ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hij werd huilend wakker, dus denk echt wel dat hij last heeft van zijn kies die doorkomt ;)!

Och ja, weten anderen nog niet :)! Gisteren moesten we bij kind en gezin met de kleinste spruit, heb ik gelijk gevraagd wat onze peuter zijn uitlsag van mond kon zijn? Kan dus zijn bij het doorkomen van kiezen of hoektanden...daar hij zijn hoektanden al heeft kon dit niet...maar we hebben gekeken en we zagen dat zijn kies de helft erdoor zit maar wel nog heel rood...hij zit dan ook bij wijze van spreken met heel zijn hand in zijn mond en kan dus door speeksel komen dat het gaat irriteren rond zijn mond...maar moet zeggen het is al veel beter...is de ene dag wat beter dan de andere...Ze vertelde ook dat de hoektanden en de kiezen de pijnlijkste zijn...

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

proest !!!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Wat naar voor hem zeg. Hopelijk is de kies snel helemaal door en trekt de uitslag weg.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Sam succes vandaag met rinze.

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat een leuk kamertje zeg. heb je zelf al die spullen genaaid? Wat is dat witte ding op de kast? IS dat een babyfoon met camera?

beterschap voor jullie allen!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Rebbel hopelijk heb je straks een goede uitslag van het bloedonderzoek!

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel Jenny! ;)

Hoe is het met je? De jongens goed gestart gisteren?

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ja school ging prima gisteren. Kennis gemaakt met de nieuwe juffen. Ik ken ze verder niet dus het is nog even aftasten.
    Timo zit naast zijn vriendje dus dat is erg leuk (hopelijk niet te gezellig). Gisteren moest hij meteen vol aan de bank met lezen en schrijven. DAt is wel goed voor hem.
    Ruben vindt het ook erg leuk. Die is helemaal blij omdat hij nu ook boven in de school zit. Dat voelt voor de kinderen een beetje als promotie. Hij heeft nu een eigen laatje in de klas, dus die zat al helemaal vol met halve tekeningen. (Juf let je op! Max 1 tekening per dag is de afspraak).

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Pippo hebben jullie nog vrij?

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam en natas ik duim voor jullie
    succes

k straks dokter 2 en halve week geleden oog ontsteking gehad na anderhalve week ging het iets beter 1 oog irriteerde nu nog nu waarschijnlijk weer oog ontsteking

ik heb lenzen of de lenzen vloeistof nu 1 maand open is de oorzaak dat er iets fout in zit
    maaruh niet leuk kan me ogen niet goed open houden en heb -6 :( en -5.75 en met 1 oog zie ik maar voor 60 %
    dus lenzen uit nou zie amper wat bril op maar drama lijk bezopen en koppijn
    maar goed kijken wat de dokter zeg

pfffffff

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    oh wat balen zeg. Mijn man heeft min 11 en heeft dat ook eens gehad. Dat was echt shit. Die is toen ook wel een paar weken aan het klooien geweest met druppels.

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jenny: nee dat is een soort van klein model spiegeltje met een laadje eronder. De spiegel erin lijkt wat donker op de foto's

Heb trouwens het bedje nu anders gezet...
    gelijk ook maar even veranderd in mijn album

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Wauw -11. Ben je dan niet 'legally blind'?

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jootje, super leuke kamer zeg!

Heel veel beterschap voor jullie. Rot zeg allemaal tegelijk ziek enovergeven nog ook. Voel je je altijd zo brak van.

Bengeltje, jij ook veel beterschap met je ogen.

Sam en Natas, veel succes bij de fysio en echo!!!! Mijn duimen draaien Natas. Natasukkie, goed groeien hoor!

Zo hier zijn de dames van het PIM onderzoek geweest. Ze hebben de eerste vaccinaties gegeven en ik heb mijn kind nog nooit zo rood aan zien lopen;) Ze was echt not amused. Maar gelukkig was ze ook snel weer terug in haar gewoonlijke doen. Straks naar het CB. Wel grappig want die hoeven dus geen prikken meer te geven. Ook wel eens leuk voor de verpleegkundige, hoeft ze alleen de leuke dingen te doen.:)

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    sorry niet bijgelezen, ff snel onder werk.
    nog geen uitslag, ze denkt dat ie naar mn eigen huisarts is gestuurd dus ze gaat het zkh belen en kan na 14.00 terug bellen.

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zonder bril ziet hij geen snars nee. maar veel dingen doe je op de tast in huis. Zo ga ik snachts ook plassen zonder een lamp aan te doen (wel inde wc hoor).
    Dus zo doet hij ook vele dingen op de tast. Toen we net verhuisd waren was dat wel even wennen ja. Tijdens de kraamweek van timo had hij nog geen bril dus dan moesten snachts de lenzen in wilde hij timo uit bed halen.
    Nu heeft hij gelukkig een bril voor erbij. Dus nu kan hij snel de bril op zetten.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nou ja Rebbel, da's anders dan afgesproken toch! Nou ja, als het maar goed is.

Jootje, mooi kamertje, lief en modern door dat behang!

Jenny, fijn dat het schooljaar goed begonnen is!

Bengeltje sterkte met je ogen. Zie ongeveer ook zo weinig, niet leuk.
    haha Jenny, zo slecht zien en geen bril hebben. pfff dat is ook niet te doen.

Pippo, sterkte voor de tandjes van de kleine man. Klinkt logisch zo het rood zijn rond de mond.

Vanmorgen bij de VK was alles OK. Ik was vandaag een paar keer duizelig maar mijn bloeddruk was niet te laag. Mijn BM was een tikkeltje groter voor deze termijn, maar niets verontrustend, want ik mag gewoon over 4 weken terugkomen. Ik had zelf nog niet gebeld voor de 20 weken echo, nu blijkt dat er al een heleboel vol zit dan. Nou ja, we zien wel waar we er nog tussen kunnen.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nog geen nieuws bij natas (is nog wel vroeg natuurlijk)

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    idd annna! is echt weer hoe ik t al verwacht had. pfff...

hoop ook snel goed nieuws te lezen van natas!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel wat balen. Anna hmm 20 w echo had ik met 12 weken al staan, moest ik toen al regelen van vk.

Hier weer terug van therapie. Rinze gaat de goede kant op! Bikkeltje huilde niet eens echt van de 'kraken ' !! Hij zag al heel veel verbetering. Volgende week weer! En ik ben helemaal blij met mn haartjes !!
    Ooh en vk nog gebeld. Wat betreft het bloedverlies, even afwachten maar ze verwacht dat het komt omdat ik wat te veel doe. Moet rustiger aan doen zodat de wond goed geneest... Hmmm...

Deel Deze Pagina