ZNM mama's deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Sam8, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Toppie kor zei dat het t weekend mooi weer wordt misschienb gaan we zondag dan ;) !!
     
  2. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Joehoe, ik zwaai even!
    Ben zo ontzettend moe, heb de hele dag op kantoor moeten vechten tegen de slaap. En knallende koppijn. Dus ik hou het kort, nog even wat relaxen, Danique naar bed brengen en zelf ook heel vroeg erin.
     
  3. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hoi dames,
    zelfde verhaal als Natas, origineel he. Behalve dan dat ik L op bed heb gebracht en nu uitgeteld op de bank lig.
    Heb een winterjas besteld! Bij de vorige zwangerschap ergerde ik me aan mijn niet mooie vrouwelijke jas, dus nu moest er echt een leuke jas komen.
    Morgen de 12 weken echo in het ziekenhuis en de intake bij afdeling verloskunde. Hopelijk hoor ik of ik naar gewone vk kan en of ik evt normaal kan bevallen of toch geplande keizersnee ivm littekenweefsel. Ben best zenuwachtig.
     
  4. pippo

    pippo VIP lid

    17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hartewens, veel succes morgen met de echo en hopelijk mag je gewoon naar vk toe ;)!

    Natas, slaapse straks ;)!
     
  5. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik duim Hartewens, kan mooi tijdens mn nachtelijke avontuurtjes. Heb ik dan ook wat te doen he :p
     
  6. Annna

    Annna Fanatiek lid

    20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #1306 Annna, 2 sep 2010
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
    Jee Treintje, dat is ook niet makkelijk. Zeker omdat hij al groot en sterk is maar verder natuurlijk achter ligt in ontwikkeling.
    Yara had in de vakantie heel leuk contact met een kleuter met down. Die voelde zich erg stoer, zo groot als hij was en hij kon helpen.:)

    Ik weet niet of gang al werkt bij anderhalf jaar. Maar ik had ook zoiets van bij mij zou ze in de box gaan. Dat er consequenties aan hun gedrag zit kunnen ze toch wel leren op deze leeftijd. Nou hebben ze geen box en ook nog geen traphekje. Dus voor dit moment zou dat geen oplossing zijn.
    Maar er zijn ook regelmatig andere kindjes daar om te spelen of om op te passen. Als er hier een kindje is kan ik ze wel lekker laten lummelen. Maar de buurvrouw moet dus steeds in de buurt zijn om haar dochter af te leiden als het verkeerd dreigt te gaan. Erg lastig lijkt me.

    Ischa :D helemaal geweldig dat hij mama zei!
    Die knuffels krijg je echt niet voor niets hoor ;)

    Hartewens. Ik duim voor je !
    Waar heb jij je jas besteld. Vind het ook een probleem straks de winter. Ik wil ook echt niet met open jas op het schoolplein staan.

    Natas, 19 maart is ook een hele goede datum. Worden dan topkinderen geboren :D
     
  7. Annna

    Annna Fanatiek lid

    20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    oeps dubbel!
     
  8. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Na een erg drukke week eindelijk weer eens tijd om even bij te lezen en te reageren.

    Rebbel, gecondoleerd! Ook al weet je dat er ooit een tijd komt om afscheid te nemen van een opa of oma, dat maakt het niet minder verdrietig.

    Hartewens en Natas, van jullie weer geweldig nieuws. Gefeliciteerd met deze goede echo's.

    Sam, wat een ellendige dagen heb je weer doorgemaakt. Dikke knuf meid. Wel fijn dat Rinze (was het gisteren?) toch weer een paar uurtjes achter elkaar geslapen heeft.

    Liesje, vervelend dat je maar steeds BO's en pijn blijft houden. Nog vervelender dat je je in het ziekenhuis niet serieus genomen voelt.

    Anna, altijd naar, als je ziet dat een ander kind jouw kind pijn doet.
    Jemig, jij al weer over de 20 weken. Tijd vliegt!

    Linda, fijn dat je mannetje in ieder geval nog tot juni volgend jaar zekerheid heeft.

    Hier is het momenteel vrij druk. Vorige week heb ik op een braderie gestaan en voor je alles weer hebt op- en ingeruimd ben je zo weer een paar dagen verder. Ik heb een leuke dag gehad en het weer werkte goed mee. Wat mij betreft ga ik er volgende week zo weer heen.

    Verder hebben we nog een 40-jarige bruiloft gehad en hebben we onze nieuwe schuur eindelijk gekregen. Dus dat wordt flink klussen de komende tijd.

    Mannetje heeft vrijdag z'n laatste werkdag, dan 3 weken vakantie en na de vakantie hopen we meer te weten over zijn baan. Afgelopen week heeft hij een oriënterend gespek gehad bij het bedrijf dat de ICT over zal nemen. Ben benieuwd wat hieruit gaat komen.

    We gaan in de vakantie ook nog een weekje naar Drenthe, dat kan nu nog mooi. Alyssa is nog geen 5 dus daar maken we nog maar even gebruik van.
     
  9. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ischaa, zo'n opmerking van je moeder zet je inderdaad wel aan het denken. Maar meid, volg je eigen gevoel, het ene kind is nu eenmaal wat sneller met praten, het andere met lopen of andere dingen.
    En mocht je je er toch zorgen over (blijven) maken, maak het bespreekbaar op het CB of bij je huisarts.

    Alyssa heeft ook heel lang niet echt contact gemaakt met anderen, dat heeft me ook de nodige kopzorgen gegeven. Ze is welliswaar erg vooruit gegaan de laatste tijd, maar het blijft een beetje een einzelgangertje.
    Oogcontact maken vindt ze erg moeilijk en als andere kinderen samen spelen doet ze wel steeds vaker mee, maar vaak staat ze er ook gewoon naast en zie ik toch een soort van tweestrijd in haar.
    Maar zolang ik vooruitgang zie, probeer ik het toch maar zoveel mogelijk los te laten.
     
  10. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    even een update vanuit hier, gisteren weer op het zkh geweest...dit maal ivm helder bloedverlies, een uur de ctg gelegen en een echo en inwendig onderzoek gehad maar ze weten niet waar het vandaan komt. gelukkig was het maar een klein beetje en gisteravond was het bruin. normaal nemen ze je op in het zkh, maar ik mocht gelukkig naar huis.
    maandag moet ik weer naar het zkh voor een groei echo want het kindje is aan de kleine kant...loopt waarschijnlijk 2 tot 3 weken achter in de groei....

    afwachten maar...
     
  11. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Goed dat ze de groei van de kleine in de gaten houden Liesje!

    Hoe gaat het nu eigenlijk met Rihanna, gaat het slapen 's avonds al weer beter?
     
  12. hartewens

    hartewens Fanatiek lid

    11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    dag dames,
    Even ego.
    Vanmorgen dus echo. Ben nu hartstikke onzeker. Kindje maakt het goed, maar ik heb of een vleesboom, of een mola er bij. Vleesboom is dan gunstig, maar mola wordt je niet vrolijk van. Volgende week donderdag weer echo en uitslag bloedonderzoek. Heb al heel wat traantjes gelaten. Geen onbezorgde zwangerschap:(
    Nu aan het werk, ben verdrietig.
     
  13. Annna

    Annna Fanatiek lid

    20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Liesje en Hartewens,
    Wat een vervelende berichten. Gelukkig niet dramatisch, maar ook niet lekker zoals het hoort en wat je mogelijk maakt om 'zorgeloos' zwanger te zijn.
    Voor beiden dus eerst even af te wachten wat er uit het onderzoek komt.
    Ik hoop in elk geval geen Mola bij jou Hartewens.
    En hopelijk maakt jou beebje straks nog een groeispurtje, Liesje.

    Alletwee een hele dikke knuffel!
     
  14. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje, we moeten maandag eerst maar eens afwachten hoe erg de achterstand is.
    hartewens, ik hoop dat het bij meevalt med!

    het slapen van rihanna gaat hartstikke goed sinds dat het ritme weer terug is...
     
  15. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    bah wat lastig dat typen op de gsm....
     
  16. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hartewens balen nou hopelijk krijg je toch nog een goede uitslag volgende week
     
  17. Sam8

    Sam8 VIP lid

    15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dombo, hallo :D !! Druktemaker ;) !!

    Jeetje Hartewens, wat spannend weer :( !! Kan me voorstellen dat je er 'even' verdrietig om bent... Hoop echt dat er geen Mola bij zit!! Dikke knuffel lieverd!!

    Liesje> Nou het zit jou ook niet mee deze zwangerschap he? Fijn dat ze je wel extra in de gaten houden! Rustig aan!! En fijn dat Rihanna weer normaal slaapt!

    Hier een behoorlijke nacht gehad. 21.30- 2.30-5.45 dat is voor Rinze top! Toen om kwart over 8 weer en om kwart voor 12!! Dus er zit vooruitgang in :D !! Hopen dat het zo doorzet nu!!
     
  18. pippo

    pippo VIP lid

    17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, hopelijk heb je maandag beter nieuws meid! En maakt je beebje inderdaad een groeispurt...wat gebeurt er indien niet als ik mag vragen?

    Hartewens, ach meid...ben je nu spontaan zwanger geworden krijg je dit nog eens op jou! Ik duim dat het geen mola is meid! Veel sterkte de komende dagen en ik hoop en duim echt op goed nieuws volgende week!

    Beide dikke knuffel!

    Sam, wat fijn dat Rinze een betere nacht had!

    Dombo, zo druk gehad zo te lezen..en week er even tussenuit! Veel plezier!
     
  19. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    pippo, ik weet niet wat er gaat gebeuren als het kindje idd een groeiachterstand heeft......eerst maandag maar even afwachten

    sam, nee het zit me niet echt mee jammer genoeg...
    fijn dat er bij jou wat vooruitgang inzit
     
  20. mariss

    mariss Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hartewens wat een domper meid, jammer dat het je niet gegund is een onbezorgde zwangerschap te hebben, hopelijk volgende week beter nieuws, mijn duimen draaien!!!

    Liesje, meid dat is ook schrikken zeg! wat vervelend, wel lekker rustig aan doen hoor, luister naar je lijf en laat je goed verwennen!!

    Sam dat is een supernacht, zo een heb ik er de eerste 11 maanden van Tom niet gehad!!! Maar ik gun ook jou nu eens de broodnodige rust, heftig hoor dat Rinze weer zo'n last van zijn nekje had. Jou gun ik bij nummer 3 een helemaal onbezorgde en happy kraamtijd, dit heb je zo langzamerhand echt wel verdiend!

    Mone nummer 3?!? ik ben nog niet eens van de schrik bekomen dat de meeste van jullie al een aanwezig zijnde nummer 2 hebben weten te krijgen!!!

    Dombo lekker even bijtanken hoor, al klinkt het wel alsof je tussen de drukte door het erg naar je zin hebt gehad!

    Zo nu even ego... Ik ben helemaal in mijn nopjes, ik had een leuk idee voor Tom zijn nieuwe kamer, een soort variant op de "behangboom" een school vissen in allerlei kleurtjes en vormen, maar daarvoor heb ik behang stalen nodig... Dus net een winkel opgebeld of ik ook van voorbeeldrollen evt stukjes kon kopen, nee maar ze hadden nog wel een stalenboek voor me!!!! yes!!! verder afgelopen weekend een kastje geregeld. alle kasten die niet mee gaan zijn al beloofd aan de zoon van een studerende collega, dus daar is ook weer iemand blij mee en wij zijn ze kwijt! Verder heb ik vandaag de laaste verhuisofferte binnen en die wordt het! scheelt bijna 1000 euro!!! kan ik altijd wel iets leuks voor verzinnen!!! Het contract voor het nieuwe huis is rond en de overdrachtsdatum geregeld, dus nu nog even vandaag of morgen dit huis verkopen en alles is rond deze week ;) ha! (ach we hebben wel deze week al 3 kijkers gehad dus het zou zelfs nog kunnen!)
     

Deel Deze Pagina