betalen).
goedemorgen, @natas: succes en leg het iig even voor bij de vk, misschien kan ze toch wat voor je regelen. wij rijden vanavond naar huis, het is hier wel leuk maar het weer is nu echt drie x niks meer terwijl het thuis redelijk is. ze geven hierhet weekend alleen maar regen aan en dan ben ik liever thuis zodat we daar nog wat kunnen gaan doen.
Succes Mone! Wat voor vragen heb je?? Moet eerlijk zeggen dat ik nog wel een afspraak kon gebruiken na de nacontrole. !!
Tijdens de bevalling moest ik heel snel op m'n linkerzij gaan liggen, want dat was nodig voor Janneke, dus ik wil weten of Janneke het moeilijk heeft gehad. En ik zou willen weten of het infuus echt nodig was geweest etc