ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ga nu, 1 kant gevoed, verschonen en andere kant;)
    Slaap lekker!!

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
  3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :( of het leuk was :( kon wel met regen mee janken rot weer PFFFFFFFFFFF AMPER DIEREN GEZIEN ZO VIES WEER
    OP DE HELFT REGENDE HET EN TOEN DOR GELOPEN DIEREN ZAGEN WE NIET EENS MEER EN sorry caps en toen leuk keiharde buien.
    julian zat gelukkig droog mijn jas ineens niet mer water dicht dus me shirt en broek sokken en jaja me onderbroek letterlijk doorweekt.
    dus snel door gelopen na de uitgang nou niet normaal.

gelukkig handdoek in de auto dus 30 minuten zitten na schoonouders daar alles uitgedaan kleding van hun aan en de droger in pffffffffffff
    en daarna om 7 uur 2 uur terug na huis :( hadden nog verjaardag daar

volgende keer zorg ik da ik om 8 uur thuis ben

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Arme Bengeltje, 't was echt hondenweer!

Wow Anna, op de helft!

Mariss, wel nog steeds moe ondanks dat ik 2 dagen heb mogen uitslapen tot 11.00 uur :$

Sam, internetshoppen? Jawel, ik heb ook schele oogjes al daarvan :(

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, gefeliciteerd met de 20wk!

Bengeltje, wat jammer dat het door zo een weer in het water is gelopen...niet gezellig zo he...

Sam, slaapwel!

Lindada, wat fijn dat manlief toch al zekerheid heeft tot juni 2012 ;)!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,

Eventjes vlug onze vakantie is weer afgelopen en de allerdaagse dingen staan weer op de agenda :D
    We hebben een heerlijke tijd gehad, alleen het geplande uitje naar Hardewijk ging niet door omdat ik 39 graden had. Arme Pieter :(

Janneke is alweer 6 weken, en draagt alweer maatje 62! Wat gaat het toch snel!

Ik ben vandaag begonnen met lijnen....dus dadelijk eens de boodschappenlijst maken!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jammer zeg Mone!! Gaat snel he. Rinze is vandaag alweer 2 maanden!! Vandaag de 50-56 rompers ook maar naar zolder gedaan.. En meeste kleren zat hij ook al in 62.. :( Gaat veel te snel :( !!

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    O ja en mannetje is al druk met nummer 3...
    Nummer 3 kunnen we de namen "zelf" verzinnen toch? (Pieter en Janneke zijn vernoemd, dat vonden we leuk) en dan na een ochtend met Pieter en proberen de tent af te breken.....ik wil er echt geen 3....
    Ik vind het grappig om te zien, ik ben er nog niet zo mee bezig. Wil graag eerst gewend zijn aan 2 kids.

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, van harte met de 2de vermaanddag van Rinze!

Mone, verlof gaat veel te snel voorbij! Nummer 3? Tof! ;)

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Daar moeten we tzt over nadenken.

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

sorry echt geen puf om bij te lezen.
    morgen werken en dan weer naar oma en afscheid nemen van opa, woensdag begrafenis en daarna krijg ik weer wat meer tijd voor hier.

alles goed met iedereen?

hier weer gewerkt vandaag. morgen gaat luna voor het eerst naar het kdv, er is plek. ben echt benieuwd! ze is nu op de leeftijd dat ze bekend en onbekend erg goed ziet. maar ze heeft haar grote broer bij zich, dus dat zal wel wat schelen denk ik. ;)

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    sterkte Rebbel, wel net vervelend dat je precies nu moet beginnen! Hopelijk doet Luna het prima!

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    En Mariss weet je al wat je met Tom gaat doen met de verhuizing?

Pieter houdt niet van inpakken en dingen in de auto zetten (weekendje weg / vakantie etc) Dus wij doen dat altijd als hij op bed ligt, hij vind het niet erg om ergens anders te zijn.....ik zou hem dus buiten de verhuizing zelf houden maar wel uitleggen dat er verhuisd wordt. Zijn kdv is verhuisd, de weken in de rommel op het oude verblijf trok hij niet zo goed, in het nieuwe verblijf ging het erg goed (zeker in vergelijking met andere kinderen).

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, veel sterkte meid! En Luna gaat dat morgen goed doen samen met der grote broer :)!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jootje, hoe was je pretecho vandaag?

Natas, veel succes morgen!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx Pippo!
    Heb vanmiddag de foldertjes van het AMC en NVOG over Down en andere chromosoomafwijkingen weer es doorgelezen. Pfff, begint de stress om miskraam wat te zakken dan word je hier ook niet vrolijk van. Ben er maar weer mee opgehouden!

Nummer 3 Mone...... er moet nog over nagedacht worden maar het getal wordt al wel genoemd :D

Rebbel, veel sterkte!

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik zit even met iets. Ik had vanavond mijn moeder aan de telefoon en ze zei dat haar al langer opviel dat lucas helemaal geen contact met haar of iemand anders maakt als ze tegen hem praat. Dus haar nooit aankijkt. Ze heeft het er schijnbaar met mijn schoonzus over gehad en die zei ook dat lucas doet alsof er niemand is en negeerd iedereen. Mijn moeder vindt dat ik dit moet zeggen op het cb. Nu ga ik heel erg twijfelen maar als dit zo zou zijn moet het ons toch ook opgevallen zijn? Ik voel me er even niet zo fijn bij omdat hij dus ook nog niet praat.

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ischa, heb je het gevoel dat hij in zijn eigen wereld zit?

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb net zitten googlen op autistisch en er komen wel een paar dingen bekent voor zoals op de tenen lopen, heel lang met treintjes spelen en ze op een rijtjet zetten. Als je hem roept reageerd hij niet. Veel kinderen knuffelen niet maar dat doet lucas wel heel veel. Ik zit mezelf alweer helemaal gek te maken met dank aan mijn moeder :( ga maar proberen even te slapen. Weltrusten.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hmm jakkes ischa!!kan me voorstellen dat je daar van schrikt...maar ben je al bij ha geweest??zou ik wel doen nu namelijk!!en autisme heeft ook veel verwanten en is niet altijd heel erg. maar natuurlijk schrik je hiervan snap t heel goed!!zeg ook niet dat l autistisch is hoor!!!!

Deel Deze Pagina