ik heb deze week op marktplaats een superleuk Name It spijkerbroekje op de kop getikt voor 2,50 euro en hij is nieuw! Dit is de 1e keer dat ik kleding koop op MP
Ooh is erg leuk Liesje Zo heb ik een superstoer nieuw winterjasje voor Rinze besteld via mp. Voor nog geen 14 euro incl verzenden! Echt zooo gaaf Hmm waarom niet overtijd lopen dan?? Ach wie weet hoeft het niet Ik heb juli niet eens gehaald, dat was wel het laatste wat ik verwacht had trouwens
ik wil niet overtijd lopen omdat ik nog steeds dezelfde pijn heb, waar ik al ruim 4 maanden mee loop en dan heb ik geen zin om ook nog eens overtijd te lopen en de vk vertelde me vanmorgen dat ze in principe nu maar tot 41 weken gaan en dan wordt je al doorgestuurd naar het zkh voor controle en ctg enz
shit en nu is ineens de internetverbinding op mijn laptop weg en ik krijg het ook niet meer goed. ja dan ga ik me maar nuttig maken in huis...
Ik koop heel veel kleding op MP. Als je god zoekt dan vind je echt hele mooie dingen. Meestal gloednieuw
O dat is fijn Liesje dat ze je niet te lang overtijd laten lopen. Rot hoor die pijn. Sam, ook niet leuk hoor die slechte nachten. Wij hadden er vannacht ook 1. Phaedra wilde niet meer gaan slapen. Achteraf denk ik dat ze het koud had. (schaam schaam). Ik legde haar beneden in de kinderwagen omdat Isis wakker wedr van haar en daar ligt een warmere deken op en toen ging ze direct slapen. Wat hebben jullie beebjes in bed aan? en hoeveel dekens?
jenny: wilde net gaan schrijven dat ook ik het jammer zou vinden als je weg gaat, maar zie dat je je besluit al genomen hebt.. jammer! het ga je goed! @natas: sterkte meid!! knuffel! @driftbuien: milan begon laatst ook in de supermarkt, hij moest zijn wagentje opruimen omdat we klaar waren, maar meneer had daar niet zo veel zin in en ging op de grond liggen en begon hard te krijsen en te stampen. nou ik heb hem onder mijn arm gepakt en zo in de auto gezet, daar ga ik niet moeilijk mee doen, maar was wel blij dat ik klaar was met de boodschappen en dat ik dus zo de winkel uit kon lopen! ik ben zo trots op mn kindjes! Luna zwaait terug als je naar haar zwaaite en Milan is al 3 dagen droog thuis!! hij heeft geen luier aan en gaat uit zichzelf op het potje!! gister op het kdv ging het mis,ik heb hem er zonder luier naar toe gebracht maar hij heeft daar toen 2x in zijn broek geplast, maar had ook niet verwacht dat het daar meteen goed zou gaan. leidsters gaven ook aan dat ze het daar vaak te druk hebben met spelen en dan vergeten dat ze moeten plassen. vandaag weer keurig alles in het potje!
@liesje: heerlijk niks doen en uitrusten in je verlof meid! het wordt nog druk genoeg! @inez: fijn dat het nu weer wat beter gaat, goed systeem met de stickers denk ik! @bruidje: oww wat fijn dat demi geen kma meer heeft!! @jomi: welkom hier!
lindada: dat kan goed je eisprong zijn. ik voelde hem nooit, maar na de zwangerschap van Milan wel, zelfde als bij mone dus! gefeliciteerd met je goede gesprek! @jomi: klinkt als een geweldige dag!! wij zijn 9 jaar samen.
haha, hier ook! ik ben 4x zwanger geweest en 4x meteen raak, na milan voelde ik het ook dus das zeker een handig hulpmiddel!
Rebbel, super ! Treintje, hier romper met korte mouwen nog, een pyjama...dan een lakentje en een fleecedeken dubbel gevouwen...heeft geen koud...maar handjes nu wel de laatste dagen...maar goed dat is normaal... Liesje, fijn dat het misschien vroeger kan komen van de 40wk...heb je toch kunnen genieten van je (ev) laatste zwangerschap? En van je dagje zonder Rihanna? Sam, nogmaals dikke knuffel meid! Mone, wat kunnen bijslapen meid?
@sam: pfff... nog steeds korte nachtjes voor jullie lees ik.. knuffel! @treintje: luna heeft een romper met korte mouwen aan, een pyama een winterslaapzak zonder mouwen en dan onder een laken met fleecedeken. zo ben weer bijgelezen! hihi, er zit er een hier te drukken op het potje en hij knettert me toch!!
Grappig, hier alleen nog geen slaapzak...durf het nog niet goed aangezien ik hier een heb van 70cm...en beebje laatst (2wk terug) 58cm was...
op zich maakt de lengte van de slaapzak niet zoveel uit als hij maar niet makkelijk met zijn hoofdje door het gat kan schieten zeg maar of met zijn armpjes.
Bedankt meiden. Dat is idd een stuk warmer dan dat Phaedra ligt. Zij ligt nog in een pyama met 1 deken. Vanavond doe ik haar een slaapzak erbij aan. Wel gek want de kamertemperatuur is helemaal niet zoveel lager dan een paar weken geleden.
Treintje zou heel goed kunnen. Ik had het idee dat Rinze ook niet zo vast sliep later vannacht omdat hij het ook koud had. Rebbel wat een topkinderen