ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jaa, wij hadden dit jaar zelfs "al" ons 5 jarig jubileum.

2. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje wat voel ik mezelf nu een oude dame zeg.
    Jur en ik zijn samen sinds mijn 19de, dus 14 jaar. Sinds augustus 2007 getrouwd. Heb hem maar eens verteld dat het tijd werd na 11 jaar:D

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Goh Liesje, wat een turbulent verleden. Ik kan me voostellen dat je dat niet graag oprakelt. Knuff

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, er is dan nog hoop voor mij?:D

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden!

Vraagje; Ik heb al de hele dag last van buikpijn (menstruatie achtige krampen). Zou dat de eisprong kunnen zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe dat voelt. Of misschien ben ik al zwanger! :D;) Haha.

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Dennis en ik zijn ook alweer 5 jaar getrouwd en 7 jaar samen. En ik ben stiekem nog maar 28! Haha! ;)

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Linda,
    Ik had voor Pieter ook nooit last dat ik m'n eisprong voelde....maar toen ik na Pieter met de pil stopte had ik toch een kramp, had spontaan geen zin meer in klussen en dacht dat ik ziek zou gaan worden....maar na 3x hiervan last te hebben ging er iets dagen, heb toen een ovulatietest gebruikt en wat bleek, als ik zo'n buikpijn had....moest ik juist willen klussen ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHHAHA MONE, dat vertel je ons nu pas? :p !!

Lindada idd kan heel goed je eisprong zijn!!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb vandaag trouwens mijn jaargesprek gehad. Alles was super positief, zelfs geen 1 minpuntje! (trots) Als ik op deze voet doorga, is toegezegd dat ik volgend jaar een hogere functie krijg. Goed he!?! :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHOEIWHOEIWHOEI LINDADA :D Gefeliciteerd :D !!

Ennu als ik 28 ben, ben ik ook ruim 5 jaar (bijna 6) getrouwd en 10 jaar samen :p Maar dat duurt nog dik 2 jaar :p

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, ik zou zeggen goedeavond HIHI! Maar kan je ei zijn meid!

12. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Goh, ik schrik even een beetje, Jenny die niet meer mee komt schrijven... Ik kan het me wel voorstellen hoor, dat je vooral wbt de oudere jochies de aansluiting mist. En ik heb na 2 jaar ook al wel bedacht dat die onzekerheid wel altijd zal blijven en het toch heerlijk is om af en toe te kunnen spiegelen!

Ik vond het in ieder geval heerlijk om die nuchtere, directe, maar altijd goedbedoelde berichten van je te lezen en zeker met mijn gedachten bij een beginnende bo toen Tom een paar weken oud was en je me zulke lieve en goede adviezen hebt gegeven... Ik zal je zeker wel missen vrees ik, maar uiteraard snap ik dat je je tijd maar een keer kunt gebruiken en dat die schaars is met 4 waardevolle mannen om je heen. Veel geluk en het ga je goed!

Verder denk ik dat het volgende mogelijke trouwmoment voor ons bij het 5e lustrum gaat liggen, ach dat is ook nog maar een goede 9 jaar weg... Jeetje we wonen ook al weer 11 jaar samen!!!! ik wordt oud! (hoop ik!)

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lindada, fijn dat je gesprek goed was en dat je een goed vooruitzicht hebt voor volgend jaar.

Meiden, ik haak voor vandaag af. Kreeg net foontje van mijn man dat ze onderweg naar huis zijn. Kunnen niet verder met aardappel rooien, kan ik dus mooi nog een paar uurtjes met hem doorbrengen. Gisteren was hij 11 uur thuis, gelijk onder de douche en naar bed na een dag van 15 uur en pauzes niet mee gerekend. En dat zal morgen en donderdag ook wel zo zijn.

Welterusten allemaal en tot morgen.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Marris, ik ben net getrouwd en ik ben oud. ;)

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Het grappige is wel Sam dat toen ik het eenmaal door had (ronde 4) het dus ook in 1x raak was :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja die is wel geweldig goed dan :D :D !!

Meiden ik ga naar bedje. Hopelijk wat een goede nacht. Rinze was afgelopen nacht lekker bezig. 1 uur voeden, verschonen, alles onder gespuugd, schone kleren, andere kant, broek vol gepoept- verschonen, slapen...maar na 10 min spuugt hij dat ook onder... Vandaag hele tijd veel gespuugd met grote bogen na voeding, dus morgen belafspraak met ha. Hij heeft genoeg natte luiers en is verder ook niet huilerig, ja schrikken he, Rinze spugen maar niet huilerig :p !! Dus hopelijk een betere nacht op komst! Slaap lekker!

17. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sterkte Sam, ik duim voor je!

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sow wat veel gepraat zeg heb het niet allemaal onthouden
    liesje wat schrikken zeg

oh bah sam ook geen leuke nacht gehad
    ik slaap al sinds vorige week zaterdag slecht dus nu bijna anderhalve week

maar we komen er wel julian is de laatste nachten ook aan het spoken

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, wat naar dat Rinze zo aan het spugen is. Groot gelijk dat je morgen even de HA belt.

Liesje, Yelina is ook wel eens een tand door haar tandvlees gevallen. Het bloedde als een rund en uiteraard was het ook hier brullen. Doet echt zeer. Beterschap voor Rihanna, hopelijk heeft ze er snel geen last meer van.

Hier zijn mannetje en ik al 20 1/2 jaar samen, waarvan 12 getrouwd. Dus volgend jaar feest.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooo koploper Dombo :p !! Ja heb gister gebeld hoor, ze stelde een belafspraak voor, komt ook mooi uit want heb de officiele uitslag van zn heupjes ook nog niet.. Vannacht was het redelijk qua spugen.

Deel Deze Pagina