ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bengeltje, sterkte!
    Chris is ook zo kippig als wat, aan de ene kan -6 en de andere kant -8. Plus een zware netvliesbeschadiging aan 1 oog, dat komt nooit meer goed.
    Zo weinig zien zonder bril of lenzen lijkt me heel vervelend!

Anna, fijn dat alles weer goed was bij de VK..... en dat je vandaag de afspraak onthouden hebt :p

En met Rinze ook alles goed gegaan, fijn!

Treintje, ah wat zielig dat je kleine meid zo moest huilen.

Ai Linda, dat gaat spannend worden voor Dennis.

Goed nieuws van Rebbel, super!

Phoe jongens, ik was weer opgelucht na de echo hoor!
    Ik durf erin te gaan geloven! Niet volledig, blijf een reserve houden, maar na een goede echo op 9.3 week stijgen de kansen aanzienlijk.

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Rebbel, wat een opluchting!!!
    Natas super goede echo!!!! We lopen een week na elkaar!
    Sam, fijn dat de therapie bij Rinze aanslaat, nu jij nog lekker in je velletje.
    Anna, gelukkig alles goed!
    Heb even vluchtig gelezen. Ben zo moe steeds. Zie er ook niet uit. Kreeg vandaag al de opmerking of ik net wakker was.... Volgende week donderdag naar gyn en echo. Spannend!

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Natas sterker nog, de kans dat het mis gaat is 1 % en 100% garantie is er nooit. Maar herken je gevoel. Ben ook nog terughoudend met blij zijn.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pfff hier heeft Rinze volgens mij wel last nu van de behandeling.. Huilen huilen huilen.. pff en ik heb het al zoo gehad :( !

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat naar Sam! Veel sterkte meid.

Hartewens, dat risicocijfer van 1% klinkt te mooi om echt helemaal te geloven hè?
    Ben jij ook zo vreselijk moe? Tis echt niet normaal meer, heb dit weekend heel veel geslapen en ook maandag rustig aan gedaan, ik was vanmorgen meteen weer een wrak. Zo maar lekker op tijd naar bed.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas geweldig! Gefeliciteerd! En dus zelfs eigenlijk een paar daagjes opgeschoven. Dat is ook mooi meegenomen!

Las het vanmiddag, maar kan nu net pas onze poppe op bed krijgen. Eerst was papa bij haar, maar ik verdenk haar ervan dat ze mij wilde zien.

Natas en Hartewens, probeer toch de voorzichtigheid maar steeds meer te laten vervangen door vertrouwen. Maar ik weet zelf ook dat je nooit helemaal zekerheid hebt en blijf ook altijd bevestiging zoeken dat het goed zit en gaat. De angst zit nou eenmaal zo diep.

Rebbel wat fijn dat alles goed is een hele opluchting lijkt me zo!

Treintje ook weer een OK bezoekje bij het CB, mooi!

Rinze weer geholpen en zijn mama met mooie coupe, ook lekker!

Alleen de ogen van Bengeltje steken er wat sip bij af.

Ik had trouwens ook niet zo'n superdag.:( Ik heb glutenallergie en mag dus geen tarwe eten. Nooit meer, kan ook niet smokkelen, dan beschadigen mijn darmen, maar nu heb ik vanmiddag per ongeluk de cracottes van Yara gegeten ipv mijn eigen dieetvoer.

Ik vind het echt heel erg vervelend. Wat de schade is in mijn darmen kan je niet zomaar bepalen, evenmin als hoe lang het duurt om weer helemaal te herstellen. Vind het erg vervelend zeker omdat ik zwanger ben. Ben nu meteen bang voor tekorten etc. Het zal niet zo snel gaan waarschijnlijk, maar toch! Ik was er behoorlijk door van de kaart vanmiddag.
    Ik ben alleen heel blij dat ik vanmorgen bevestiging kreeg dat Brusje het goed doet in mijn buik. Mijn buikpijn kan daar dus niet door veroorzaakt worden, anders zat ik daar ook nog van in de stress.

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    natas ja het is gewoon erg als je zo weinig ziet
    ik zie met me rechter oog maar voor 60 % ook iets beschadigd weet niet precies wat dus ja baal wel
    nu me bril op maar voel me dronken

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ah jakkes Annna!! kan me voorstellen dat je van de kaart bent dan. Dikke knuffel en hopelijk valt het mee!!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dan zul je ook wel last hebben van hoofdpijn Bengeltje?

Hè bah Anna, wat naar dat je je vergist hebt. Ik weet er niets van af maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je van 1 misser direct grote blijvende schade oploopt. Maar als het je onzeker maakt, kun je niet een arts hierover contacten?

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas, als er schade is dan kan het toch alleen maar vanzelf herstellen door geen gluten meer te eten. En om te kijken hoe erg de schade is zou ik een darmbiopt moeten en dat is echt verschrikkelijk naar. Er is daardoor weinig kennis over hoe erg de inwendige schade is en hoe snel je weer herstelt na een dieetfout.
    Ik moet gewoon maar afwachten en in de gaten houden hoe ik me voel. Dan kan ik later evt nog testen op tekorten. Die zal ik in elk geval ook wel niet zo snel oplopen hierdoor.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh, om te kunnen testen een darmbiopt moeten is wel heel heftig!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, geweldig nieuws weer. En fijn dat je er nu toch een klein beetje in kunt geloven. Ik ben zo blij voor je!

Rebbel, ook al goed nieuws. Wat een opluchting.

Sam, nog meer goed nieuws. Fijn dat Rinze het zo goed deed bij de peut en dat jullie nu toch echt verschil merken. Ik hoop dat dat je nachtrust ten goede komt.

En ik zag dat Anna ook nog bij de VK was geweest en dat alles goed was.

Verder heb ik nog niet bijgelezen, doe ik morgen wel. Ben een beetje gaar na een dagje braderie staan. Was leuk, maar wel vermoeiend.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    natas ja hoofdpijn heb ik maar had ik al

anna wat een heftig verhaal:( jeetje hopelijk niet al te veel schade

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: oh meid, hopelijk is de nacht wat beter gegaan? knuffel!

@natas: komt echt goed hoor meid!! :D er gaat gewoon een brusje komen voor Danique!

@annna: oh jeejtje... :( wat erg! ik kan me voorstellen dat je van slag bent! knuffel voor jou!

milan ligt nu nog lekker te slapen en ik ben Luna een boterham met smeerkaas aan het geven en dat vind ze heerlijk! :D gaat een stuk beter dan met leverpastei!

ow en gister is de canvas van de kids binnen gekomen, hij is super! :) we hadden hem ingescan en hem besteld op www.herinneringoplinnen.nl scheelde erg veel geld met de fotozaak en het is goed gelukt! ik heb die besteld waar Milan Luna een kusje geeft en nu ga ik ook nog van ieder eentje apart bestellen voor boven de bank!

ze zijn hier het huis aan de buitenkant aan het schilderen en vanmiddag komen ze weer, als het weer mee zit. dus hier een dagje rondom huis vandaag.

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Meiden,

Natas, van harte gefeliciteerd, de roze wolk is in zicht, nu nog even naartoe ;)

Rebbel, fijn dat de uitslag goed was!

Sam, de behandeling weer goed gegaan, jammer dat Rinze er zoveel last van heeft. Dikke digiknuffel! Enne foto van je coupe?

Jootje, wat vervelend nieuws van Dennis! Hoop dat jullie donderdag goed nieuws krijgen.

Bruidje, weet jij eigenlijk al meer wat betreft je baan?

Dombo, lekker naar de braderie geweest, heb je veel verkocht?

Jenny, wat fijn dat de eerste schooldag goed bevallen is

Treintje, meisje ook weer goedgekeurd!

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo, en wat antwoord op wat vragen, wat betreft m'n verzakking. Het is een voorwand verzakking, dus de vagina wand die aan de voorkant zit komt naar buiten. Maar niet zo erg dat je het zal zien als ik m'n benen wijd doe hoor!

Het pukkeltje bij Janneke's tepeltje is niet een extra tepeltje, het is meer de "bultjes" naast de tepel op de tepelhof waar het op lijkt. Dus dan zit er zo'n bultje net naast de tepelhof....nou ja de tijd zal het leren wat het is :D

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En wij zijn gisteren met oma en opa (mijn ouders) naar de Efteling geweest. Wat is het sprookjesbos leuk met zo'n kleintje! En droomvlucht en carnival echt super!
    En voordeel van met oma en opa gaan, wij zijn ook in de python en joris en de draak geweest!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Mone :D !! Hyves staat foto van mijn coupe ;) !!

Vannacht is wonderbaarlijk goed gegaan!! Hij is in slaap gevallen en heeft tot half 2 (laatste voeding was om half 9) geslapen. Toen weer in slaap gevallen tot 5 over half 6 :D !! Dus ik mag niet klagen! Wel weer ontzettend last van m'n vastzittend bekken :( !! Nou ik zal snel even wat doen hier, voor meneertje weer wakker wordt!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Fijn dat alles goed is rebbel. Had ik ook wel verwacht.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada wat een onzekerheid trouwens, bah :( .. Ik herken het heel goed. We hebben tussen st.klaas en nieuwjaar 5 weken in onzekerheid gezeten... Hopelijk valt het mee!!

Pffff :( ik heb weer zo'n last van mn bekken... Zit weer vast:( Zometeen naar de tandarts, ook al niet m'n hobby ;) ... Maar daarna even langs m;n opa en oma en babydump. Daar wonen ze tegenover :p!

Deel Deze Pagina