Sterkte meid, het komt echt wel goed! Zijn jammer genoeg een van de dingen die we zelf niet in de hand hebben... Houd moed
Hoe is het bij jullie Mone? Zag al een vrij druk nachtprogramma voorbijkomen... vermoeiend... hoop dat het snel weer rustig is.. Bedankt voor de uitnodiging maar ik moet overslaan!
Woh, ik ben net langs de brand gereden (wel een paar km afstand hoor, dichtbij kom je niet) op weg naar huis. Wat enorg zeg! Zelfs in het donker. Ik kreeg meteen zo'n vieze metaalsmaak in mijn mond, wat nou geen giftige gassen vrijgekomen. Geloof ik dus niets van. Mijn broertje werkt in een bedrijf dat direct naast de brand staat!!! Zijn auto stond maar een paar meter er vandaan! Gelukkig zijn ze geevacueerd en is hij thuis.
Nou Lindada, dat niet giftig is inmiddels ook wel ingetrokken geloof ik! Jootje wat een supernacht, en al was het eenmalig, heerlijk toch?! Leuke foto's trouwens! Sam en Liesje jammer hoor van julie uurtje, mormels niet opgevoed zeker! Mone heftige nacht trouwens ook pas zeg! lekker nu je weer aan het werk bent... not! Moet jij trouwens niet weer aan de bak morgen Sam? sterkte! Zo de eerste stap is gezet, 1 februari de 1e echo... ben dan 7 1/2 week... spannend hoor! Ben trouwens uitgerekend op de 40e verjaardag van mannetje, knap gemikt he!
Lindada je weet hoe het werkt he, we zijn eigenijk altijd per 2/3 tal zwanger, dus ik zoek nog een maatje!
Whoei idd Mariss!! Vind ik ook Lindada! Ik duim!!!! Morgen idd weer aan het werk Mariss! Zal zo even heel schema voor oma maken want die heeft me gister toch iets doms gedaan... Ipv melk had ze hem rode bieten gegeven, waar ik deze week 2 porties voor r van had gemaakt. Verder stond er dus ook alleen maar melk en daar had ik het ook alleen maar over gehad. Dus hoe ze daar bij gekomen is, ik heb geeeen flauw benul.. Bleagh,
Sam: succes morgen met je eerste werkdag weer! hoe ga je dat doen met kolven etc als ik mag vragen?? lindada: jee, lijkt me heftig die brand!
Dat mag je zeker vragen Jootje HAHA!! Ik heb de afgelopen weken een behoorlijke voorraad gemaakt, voor eventuele extra voedingen van Rinze. Ik kolf om 12 uur 2 borsten (ik voed anders altijd 1, maar laatste tijd kolf ik dus de 2e tussen de middag). en ik kolf om half 4 nog een keer beide borsten. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat. Ik heb namelijk 1 elektrische en 1 handkolf nu, dus hoop dus tegelijk af te kunnen kolven !! Tijd= geld he !
hoeveel voedingen krijgt Rinze nu nog? maar in principe hoef je dus niet tijdens je werk te kolven, als ik het zo lees. 12 uur is luchpauze en half 4 is school weer uit toch!
Ja want anders is het niet mogelijk. Rinze krijgt meestal 5 voedingen nog (excl nacht) .. S ochtends thuis, dan meestal uur of 11, 12, dan uur of 4 en dan s avonds warm hapje en uur of 7 bv.. Maar wisselt nog wel eens hoor. Maar ik hoop dat ik de productie zo peil houd. Maar goed, ik werk maar twee dagen, dat scheelt. En de vrijdagmiddag sta ik niet voor de klas, dus kan ik ook eerder kolven eventueel.
Ben net ongesteld geworden. Ronde vijf is ingegaan. Ach volgens het spreekwoord is vijfmaal scheepsrecht... toch? Weer trouwens 35 dagen cyclus. Ben dus waarschijnljik heel regelmatig om de 5 weken. Handig met minder ongi, lastig met zwanger worden.
Humor: Ik ben vandaag geflilmd! Geheel onverwacht (had ook geen make-up bij me, dus ik zal een lekkere bleekscheet zijn) Van KIKA zijn ze een filmpje aan het maken als informatie voor basisscholen, en ik speel er een klein rolletje in. Grappig zeg! Ik moet Roy (de patiënt) ophalen om naar professor Pieters te brengen. Ik kreeg zelfs een paar regeltjes (ja echt op een blaadje!) tekst. Een hele stoet mensen eromheen aan het kijken... Haha! Als het goed is komt het online. Ik zal ter zijne tijd een linkje plaatsen.
Ik heb zo'n dubbele.....voel me net een koe, maar wel lekker effectief. Gisteren vroeg de receptioniste (moet daar de sleutel van de kolfkamer halen) nu al klaar? Dat heb je dan snel gedaan