Die Rinze aan heeft?? Dat was z'n 1e pakje, heb het zostraks aan gedaan omdat meneer alles onder geplast had !!
Wilde even checken of er nieuws was van Natas..maar zie nog niks .. Hoop maar dat alles goed is! Sam: wat een mooie foto's.
@sam: mooie kids meid! en zo slim! zeg maar tegen Rinze dat hij erg knap is als hij lacht! wie weet helpt het..
luistert hij nu al niet?? owjee dat wordt nog wat als hij 16 is! wij zijn over een half uurtje weer thuis! milan zit nog klaar wakker op de achterbank te zingen! gezellig zou je denken maar hij zingt echt kei hard! had verwacht dat hij heel de rit lekker zou slapen, daarom zijn we na zijn eten vertrokken.
Herkenbaat Tebbel, Jildou kon gister dr ogen nog amper openhouden, we dachten dan ook die slaapt zomaar.. nou na een uur rijden waren we thuis, met wakkere Jildou en wij gek van visje visje in het water wat we steeds moesten zingen
Even van een ander topic gehaald: 'Las wel bericht van Natas op haar Hyves.....niks aan de hand...gewoon intake bij de vk....ook nog geen geruststelling,maar ook niks naars.Sorry Natas....maar anders maken ze zich zo zorgen'
Lieve Sam, hele dikke knuffel meid! Ik kan me voorstellen dat je aan je labbere eind bent. Wat is Jildou veranderd! Knappe meid zeg. En Rinze heeft een heerlijk bekkie. Mone, balen dat je weer een verzakking hebt. En wat een gedoe dat je iemand te spreken krijgt die er niet bij is geweest. Sorry jongens, 't was hier druk en had geen tijd online te komen. Danique huilde veel vanavond, is nu stil. En mijn moeder is net weg, dus nu forumtijd. Heb 't net op hyves gezet, hier ook even : Zoals ik verwacht had was 't niet spannend bij de VK. Gewoon weer een intake, zoals ik in maart al had gehad en naar mijn mening nu nog totaal niet nodig. Ze had niet echt een waterdichte geruststelling over het bruinverlies of de wisselende symptomen. Bruinverlies kon komen door betere doorbloeding etc. Symptomen, iedereen reageert anders. Niks nieuws onder de zon dus. Ze kon zoals ik al dacht nog niet het hartje luisteren, is te vroeg. Ik heb niet gevraagd om een doorverwijzing naar het ZH voor een echo. Zij bood het niet aan en maakte ook niet zo veel van mijn teksten. Ik wacht maandag wel af.