ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Spannend voor Sam en Hartewens vandaag, en voor Bruidje van de week.
    Ik ben benieuwd!

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    voor jou ook spannend mijn duimen draaien nog steeds voor je

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Let it be a good news week!! Natas weet niet of ik het al gezegd had.. Jij ook heel veel succes vandaag !!!

4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Hoe is het hier?

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Wat een mooie handtekening heb ik toch!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Sam jee wat vermoeiend zeg! Hoop echt dat de osteo wat kan betekenen.
    Yessssss goede echo! Nu 9wk3dg dus precies op schema! 18 maart uitgerekende datum. De kans dat het nu nog mis gaat is 1 %. Nu wachten op oproep voor afdeling verloskunde. Die bepalen dan of ik naar de gewone verloskundige mag tot 36 week. Moet zowieo in het ziekenhuis bevallen.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaah lindada gefeliciteerd en veel succes!! :d

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoe doe je ook al weer een abonnement nemen op dit forum? Steeds zoeken is ook zo lastig.

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hartewens gefeliciteerd met je goede echo!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe gefeliciteerd Hartewens :D !! De dag is op t forum goed begonnen, laat m ook goed eindigen please!!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    harte wens fijn een goed echo :D

12. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Deena was ook heel laat met draaien. Ze wilde gewoon niet op haar buik liggen. Dus waarom de moeite? Misschien kan je wat stimuleren alvast. Ik neem aan dat je bij Milan oefeningen hebt gehad van de fysio, dus die kan je ook voor Luna proberen. We zijn met Deena ook bij de fysio geweest, maar achteraf vond ik dat wat voorbarig.

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam en Natas, succes vandaag!

Hartewens, wat goed! Gefeliciteerd, en zit je al op die roze wolk?

Linda wat een stoere handtekening!

En ja wij hebben nog heel veel kaasjes :D

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Precies dat laatste dat maakt het wel emotioneel ja! Maar het is ook goed dat ze groot wordt. En gelukkig komt er weer een kleintje om het allemaal weer eens opnieuw mee te beleven.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Anna!! Dan hoop ik wel met meer geluk als hier iig meis!!!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Rebbel, moeilijk te beoordelen. Ik kan alleen zeggen dat Yara het rollen ook nooit zo boeiend leek te vinden. Ze deed het wel, maar ze rolde zeker niet de hele kamer door zoals ik andere moeders ook wel eens hoorde vertellen. Je houdt wel goed rekening met de leeftijdscorrectie. Ik denk dat zeker een belangrijke rol speelt.
    Kwaad kan het sowieso niet om te bellen en haar eens te laten oordelen, als jij niet opziet tegen het naar de fysio te moeten met je kindje.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja Sam, jaloers zal niemand zijn (wel op zo'n mooi kereltje) maar niet om hoe jullie nu met hem lopen te tobben. Ik ben heel benieuwd of er iets gevonden kan worden wat hem dwars zit. Ik hoop het eigenlijk maar, dan is er ook een oplossing voor.

Ik snap heel goed dat je er radeloos van wordt en dat je niet
    meer weet wat nu weer te proberen. Wij bedoelen het natuurlijk allemaal goed. Maar echt helpen kunnen we niet. Helaas. Je bent voor mij ook geen buurtje.

Hartewens GEFELICITEERD. Volgend jaar is Maart nog specialer dan deze maand al was voor jullie. En geweldig dat het zwanger raken toch zo snel is gebeurd.

Ik ben nu al licht nerveus voor Natas. Hoe moet jij je wel niet voelen. Zet 'm op daar!

18. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oei wat een spannende dag vandaag!!!

Sam en Natas heel veel sterkte en succes straks. Ik duim voor goed nieuws.

Hartewens, wat een geweldig nieuws zeg! Ik vind het zp bijzonder dat het toch gelukt is zonder de ellende van de MMM. Het is jullie enorm gegunt. Lekker de roze wolk op. Dikke zoen.

Rebbel, lastig wat je schrijft van Luna. Ik zou het ook zo snel niet weten. Het kan natuurlijk nooit kwaad om eens te laten kijken. Heb je binnenkort nog een afspraak bij de KA? Misschien kan hij er wat van zeggen.

Linda, geweldige banner!!:D

Bruidje. Spannend ook die provocatietest. Hopelijk is ze er nu vanaf. De meeste kindjes groeien er overheen toch?

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Natas, veel succes!

Sam, succes meid! Al zal je wel al onderweg zijn!

Hartewens, joepie! Van harte gefeliciteerd meid!

Lindada, vandaag ongi geworden? En nu kunnen jullie gaan oefenen voor een 2de wonder? ;)

Hier werd manlief vandaag gebeld door zijn werk...omdat hij in bouwverlof in ziekteverlof was, heeft hij nog recht op zijn 4weken verlof! Hij ging die dan verspreid nemen, maar werk belde dus of hij deze aansluitend wou nemen nu met zijn vaderschapsverlof ;)! Omdat het rustig is op het werk....dus hij is nog even aan het nadenken wat hij zal doen...is wel aanlokkelijk dan is hij nu nog 5wk thuis ;)! Kan hij nog wat klusjes gaan proberen thuis ;)!

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh pippo dat is toch eigenlijk best lekker of niet als die nog even thuis zal zijn

Deel Deze Pagina