ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Juarno lag met 1,5 week al in slaapzak hoor, bij de hema heb je hele kleine te koop een witte heb ik. Juarno lag de 1e dag in het zkh ledikantje al helemaal bovenin tegen de bovenkant en was iedere keer zo sterk. Vandaar de vk tip gegeven en geen problemen mee gehad.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Rebbel, super hoor dat het zo goed gaat op het potje. En bedankt voor je welkom.

Vanavond komt een oom die vorige week de hele dag foto's heeft gemaakt en ook van de avond. Ben zo benieuwd, want volgens mij had hij er meer dan 500 gemaakt, dus wordt weer even genieten hier.

Ga dus eerst even eten met Juarno en dan weet ik niet hoe laat hij komt of weer weg gaat. Maar zal kijken of ik vanavond nog even langs kom.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Veel plezier Jomi! :D

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Rebbel wat ontzettend knap van Milan!!!!!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Rebbel, wat goed van Milan! Hoe heb je hem zover gekregen als ik vragen mag? Pieter weet wanneer hij moet poepen (zoekt een plekje op en zegt daarna schone luier...) en ook voor plassen gaat hij staan, maar op het potje plassen doet hij alleen op mijn verzoek en poepen al helemaal niet....Pieter plast ook niet zittend trouwens, maar staand....een echte man....

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Pippo, nee helaas vanmiddag niet bij kunnen slapen....de kindjes hebben elkaar mooi afgelost met slapen....

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Treintje, Janneke slaapt in een pyama, onder een laken en deken.
    Maar afgelopen nacht is ons huis van 20,7 naar 19,3 afgekoeld, dus volgens mij is het best koud geweest.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou milan was in de zomer al heel ver met zindelijk worden. hij begon het op een gegeven moment aan te geven als hij moest poepen en daar is het mee begonnen. plassen gaf hij niet aan, maar als hij zei dat hij moest poepen zette ik hem op de wc met een brilverkleiner. dat vond hij helemaal leuk en was super trots. het ging echt heel erg goed want met dat mooie weer liep hij is zijn blote billen, maar ineens wilde hij echt niet meer op de wc of het potje en krijste het uit als ik hem erop wilde zetten. ik heb dat toen zo gelaten omndat dwingen geen zin heeft. ik vroeg dan soms of hij op het potje wilde maar als hij nee zei dan hield ik erover op. op een gegeven moment kwam hij zelf naar me toe en zei: mama poepe cee? (poepen op de wc? ;) ) en vanaf toen ben ik er weer mee bezig gegeaan. het ging toen met een luierbroekje aan heel goed, was vaak droog in zijn luier en tussendoor op het potje. maar als ik die uit deed plaste hij in zijn broek. dus toen ben ik op een gegeven moment begonnen om de luier een uurtje uit te laten en toen 2 uur etc.. en toen had hij het ineens door eigenlijk. dus verder weinig speciaals gedaan. ja een stickersysteem. ;)

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    zo heb alles gelezen maar veel blijft niet hangen
    julian slaapt al anderhalve week slecht elke nacht 1 x wakker gillend wil dan knuffelen en waarom weet het niet
    vannacht om 2 uur en toen om 4 uur toen bij ons gepakt en sliep die tot half 9 maarja :S gillend wakker huilen huilen :( weet niet waarom:( dus wij slapen ook slecht

rebbel wat goed zeg

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gezellig Bengeltje, dat is hier nu met Jildou ook zo. Vannacht 4 x! Pffffff.. En dan Rinze weer wakker door haar gekrijs.. Leuk man ;)

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Yara plast ook gerust staand. Echte kerel is ze dus ;)

Ze gaf ook al twee dagen aan dat ze Poep gaat doen, maar dan doet ze het ook meteen. Ze veegt ook zelf haar billen schoon (over haar broek heen).
    Maar ik ga denk ik toch maar niet proberen om haar al zindelijk te maken nu voor de komst van brusje.

Heerlijk die verhalen over aanzoeken van jullie. Ik hoef geloof ik niet perse te trouwen, maar gevraagd worden lijkt me wel heel leuk!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi ik heb Kor gevraagd :p !! Ook errrug romantisch :p Kor deed altijd als hij thuis kwam eerst de kippen, op de dag dat we 5 jaar bij elkaar waren heb ik een eitje in het hok gelegd met daarop geschreven of hij met me wilde trouwen :D WHAHAHA!!

13. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo meiden, jullie doen wel je best het lastig te maken voor de werkende dames... man wat hebben jullie gekletst!

Wel lekker om even te lezen hoor!

Liesje, zonder je in de put te willen praten, doorverwijzen betekent nog niet direct actie, eerst wordt gekeken of je al in te leiden bent, en ook dat kan een paar dagen duren als het tegenzit... Maar ook de natuur kan denken bij 38 weken kom maar op!!! Ik denk weer een meid voor je trouwens....

Jeetje Dombo, leuk feestje! Ik vond het vroeger heel bijzonder bij mijn ouders en besef me niet zo goed dat wij ook in dat soort getallen gaan komen geloof ik!

Spokende kindjes vanavond wel een beetje jullie gemak houden hoor!

Hier ook een bij vlagen erg lastig mannetje, en luisteren ho maar!
    Maar na een poosje in de hoek trekt het meestal wel bij, hij gaat daar vooral in voor slaan en schoppen trouwens, dat accepteren we echt niet.... Ach aan de andere kant is het ook de grootste kuffelbeer die je je kan voorstellen, soms krijgt hij er echt geen genoeg van!

Wat lastiger is, is dat op het kdv het even wat lastiger is...
    Hij zoekt echt zijn oude vriendjes... Jonathan nou?, Sven nou?, Fay nou...? Dat breekt echt je hart, zeker omdat hij even echt geen zin heeft 's ochtends in de opvang, "nee hoef nie spelen, pappa nie werken, mamma nie werken, Tom huis? pappa huis?" gelukkig duurt het maar een 10 minuutjes en gaat het dan weer prima, maar mijn hart breekt!

En intussen denken we er toch aan hem straks naar een groter bed over te doen, hij past nauwelijks meer in zijn ledikant! groeispurtje vrees ik!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jeetje mariss dat ze daar al zo gevoelig voor zijn he?hopelijk krijgt hij gauw nieuwe vriendjes en voelt hij zich snel op zn gemak!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @mariss, uhm...het was al bekrnd dat ik een jongetje ging krijgen hihihi...maar er zijn er genoeg met jou die ook denken een meid hoor.

jee wat zielig voor tom, maar gelukkig went hij er vanzelf aan.

@sam, jij hebt ook wel weer een lekker nachtje gehad zo te zien..

hier ook een onrustige nacht, niet door rihanna maar door mijn buik..

shit gsm leeg, nou tot strakjes, dan zet ik mijn laptop nog wel even aan!

doeiiii

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje nou eigenlijk was het heel mooi, hij had 7 uur laatste voeding gehad en dus tot 10 voor 4 geslapen. Helaas na t voeden weer nog 3 kwartier bezig geweest met 2e poepluier en spugen. Dus half 6 kon ik eindelijk weer slapen. Maar goed toen kwam hij half 8 weer.

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    beetje bij beetje wordt het wat beter

dit komt me zo bekend voor van Rihanna, die heeft de eerste 4 maanden ook zo lopen te spoken
    Ik hoop dat het bij mijn 2e beter gaat ;)

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en nou ga ik heel even op MP snuffelen (ben nu een beetje verslaafd) en dan maar wat boodschappen doen
    Ik heb gisteren voor mijn doen aardig wat gedaan, de vitrage in de kamer gewassen en het hele huis gestofzogen inclusief de zolder
    Vandaag zijn de overgordijnen in de kamer en gang aan de beurt voor de was, dan hebben we daar straks geen omkijken meer naar

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo en ik zal eerst zo eens de geboortekaartjes bestellen

nee dat hadden we nog niet gedaan...we konden niet uit het gedichtje komen
    dus nu maar bestellen...

20. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Sam en Bengeltje, misschien hebben jullie ukkies nare dromen. Isis was vannacht ook opeens wakker en ook huilen. Dat doet ze eigenlijk bijna nooit. Als ze echt een enge droom heeft gehad, dan moet ik haar echt helemaal wakker maken anders dan blijft ze erin (we gaan dan altijd even in de spiegel op onze kamer kijken dan wordt ze echt goed wakker:))

Mariss, arme Tom. Ik begrijp dat je hart breekt. Het moet slijten, maar tot die tijd is het erg rot voor hem. Wat kan hij zichzelf al goed duidelijk maken zeg

Hier ging de nacht iets beter. Phaedra is twee keer wakker geweest, maar ging met een speen weer slapen. Ze lag er veel lekkerder bij met haar slaapzak aan.

Wat betreft zindelijkheid. Wat is dat bij jou mooi gegaan Rebbel. Ik vind het echt knap van Milan. Hier gaat het ook wel goed. We hadden besloten het even te laten, maar toen kwam Isis ons vertellen dat ze op het potje wilde;)

Deel Deze Pagina