anna hoe is het werken gegaan deze week? Leuke klassen waar je voor staat? Weer de kleuters? Sam krijg jij in januari een eigen klas?
Goedemorgen! Nacht was redelijk. 9 uur, kwart over 1, 4 uur half 6 en half 7 Maar geen uren gekrijst, dat hadden we gisteravond wel ! Verder vandaag nog meer bloedverlies, het zal mij benieuwen . De vk hier zei dat het een grote opruiming zeg maar kon zijn.. Ongi leek haar ook onwaarschijnlijk.. Jenny ja ik heb voor 1,5 dag de kleuters en vrijdagmiddag ben ik van de ict
nou jenny me boven buren kwamen met kaartjes van speelstad oranje kaartjes van de waarbeek van hun gehad 4 stuks en van een vriendin 5 stuks. van apenheul 2 x vrijkaarten. (gaan na me moeder toe) van jan klaasen gewonnen (krijg van jan klaasen zelf ook nog kaartjes. hoeveel weet ik niet. van de dierentuin gewonnen. malkschoten apeldoorn gekregen van de buurvrouw
Ik heb alleen gisteren nog maar gewerkt. Dat was wel een OK dagje. Ik doe nu twee keer een dag een kleutergroep van iemand anders. Dat is wel even wennen, maar ook wel lekker dat ik niet meer de eindverantwoordelijkheid voor een klas heb. Geen overdracht straks wanneer ik met verlof ga, geen voortgangsgesprekken.
Heb ik ook gehad Sam. Daarna stopte het 2 dagen en toen werd ik ongi. Ik ben pas een dag of 3 gestopt met vloeien
lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk dat het al een ongi is sam. Is haast onmogelijk met die vele voedingen
juist! mij ook en helemaal omdat t bij bv voor jildou ook ruim 6 maanden geduurd heeft! Moet ik me zorgen maken denk je?
Ben je heel toevallig wat meer gaan bewegen? Bij mij begon het weer erger te worden bij week 6 toen ik Isis weer ging tillen en wandelingen ging maken. Als de VK zegt dat het geen kwaad kan, zou ik me niet teveel zorgen maken. Zoals Bengeltje zegt, als het lang aanhoud zou ik even de HA vragen (en als je buikpijn krijgt natuurlijk)
nee hoor, wat ik al zei, je hoort het vaker zo rond de 8 weken. Vaak is dat ook omdat men dan weer meer gaat doen enzo en dan kan het opeens weer een paar dagen vloeien. het is net als bij een gewone wond, die kan dicht zijn en ook door belasting opeens weer open gaan. Dus maak je niet al te druk. Kijk het gewoon aan. Krijg je echt krampen of loop je leeg, dan zou ik het weer even bij de vlk melden.
Nou voor mijn doen loop ik wel lichtelijk leeg ja !! Maar dank je wel Op zich doe ik nu niet meer dan de afgelopen weken, behalve dan de hondenwandelingen weer..
Zie eerder, toen ik weer ging wandelen (en tillen) begon het bij mij ook weer. Fijn trouwens dat jullie een redelijke nacht hadden