Mone, Danique is nu degene die andere kindjes op het KDV wakker houdt/maakt Maar goed nieuws, vanmiddag heeft ze 2 uur geslapen!
Goedenavond! Sam, poeh heftig die slapeloze nachten zeg! Bengeltje, Emmen klein? ben je ook bij de pinquins geweest dan? Natas, slaapt Danique altijd al slecht overdag? L sliep heel slecht overdag, maar we kunnen haar sinds een poosje zowaar 's middags op bed leggen zonder dat ze eerst bij ons in slaap moet vallen. Slaapt dan een uurtje. Ze gaat wel om 19.00 's avonds op bed, dan is ze bekaf omdat ze zo weinig slaapt. Ben er wel blij mee, want ik ben zo moe dat ik dat uurtje ook even ga bijslapen. Heb nu al gebroken nachten. Lig soms nachten wakker en elk uur plassen. Het is bijna maandag! Morgen dagje slagharen dus mooie afleiding.
Hartewens: Pittig he als ze overdag dan zo slecht slapen. Weet niet hoe ze is, maar Jildou werd er ook niet vorlijker op als ze niet sliep. Die heeft ook een tijdje zo'n bui gehad dat ze dacht dat ze niet hoefde te slapen !! Is nu weer over gelukkig. Alleen zal ze denk ik niet nog een jaar s middags slapen...
Leuk trouwens, veel plezier morgen!!! Enn spannend zeg, gelukkig is het bijna maandag!!! Ik dium hoor!! Hier moet ik 9 aug weer naar vk. Even kletsen en showen Ik heb s avonds een afspraak. Denk dat ik alleen ga. Ik praat wat makkelijker als Kor niet mee is. Ik wil me nog wel eens wat stoerder voordoen als hij er bij is en op dit moment is het gewoon loodzwaar en voel ik me gewoon zwaar k*t !! Hij weet het wel hoor, maar vindt het moeilijk om het er over te hebben en ik zelf ook met hem. Wil niet als een zeur over komen. Vind het trouwens wel gek, sinds Rinze er is,is Kor ineens veel knuffeliger weer! Ja ik weet het als ik zwanger ben, ben ik niet zo van het geknuffel etc dat weet hij ook !! Maar geniet er nu wel van !! Hij is ook zooo trots dat we een zoon hebben gekregen !! Hij heeft de hele zwangerschap gezegd dat het een meid zou worden !!
Sam wat maakt het dat je het nu loodzwaar vind? En zie je mogelijkheden om dat te verlichten? (ik kan al dingen zelf invullen hoor, maar ik zie liever dat je het zelf even op een rij zet. Wacht ik kijk wel even of je er op msn bent)
@ niet slapen: heeft milan ook een paar dagen gehad, nu slaapt hij gelukkig ongeveer 2 uur smiddags! @hartewens: succes maandag! ik duim ook!
Knuffie Sam! Ik ben ook wel nieuwschierig waar je nu tegenaan loopt. De gebroken nachten natuurlijk, maar nog meer dingen? Hartewens, nee Danique sliep altijd als een roosje 's middags. Op het KDV zeker 2 uur, thuis vaak 3 uur en moest ik haar soms nog wakker maken. Vandaar dat ik zo verbaasd was dat ze ineens niet meer sliep.
Maar nog geen haar op mn hoofd die denkt aan stoppen hoor Wees niet bang !! Al zijn de verhalen van de julimamas en fv kids over het algemeen wel aanlokkelijk nu met hun 6/ 7 uren slaap
hey dames even een berichtje vanaf de camping, wij zijn nu lekker 2 weekjes met vakantie! ik hoop dat alles hier goed is! zwaaaaaaiiiiii
helaas zegt flesvoeding niets over hoe het bij rinze zal gaan. Onze ruben heeft helemaal niet zo lang bv gehad, vanaf 6 maanden ook kv en vanaf 9 maanden helemaal aan de kv maar doorslapen deed hij pas veel veel veel later. Hou dat maar voor ogen. (en anders ga je naar de winkel en kijk je hoe duur kv is, en dan reken je weer de winst uit en ga je nog wel even door met de bv. Kijk gewoon een paar dagen of je wat met mijn tips kan en ga desnoods nog even langs een LK. Dan kan zij ook eens meekijken tijdens het voeden. Misschien is er wel heel iets anders. Bijv een werveltje wat niet goed zit en drinkt hij onrustig omdat dat zeer doet met liggen. Ik roep bijv maar wat.)
Liesje fijn om iets van je te horen.geniet van je vakantie! Rebbel wat zijn je kinderen groot geworden zeg. Soms vergeten je even dat niet alleen je eigen kinderen maar ook die van een ander groeien. Mooie fotoreeks. Pippo fijn dat de nachten zo lekker gaan zeg. Geniet ervan. Elke nacht dieje goed slaapt is maar weer binnen niet waar. Hoe doet je mannetje het verder? Zie je al of hij op 1 van de andere kinderen lijkt? Mag ik nog iets persoonlijks vragen: hoe kijken jullie nu terug op jullie verloren dochtertje?
jenny dat is waar. even over pippo is vandaag 4 jaar geleden dat ze geboren is.zware dag voor dr. nou we gaan poging tot slapen doen!
Pippo, sterkte met de herdenking van jullie lieve dochtertje. Rebbel, super foto's! En broer en zus lijken op elkaar. Liesje, fijne vakantie.