ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Fijn sam! (heb ik er soms overheen gelezen?)
    Hopelijk ben je dadelijk ook snel van de spierpijn af en kan je dan écht gaan genieten en ga je je ook echt beter voelen.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daar gaan we echt voor!! Hoop zo op dagje dierentuin volgende week :D !!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    naar welke ga je dan?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Emmen is de planning!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: hoop voor je dat het nu klaar is! leuk dagje dierentuin! staat hier ook op de planning, maar we weten nog niet welke. :)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    leuk.denk dat jildou t geweldig vindt.

7. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Lief van je, ik ben benieuwd wat ze zeggen. Ik ben het kolven aan het afbouwen. Nu nog 3 keer per dag. Ik heb geen harde plekken ofzo in mijn borsten

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Is ze nog niet eerder geweest?
    hihi dat is het voordeel van grote broers he. Jaron is al bij ouwehand, apenheul, burgers, safaripark, Wissel geweest. Maar ook al bij de efteling, Kon Juliana Toren, Slagharen.
    Oepsie...

gisteren bij archeon geweest en we hebben nog kaartjes voor amersfoort en slagharen.
    Verder hebben we een museumjaarkaart dus we gaan ook vaak naar het ecodrome in zwolle.

9. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    vooralsnog wordt er niet aan een bv gerelateerde oorzaak gedacht. Een borst die soepel aan voelt tijdens het afbouwen geeft geen ontsteking, dus ook geen koorts. En zat er wel een ontsteking dan helpt AB prima (mits je natuurlijk eentje krijgt die dat gebied pakt).
    Er wordt toch eerder aan de buik gedacht, dus ik zou toch echt de buik eens laten controleren als ik jou was.
    Maar goed, ik wacht nog even nog meer reacties af.

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    #110 treintje1, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
    Dank je Jenny, ik heb een afspraak met de dokter dat ik terugkom als de koorts boven de 39 graden komt. Maar ik ga erheen als de koorst boven de 38 graden komt omdat ik me dan ook al ziek voel. Op het moment ben ik nu 2 dagen koortsvrij dus ik hoop dat het zo blijft. Zo niet, dan zal ik zeker vragen of ze toch mijn buik willen checken want ik weet anders ook niet waar het vandaan kan komen

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    milan is al 2x geweest, in april ook een keer.
    hij vond het super! :D

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hopelijk valt het mee treintje!

@all: de foto's zijn super! ik ben ze nu aan het inscannen!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jenny dat is inderdaad t voordeel van jongste zijn denk ik.wij zijn niet erg vliegerig met kleine kinderen en al helemaal niet als ik zie hoe jildou al geniet van bijvoorbeeld een paar geitjes.de rest komt later wel hihi.daarbij was jildou erg prikkelgevoelig en vroegen wij ons af of t t waard was.nu beleeft ze t veel meer denk ik.

rebbel ben benieuwd.

Ik zit er een beetje doorheen na 2redelijke nachten deze week nu weer 2 waardeloze.vannacht zelfs t toppunt van elke 2 uur dus jullie begrijpen dat ik niet erg blij ben.hij wil steeds maar 1 borst dus kan genoeg in 1 keer krijgen dat is geen probleem.maar als hij zovaak komt wordt hij kramperig en ja om die weg te krijgen t liefst weer slokje en zo blijf je bezig en de speen als vervanger wil hij dan ook niet.die poging doe ik eerst altijd.zucht zou bijna moord doen voor 5uur slaap achterelkaar.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    oeps foutje

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, ach ik begrijp je heel goed hoor meid...ik wou dat ik je kon helpen ermee..maar helaas he...Hier drinkt zoontje lief ook maar 1 borst maar dat is dan enkel overdag en dan komt hij ook al na 2 of 3u. Maar 's nachts is het echt een droom, hij drinkt beide borsten en slaapt dan heerlijk door....mocht het bij jou nu ook zo zijn dan zou je al heel wat meer kunnen slapen 's nachts.... Een hele hele dikke knuffel meid!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: pfff.. das echt heftig meid! ik hoop echt voor je dat hij gauw wat meer gaat slapen! knuffel!

@pippo: sow! voorbeeldig kind 's nachts! :)

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam ik ben met julian naar Emmen geweest afgelopen donderdag hij vond het super.

maar ik vond het wel klein moet ik zeggen .
    hopelijk vinden jullie het ook leuk

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Bengeltje we zijn daar al heel vaak geweest ;) Jildou alleen nog niet :p !!

Pippo, hij drinkt ook wel eens 2 borsten maar meestal valt hij in slaap en wil hij de andere niet meer..

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij zijn vannacht gematst! Janneke is om 1.30u, om 5.30u en om 8.30u gekomen en daarbij.....Pieter was pas om 9u wakker! Wat een superkinderen :D
    Dus wij hebben heerlijk kunnen slapen!

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas, Pieter slaapt ook niet meer zoveel op het kdv, maar sinds eergisteren weten we dat hij met andere kindjes in z'n kamer aan het keten is... gisteren hebben ze hem toen uit die kamer gehaald en in een kamer met slapende kindjes gelegd en toen sliep hij meteen.....

Deel Deze Pagina