Treintje redelijk voor mij is 5 uur slaap in totaal op het moment hoor Maar goed t is wel eens erger geweest! Dan hoop ik dat ik er weer snel vanaf ben. Ben er wel klaar mee!
Hier begon ik ook weer te vloeien toen ik weer meer ging doen, met name veel lopen en tillen... Fijn dat de nacht beter ging!
gister nog met ons meisje in het zkh geweest, ze voelde zich al een week niet lekker dus moest even langskomen. Alles was goed gelukkig! Heel goed gegroeid en nu alweer 8,3 kilo. Net boven het middelste lijntje.. Haar provocatietest is een weekje uitgesteld omdat ze niet kunnen zien hoe ze reageert als ze zich al niet helemaal goed voelt. Maw als er klachten zijn weten ze niet of dit van haar griepje is of van de melk..
Ooh Niet leuk voor jou, maar fijn dat er meer zijn !! Ik had het in de kraamweek wel, en de week erna, als ik wat meer deed, ook meer bloed !! Nu is het toch wel 4 maandverbanden vol vandaag.. Nou ja, vind de verklaring van jenny en treintje en jou wel mooi, zal wel goed komen !
Treintje, in Den Haag gaan we eerst even huren, huis zoeken in een nieuwe stad op zo'n korte termijn leek ons niet geweldig... en we hadden dinsdag al kijkers die wel enthousiast waren (waar blijft dat bod?!) maar vandaag pas op funda en voor maandag alweer kijkers... spannend! Over die hormonsters en kinderwensen... ik hoop het later dit jaar toch nog een keer mee te mogen maken! maar lijkt me erg maf te weten dat het de laatste keer zal zijn! Maar Rebbel ik snap dat je het risico echt niet wil lopen en gelukkig bent met je gezonde koningskoppel! Leuk hoor de Efteling!! we gingen vroeger echt ieder jaar, we woonden ook lekker dicht in de buurt Mijn vriendin had met name last van haar perfectionisme, wilde alles super doen, kind, huis, leuke dingetjes voor anderen regelen en dan ook nog haar man uit de wind houden... hij heeft een zware baan en nu heel even 24 uur dienst en dan weer een gewone werkdag, dus wel een beetje begrijpelijk, maar niet vol te houden als je de ene dag er al alleen voor staat om dan de andere nog je schatje uit de wind te houden... Gaat gelukkig echt beter nu! Sam ik kan wel meehuilen met je, meid wat een beproeving! Wanneer heeft Rinze zijn volgende behandeling? Houd vol meid! misschien kan je nog wat hulp van familie of vrienden krijgen, desnoods een paar uurtjes 's middags zodat je even kan rusten? Over dat vloeien zou ik me pas over een week ongerust gaan maken... Als ik zie hoe lang ik al bezig was na een relatief kleine curretagewond... (of Natas!) Liesje vervelend, vooral omdat je niet weet wat Rihanna dwars zit! Maar je mannetje moet even een beetje inbinden, het is niet of je zijn gezeur er nu bij kan hebben en het maakt de sfeer zeker niet beter! Hopelijk loopt het suiker verhaal met een sisser af! Jenny hoe gaat het met Jaron's oortjes nu?? Bengeltje leuk hoor al die dagjes in het vooruitzicht! Anna wat gaat het al weer hard meid!!! Zo nu pootjes omhoog en lekker even niets!
He Bruidje, jammer dat ze niet topfit is, maar wel slim dat ze de test even hebben uitgesteld! Hopelijk kan ze snel in de herkansing, ze is mooi gegroeid ondanks alles zeg!
Ja ze groeit super!! Ze doet het gewoon heel goed op weinig eten... Als het goed is heeft ze nu a.s. donderdag de 1e testochtend. Ze is alweer een eind op geknapt dus dat gaat wel goed komen.
Mariss, dank je wel !! Ik zou volgende week toch de vk ff bellen over Rinze, wilde graag weten wat er aan de hand was en deze week is ze op vakantie. Ik moet dinsdag weer met hem heen, en hoop echt dat het daarna weer wat beter gaat. Stiekem gaat het al wat beter hoor. Hij huilt al veel minder!! Vandaag is eigenlijk heel goed gegaan. Nu hopen dat het vannacht ook weer goed gaat... Dat is altijd weer een verrassing.. Vanmiddag heb ik lekker een uur op bed gelegen, helaas kon ik niet slapen .. Maar goed, ik heb gerust !! Morgen nog even en dan is het weekend !! Dan maandag overleef ik wel. Dinsdagochted naar vriendin, die gaat mij ff knippen en kan Jildou mooi met haar dochtertje spelen. Dan blijft Jildou daar en ga ik met Rinze naar de therapeut. Kan Jildou mooi bij haar eten en als ik terug ben, lekker naar bedje (zij dan ) !! Woensdag naar de tandarts, donderdag naar cb.. Dus heel feest volgende week !! Ben nu wel zover dat ik niet meer dan 1 ding op een dag wil op het moment. En niet de hele week dan !! Dus als ik naar de tandarts moet, verder niets die dag. Anders is het gewoon nog te veel.
Daarom.. en wie weet ben je wel 1 van de weinigen die ongi word ondanks de bv... zou allemaal zomaar kunnen. Wanneer moet Rinze voor zn 2e behandeling? Hoe vind je het zo 2 van die ukkies? Heftig he als het allemaal niet lekker loopt..
Klinkt verstandig Sam, lekker even rustig aan meid, gelukkig heb je Kor het weekend ook weer! Ik duim voor een rustige avond en nacht! en het belangrijkste je ziet vooruitgang!! Bruidje mooi dat het al zo snel kan ws... toch fijn om te weten waar je aan toe bent!
Bruidje: Dinsdag 2e behandeling. Op zich vind ik het geweldig, 2 ukkies. Jildou is ontzettend lief voor Rinze! Echt heel bijzonder !! Alleen baal ik er zelf ontzettend van dat het weer niet normaal loopt, maar ja daar kun jij over meepraten !! Trouwens heeft Rens ook nog fysio gehad na de behandelingen van de man. therapeut? Wat betreft ongi, nee daar geloof ik niet in, dan had ik ook buikpijn etc moeten hebben..
Hihi ik gebruikte je eigen woorden hoor. Maar dat je er klaar mee bent dat begrijp ik zeker. Ik kan al helemaal onzeker worden als Phaedra wat langer huilt, laat staan de hele dag. En dan ook nog slecht slapen, maakt het allemaal niet makkelijker
Sam, klinkt heel verstandig dat je 1 ding op een dag doet. Ik doe dat ook hoor, zeker als ik Phaedra meenem. Ik merk dat ze best wel een beetje van slag raakt als ik met haar op pad ga. Vandaag naar de KA geweest (ivm ziekenhuisopname toen ze 3 weken was) Mevrouwtje was 61 cm en 5800 gram. Wat een beer! Ze zit helemaal bovenin de groeicurve. Ze heeft een lichte voorkeurshouding naar rechts, dus de KA heeft daar ook even naar gekeken, maar dat was niets om me druk over te maken. Ik let er goed op en haar hoofdje was nog helemaal symmetrisch. Volgende week weer naar het CB en ook de start van het PIM onderzoek. Ik ben benieuwd
treintje ja ik weet t dacht leg t ff uit!hihi oooooooh nou dan komt t vast goed met mn bloed haha! hebben jullie al ontdekt wanneer ik met mobiel type?
Hi Dames, Ik heb wel bij gelezen, maar ik heb niet echt de puf om te reageren. Best vermoeiend vakantie
Sam, ik ben met 11 weken ineens gaan vloeien. Dacht dat het ongi was maar moet eerder iets zijn geweest als die schoonmaak waar je VK het over had want de echte ongi kwam pas met maand 14.