ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ja zo hebben wij het ook gedaan met Isis haar nieuwe kamer.

Wonen opa en oma in de buurt van het oude huis? Zo ja dan zou je misschien een rondje kunnen maken met Tom door het lege oude huis en hem uitleggen dat jullie gedag zeggen tegen het huis en naar een nieuw huis gaan.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat is goed nieuws!

Hoe gaat het met afvallen trouwens?

3. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ischa supernieuws!!!

Tja, het grote probleem is dat alles een eind uit elkaar ligt...
    Groningen- opa/oma 2,5 uur
    den Haag- Groningen 2,5 uur
    den Haag- opa/oma 1,5 uur
    We gaan in ieder geval de week voor de verhuizing naar het nieuwe huis met Tom, alvast met een doos speelgoed ook... Kunnen we lekker even een beetje schoonmaken en wat spelen... misschien dat we het zo timen dat hij een dutje kan doen in zijn campingbedje...
    De verhuizing zelf wordt gedaan, dus dat scheelt wel heel erg veel, maar idd de plattegrondjes en goed labelen van de dozen is wel erg belangrijk, scheelt heel veel gedoe!

Jenny petje af hoor, als ik nu 36 weken zou zijn....!!!

enne Sam, je wilt het echt niet horen!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ging het over het slapen?? :p

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Onze stoere bink!!!

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    #1186 pippo, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    Liesje, hier gaat alles goed hoor! Met manlief gaat het wel...heeft nu nog 3wk verlof...en dan starten met werken...ben benieuwd...we zien wel

Jenny, hier heeft onze peuter ook zijn kamer behouden ;)!

Rebbel, hoe gaat het met het gezin? Nog tot bij de oma van je mannetje kunnen geraken?

Ischa, kijk eens aan zeg...nu al telefoon gehad voor een 2de gesprek! Klinkt goed zeg! En duimen blijven we verderdoen he!

Mariss, als wij verhuisd zijn was toen onze zoon pas 5 maand dus daar hebben we niets voor moeten doen en dochterlief was toen 4 jaar, dus geen problemen mee gehad...ik keek toen naar de kindjes en manlief met familie deden dan de verhuis...dus was nog gemakkelijk ;)!

Sam, stoere bink zeg!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou en ik (met nieuwe coupe ;) )

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, erg mooi hoor!

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Staat je goed Sam! Enneh... Ja!

Pippo fijn dat je mannetje nog even thuis is, ging hij nu zijn verlof ook helemaal opnemen?

Ben ik nu gek dat ik nu het (tijdelijke) nieuwe huis geregeld is ik al naar scholen voor Tom kijk? Hier in het dorp was weinig keus, maar in Den Haag!!!! Compleet met loting, wachtlijsten etc.!!! Pffff....!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: mooi!! :)

@pippo: lief dat je t vraagt! allemaal bedankt voor de lieve reacties trouwens! sorry maar t is druk op t moment! het gaat wel hoor, is gewoon nooit leuk zoiets. milan heeft nog last van zn buik, wilde bijna niets eten en zelf ben ik ook niet fit. hopelijk worden we niet echt ziek!

ik ga slapen,
    truste allemaal!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi ooh nee zeg maar niets :p Ik ben allang blij ;).
    Jeetje vroeg he, ja dat is hier ook ongekend.. Kan dezelfde week nog wel terrecht.

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat middagdutje zou ik de eerste keer nog niet doen. Dat kan net te veel zijn, en als het teveel is dan verpest je de start daarna. Laat hem eerst maar snuffelen, zijn eigen doos of koffer inpakken en een plekje geven in het nieuwe huis. Die doos dus niet uitpakken, maar hemzelf laten uitpakken als alles over is.

tja verhuizen met 37 weken, dat was ook mijn hobby niet nee. Op de dag dat we het huis wilden gaan kopen had ik de positieve test. Iets te vroeg getest, maar we wilden toch kijken of we al iets konden weten ivm de koop van de woning. De UD en de aanvaardingsdatum scheelde 1 dag. Dus oplevering met 40 weken. Tja wat doe je dan. We hebben besloten om het toch te doen en eventueel nog drie maanden in het oude huis te blijven en dan de verhuizer alles laten verhuizen. Uiteindelijk bleken de kopers van ons oude huis in ene huurwoning te zitten en geen haast te hebben, dus als wij er vanwege de bevalling nog langer in wilde blijven mocht dat. Zolang we maar ruim een maand van te voren doorgaven wanneer we eruit wilden. Ik moest wel bij de notaris iemand regelen die ik gemachtigd had om voor mij te tekenen mocht ik op dat moment in beval of kraammodus staat.
    Uiteindelijk konden we er 5 weken eerder al in, dus dat was super. Ik ben toen ook 2 weken eerder met verlof gegaan. Dus met 32 weken al (eerst 2 weken vakantie, vanaf 34w verlof) zodat ik eerst twee weken echt even wat rust kon pakken. Toen met w34 de sleutel. We hebben heel veel hulp gehad en het scheelde dat het hier om de hoek was. 175m (ik heb de stappen geteld).
    Verder was ik er aardig nuchter onder. Beval ik eerder dan week 37 dan lig ik toch in het ziekenhuis en dan houden ze maar even.
    beval ik later dan zijn we in elk geval al over en dan zien we het wel.
    Dus de eerste prioriteit was onze kamer. als die maar op orde was, maar met alle hulp opde verhuisdag was nagenoeg alles uitgepakt. Die week erna hebben we nog wat lijstjes opgehangen en dat was het dan. Ik deed niet veel hoor. Ik was van de ordes geven en koffie inschenken. Zodra ik een kwast in mijn handen nam werd ik op mijn vingers getikt. Vaak kwamen de hulptroepen ook met kinderen en dan paste ik in het oude huis op en gingen zij klussen. Wat dat betreft was het dus ideaal om hoogzwanger te verhuizen.:)

(oja en ik was dus bang dat ik tevroeg tussen de dozen zou bevallen. Timo kwam op de UD maar haha ruben liet op zich wachten en kwam pas met 41+2 dagen. Alle drukte en stress om te schieten met verhuizen was dus niet nodig. Ik weet nog dat ik in mijn kraambed tegen vlk zei dat we hier pas 4 weken woonde. Nou dat geloofde ze niet haha.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

ik zie hapwangen en een onderkin! dat gaat goehoed!!!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    verschrikkelijk is dat he

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Rebbel, gecondoleerd en sterkte!

Mariss, ik zou denk ik een kindje weg houden van alle drukte rondom een verhuizing en bij opa en oma laten logeren.

Goed nieuws Ischa, ik wens je veel succes bij het 2de gesprek!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jenny ja ongekend maar waar bibi jildou was lang en slank rinze is breed met spekkies:D

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Slaapwel Sam! ;)

Rebbel, veel beterschap meid...maar buikgriep is erg besmettelijk...dus verzorg jullie maar goed! Dikke knuffel!

Natas, hoe gaat het met je? Nog steeds zo moe? Danique nog niks in de gaten van een beebje in buik? ;)

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, komt goed met Rinze ;)!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ziet er in ieder geval uit als een lekker ding die Rinze van jou!

En natas, moet jij niet even lekker bijtanken het weekend?

Tom roept te pas en onpas, mamma baby in buik? (ouch...) maar er waren nogal wat zwangeren om hem heen... Als het zo ver is hebben we wel een superleuk boek trouwens!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oeh Mariss, dat is confronterend.. Wat voor boek dan?

Hihi vanochtend was Jildou nogal druk bij ons op de slaapkamer :p .. Rende ze rond de wieg van Rinze (die ik aan het voeden was ;) ) en maar gillen.. Kor zei: Je zult er maar 4 om je heen hebben rennen.. WHAHA ;) ..

Deel Deze Pagina