Haha Mone, dat voel ik me idd ook al met 1 elektrische... Er komt straks een nieuwe van difrax en die lijkt me super, maar komt pas medio 2011 en ik denk dat ik dan al bijna kolfvrij ben overdag !
ziet er goed uit! Ik heb er eentje van Medela, die was toen ok en het goedkoopste voor een dubbele. Een duurder model (te duur in mijn ogen, aangezien je ook helemaal niet weet of het lukt en voor hoe lang etc) starte met korte teugen en daarna met lange teugen net als baby's doen. Dat leek me ook wel ideaal...maar goed het werkt goed. En op deze manier hoef ik mijn voorraad nog niet aan te spreken. Vanaf volgende week ga ik weer op visite (werk) dus dan is kolven lastig/ondoenbaar.
Ja precies! Hier dus de Avent handkolf altijd gebruikt bij Jildou. Toen ze in het zkh lag op de ic heb ik de motor zeg maar van mn vk geleend zodat ik ook dubbelzijdig kon kolven zeg maar !! daarom had ik toen ook voor de avent gekozen omdat ik wist dat die daarop kon en wat je zegt, je wilt eerst geen dikke investeringen doen. Nu heb ik via mp een elektrische erbij gescoord. Hoef alleen het motortje eigenlijk maar, de rest had ik wel en daar kan hij dus zo op aangesloten worden. Ideaal !!
hier weer een aardig goeie nacht, laatste fles om 23.15, om 4 uur de speen en om 5.45 nog een keer een speen en om 6.05 hield het echt op. Ik ben trots op de kleine man!
Ohw kolven, daar heb ik zo geen zin in straks. Maar goed, als ik extra verlof neem tot de meivakantie hoef ik maar een week of 6 tot aan de zomervakantie. En daarna in augustus kan het misschien al wel met een voeding minder. gelukkig werk ik ook weer maar 2 dagen. Ik heb deze gekocht, een goedkope dubbelzijdige. Niet zo flitsend, wel effectief. Borstkolven Belangrijk is ook dat de melk niet door de slangetjes gaat, maar meteen in het flesje. Minder kans op bacteriën en als hij tweedehands is kan een ander hem ook zonder problemen gebruiken. Daar schijnt anders nog een risico in te zitten. Mone, je hebt geen zin om in de auto te kolven???? grapje, lijkt me ook ellendig. Leuk en dichtbij afspreken in Den Haag, maareh, het lijkt mij te ambitieus. Of jullie komen op kraamvisite natuurlijk Jootje, leuk foto's hebben jullie die zelf gemaakt of laten maken? Bruidje, wil graag je foto's zien, dus wil vriend worden. Liesje heeft een lekker nachtje gehad. Gaat de goede kant op. Ik wordt (ter voorbereiding???) standaard tussen 5 en 6 wakker. Ik ga er maar uit nu. Kan ik nog eens wat doen terwijl ons slaapkopje lekker nog op 1 oor ligt. Ik wil best nog aardig wat doen voordat beebje mag komen. Ik denk dat beebje zich daar ook wel aan houdt hoor! Maar ik krijg nu wel echte schoonmaak en opruimkriebels. Nou ja, hormonaal bepaald toch! Straks weer naar de VK. Ben zo blij dat er geen sneeuw meer ligt. Kunnen we weer even op de fiets.
Anna: Dapper hoor, nu nog fietsen. Voel je je wat goed? succes straks bij de vk! enne die foto's heb ik zelf gemaakt. Kolven: heb net als Sam de avent handkolf ( 2stuks) en nog het elektrische gedeelte voor 1 kolf. (via mp kunnen scoren) Liesje: lekker weer een goede nacht! hier sliep Lianne weer goed. 22:30 laatste bv en toen weer om 6:30 uur. Alleen Denise wilde niet slapen! ze werd helemaal panisch wakker, en wilde niet meer in haar bedje liggen. Ze kokhalsde erop laatst over zo moest ze huilen. Tussen ons in gelegd, maar 2 uren later sliep ze nog niet. Heb haar toen maar weer naar haar eigen bed gebracht , gezegt dat haar beer en pop niet konden slapen zonder Denise en die graag wilden dat ze bij hun in bedje kwam. Dat ging even goed, toch nog even geslapen. om 7 uur werd ze weer heeel verdrietig wakker. pfff gevolg, niet te genieten vanmorgen. Heb nu de tv maar aan en hoor haar nu even niet meer! Lianne heeft net haar eerste prikjes gehad. Bikkel hoor. heel even huilen bij het 2e prikje en daarna weer volop lachen en keuvelen. Sam: ben benieuwd hoe je eerste werkdag je vergaat.
owww mennn heb trouwens echt enorm last van mijn tepels. heb al zalf die je moet gebruiken bij spruw maar heb het idee dat ze daardoor wat "uitdrogen"...doet alleen maar meer pijn. Bij Lianne is weinig te zien in haar mondje, een ietwat lichte waas over haar tong. denk toch dat ik vanmiddag de hap maar bel of ze even daktarin voor me kunnen regelen bij de apotheek.
Even snel Annna dan mag jij me vertellen of hij goed werkt !! De avent is een motordeel en komt ook niet in aanraking met de melk! Suc6 bij de vk! Jootje, auw klinkt niet fijn! Balen zeg.. En Denise, lekker in je eigen bedje blijven hoor! Liesje, jeej, heeft het beter dan mijn zoon gedaan !! Hier gaat alles weer heerlijk !! En de kinderen doen het thuis met oma ook toppie! Rinze heeft heerlijk flesje gehad en zat net aan de broodkorst. Zometeen weer fles maar ging zonder problemen dus ik ben trots. Jildou moet wel even wennen dat ze oma niet meer voor d'r alleen heeft en Rinze moet steeds van haar in de box !! Haha maar goed, dat went straks ook wel weer! Ze kan ook heel goed alleen spelen, maar ze is bij oma gewend dat ze alle aandacht krijgt en dat is nu eenmaal even niet meer zo! Dus we gaan vol goede moed de middag in !!
Jootje, wat zielig zeg voor haar, geen enkel idee wat haar dwars zit? Sam, fijn dat het werken weer goed bevalt. Rihanna is vanmorgen weer naar de psz geweest en ze zei tegen mij mama even weg...nou ja dan gaat mama wel weg toen ik haar op kwam halen wilde ze helemaal niet mee, want ze wilde met de kindjes spelen. Vervolgens gelijk doorgelopen naar het cb voor Lorenzo. Hij weegt nu 5165 gram en meet 57 cm, dus meneer zit alweer boven in de curve met z'n gewicht hihi. Nou ja hollands welvaren houden we het maar op!
Sam: fijn dat alles goed gaat! liesje: geen idee wat haar dwars zit..denk gewoon een rare droom ofzo! lorenzo groeit ook maar lekker, en fijn dat rihanna het zo naar haar zin heeft op de psz
Ik kreeg vandaag van een vriendin de tip om naar een acupuncturist te gaan om zwanger te worden. Ze heeft bij de eerste heel lang getobd. Twee miskramen, en lang wachten met zwanger worden. Toen ze bij de acupuncturist was geweest, was ze snel zwanger en het ging goed. Bij de tweede is ze weer geweest op voorhand, en toen was ze weer snel zwanger en ging meteen goed. Ze heeft meer vriendinnen er naar toe gestuurd, en die waren ook snel zwanger en ging meteen goed. Toeval of niet, maar ik ga het denk ik ook proberen. Niet geschoten is altijd mis, toch?!
hey hallo ik wip langs om hoi te zeggen !! niet alles bij gelezen heb koppijn mariss gefeliciteerd mooi gewicht liesje van lorenzo leuk dat je dochter niet mee wilde en spelen erg leuk vind julian die vlieg me altijd om de nek als ik binnen kom en mag niet meer weg san wat fijn dat ze het goed doen bji opa en oma en jij heb nu bijna alweer je 1ste werk dag erop zitten hoe ging dat ? maar goed btw ik ben ziek geweest nouja kerst waren julian en ik beide ziek ja julian alweer allebij buikvirus en julian hoest nu nog . met mij ging het beter maar krijg nu tja weer last van me buik. julian moet morgen controle of zijn buisjes open zijn zoniet nieuwe buisjes ook de dokter belde net dat julian een verlate griep prik krijg 2 stuks omdat het zijn 1ste is willen ze hem dus maandag 1 gaan geven en dan over 4 weken nog 1 vanwege zijn mindere weerstand door de imuum probleempje. veder gaat het hier zijn gangetje en zal ik proberen bij te lezen. fijne dag nog
Allereerst Mariss, van harte gefeliciteerd. En ik begrijp je gereserveerdheid maar al te goed. Eerst echo zien en dan geloven. Maar die 2 streepjes kunnen ze je in ieder geval niet meer afnemen! Anna, voor jou schiet het echt lekker op nu! Spannend hoor! Bengeltje, vervelend, zo'n ziekenboeg, helemaal met de feestdagen. Hoop dat jullie allemaal zijn opgeknapt nu. Jootje, leuke foto's hoor! Sam, heerlijk dat je kindjes het zo goed doen bij oma. En heel herkenbaar, Jil die zegt dat Rinze in de box moet. Heb ik hier ook heel vaak gehoord van Alyssa. Die wilde haar zusje ook maar steeds in de box hebben. Liesje, wat doet Lorenzo het al goed 's nachts. Lindada, wat jammer. Ischa, geweldig. Zou ik ook erg blij mee zijn hoor! Op naar nog meer woordjes. Hoop dat verder de andere zieke kindjes zijn opgeknapt. Yelina heeft geen koorts meer, nog wel flink snotterig en lekker hoesten, maar ook dat zal wel overgaan. Over de Mexicaanse griep, hoe erg ik het ook vind van de kindjes die eraan zijn overleden, denk ik dat we met z'n allen uit moeten kijken dat het niet weer zo'n hype wordt als vorig jaar. Dus wat dat betreft schaar ik me achter Liesje en Sam. Ook aan de gewone griep komen schijnbaar gezonde kindjes te overlijden, alleen hoor je daar ten eerste nooit van, ten tweede blijken die kindjes achteraf gezien toch iets anders onder de leden te hebben gehad.
de dokter die belde mij dat ze vergadering hadden over de mex griep ze zeiden weet je de media die maakt het zo hoog maar er sterven jaarlijks meer dan 100derden mensen aan de gewone griep. maar dat komt niet in de media enze zeiden ook de prik van vorig jaar is echter niet geldig al hoor ik van zmmige dat hun artsen anders zeggendat die nog wel goed is. de mijne zij van niet en dat ze zich idd gaan richten op mensen met mindere weerstand en long aandoeningen mochten die griep verschijnselen krijgen. dan moet je gelijk aan de bel trekken
Hey meiden, Lindada groot gelijk, als jij je daar goed bij voelt gewoon lekker doen! Anna alles goed bij de vk? Jij hebt wel inmiddels ook meldplicht hoor zoals je vast begrijpt Sam fijn dat het zo goed is gegaan je eerste dag! Ik heb bij Tom ook de electrische van agent gebruikt, ging prima, maar soms wel een beetje mm boven het membraan. Verder kreeg ik op de hand er in korte tijd meer uit, maar ik zat altijd te prutsen met 1 kolf... Liesje, fijn dat Lorenzo het zo goed doet! En heerlijk dat Rihanna het zo leuk vind op de psz Dombo wat een werk je eigen bedrijf! Wordt het alweer een beetje rustiger nu in het nieuwe jaar?
Nou Bengeltje ik geef je groot gelijk met Julian's weerstand extra voorzichtig te zijn! Succes hopelijk doen de buisjes het!
Idd Bengeltje ik ook! Zou het dan ook doen! Succes morgen in het zkh!!! Liesje, die gaat lekker !! Wat zeiden ze van zijn gehuil? Lindada, niet geschoten, altijd mis, zelf zou ik het niet zo snel nog doen denk ik, maar dat ben ik Nou hier dag 1 gehad. gesloopt maar het was weer fijn en met de kinderen is het ook super gedaan! Dus erg blij! Nu morgen nog naar de oppas, maar dat gaat ook wel goed komen!! Topkinderen
Dombo, ja Jildou zegt het enkel ook wel eens tegen mij, maar ze moet zich bij mij ook wel alleen kunnen vermaken en dat hoefde bij oma niet .. Maar daar went ze vast snel genoeg aan.