Janneke had vanacht een "rotnacht" gisteravond gingen we om 22.30u naar bed, maar toen kwam ze vanmorgen om 5u (ja ja ik weet het ik mag niet klagen, maar aangezien ze nu toch alweer 2 weken tot 8u sliep was het even lastig....)
Nou mone zal ik mijn avontuurtjes van vannacht maar niet vertellen? Meneer sliep wel. Maar om kwart voor 2 Jildou krijsend wakker en Rinze ook.. Dus gevoed, 2 poepbroeken verschoond en 1,5 uur later weer slapen. Net uurtje later, Jildou weer krijsen.. Maar goed, toen is Kor heen gegaan, helaas kon ik daarna ook nog een keer en Rinze ook weer wakker.. Grrrr.. Toen bij me genomen, liggend slokje gegeven.. Toen nog 3x autoalarm dat af ging ... Al met al.. leuk nachtje dus !
goedemorgen dames, Vanmorgen naar de vk geweest en er is geen twijfel mogelijk, het kindje ligt lekker met het koppie naar beneden Over 2 weekjes mag ik weer komen en we gaan er nu lekker vanuit dat het kindje niet meer gaat draaien en we lekker kunnen gaan voor een thuisbevalling Met Rihanna gaat het wel goed, ze heeft nog wel steeds auwa aan de tandjes maar eten en drinken ging wel aardig. De koekjes zijn gisteren goed gelukt en mevrouw vond ze heerlijk (en mama na die tijd de t*ring zooi opruimen ) Verder is Rihanna vandaag bij opa en oma dus ik heb de handen vrij...weet van gekkigheid niet wat ik moet doen Ben vanmorgen al even na de vk naar de Action geweest, ik wil graag wat nieuws voor in het raam hebben maar ze hadden niks bijzonders jammer genoeg.
Tuurlijk Ik heb hem gewoon in maart verteld dat ik in augustus wilde trouwen en dat hij dus op moest schieten met zijn aanzoek omdat er anders zo weinig tijd was om alles te regelen. Daar kreeg onze voorgenomen ceremoniemeester lucht van en die zei tegen Jur: Als jij haar niet ten huwelijk vraagt dan sta ik komende zondag op de stoep met een champagne ontbijt en een rode roos en dan zorg ik dat je haar vraagt. Nou toen heeft hij op zaterdag avond de DVD die we aan het kijken waren op pause gezet en is hij op zijn knieen gegaan. ZOndag ochtend stond onze ceremoniemeester op de stoep met het ontbijtje Niet echt romantisch, maar na zoveel jaar vond ik dat niet meer het belangrijkst. Het allebelangrijkst vond ik dat mijn ouders erbij waren want die zijn al een dagje ouder, daarom heb ik mijn zin even doorgezet en daar was Jur het gelukkig volledig mee eens. Ik heb hem zelfs wel eens gezegd dat als ik zwanger zou zijn en we zouden nog niet getrouwd zijn dat we dan zouden trouwen in onze spijkerbroek op maandag ochtend
mmm zoiets zou bij mijn mannetje absoluut niet gewerkt hebben maar hij heeft me 3 jaar geleden al ten huwelijk gevraagd boven op de grossglockner, dus trouwen komt er wel een keer van, de vraag is alleen wanneer (waarschijnlijk volgend jaar)
Zo wij hebben een weekje vakantie geboekt! Lekker een week in een Landal huisje in duitsland. Ze hebben een zwemparadijs en een indoor speelparadijs en we hebben een houtkachel in het huisje! Dus alle ingredienten om een heerlijk weekje eruit te zijn met z'n 4-en!
Het was alleen maar hilarisch hoor, ik heb hem nooit op een boze manier gepushed. Ik vond het alleen zo belangrijk dat mijn ouders erbij zouden zijn. Mijn vader had het jaar ervoor darmkanker gehad en dan besef je opeens hoe snel je iemand kwijt kunt raken. Als ze er niet meer bij kunnen zijn is zo'n dag toch altijd anders. Maar als ik dat zo hoor dan komt jouw moment ook nog wel
Wij zijn nog heerlijk met z'n 2-en gaan backpacken door indonesie voordat ons huis opgeleverd zou worden en voordat we aan kinderen begonnen. Dat vond ik een ideaal moment om mij ten huwelijk te vragen. Hebben ook heerlijk gedoken daar....maar ja dat deed hij dus niet, dus in de laatste dagen heb ik hem toch maar verteld dat ik dat toch verwacht had....zegt ie doodleuk als jij ergens aan toe bent zul je of erg veel geduld moeten hebben of beter moeten hinten dat ik op moet schieten, want jij wil dingen veel sneller dan ik dat wil.....eenmaal thuis dacht ik hij heeft wel gelijk, we hoeven nog niet te trouwen....4 maanden later is hij gaan lunchen met m'n vader (heeft m'n hand gevraagd) en heeft mij 's avonds uit eten genomen in Le Cirque, en daar ging hij bij het toetje op z'n knieen....ik had het helemaal niet zien aankomen omdat ik het had laten rusten. Maar hij wilde mij ten huwelijk vragen en dat wilde hij doen voordat we een zwangerschapstest deden (gingen we de volgende dag doen) want hij wilde met mij trouwen of we nu wel of geen kinderen hadden.
Bijslapen nee dat wordt niets, krijg straks visite en door van alles vanochtend moet ik nog steeds stofzuigen en eiigenlijk dweilen.
Oh ik zou ook wel meewillen op vakantie Mijn vriend heeft het weleens over trouwen maar ik weet niet of wij het ooit gaan doen. Ik zou het wel leuk vinden om ook zijn naam te dragen maar het hoeft niet perse. Als we gaan trouwen is het heel klein en alleen met mijn ouders en mijn broer en zijn zus uit eten (ouders van mijn vriend leven beide niet meer). Maar eind deze maand hebben we al 10 jaar een relatie
jammer....kan wel een vakantie gebruiken ze gaan in ieder geval mij rond de 38 weken toucheren om te kijken of er al wat gaande is zodat ik niet overtijd ga lopen