Liesje vervelende situatie zeg. Hebben jullie er nog over kunnen praten? Kreeg net een telefoontje van mijn moeder dat er gisternacht brand is geweest in het appartement van mijn neef. Mijn neef en zijn vriendin worden in coma gehouden en liggen ook aan de beademing omdat hun longen voor een percentage verbrand zijn, ze hebben ook brandwonden op hun gezicht en op armen en benen. Zijn vriendin is er erger aan toe. Ook hun 4 katten zijn beademt. Echt vreselijk voor ze en voor mijn oom en tante, ik hoop dat ze snel aan de betere hand zijn.
Oh Ischa wat een verschrikkelijk nieuws! Hopelijk kunnen ze snel van de beademing af, maar dan komt er nog heel wat op ze af! Sterkte! Trouwens nooit geweten dat ze ook katten dan beademden! Mone wat een heerlijk toetje!
Bij vlagen misselijk, moe, maar dat kan ook van een drukke week komen, mijn te grote bh's passen nu weer en ik verwacht elk moment mijn eerste aambei.... Zwanger dus ! Heel erg dubbel, hebben er allebei wel een goed gevoel bij maar durven het eigenlijk niet te geloven... Nog 3 1/2 week tot de eerste echo... En jij Natas, trek je het nog een beetje? Sam gedraagt Rinze zich nog steeds netjes? Weet iemand eigenlijk of annna ook een buddy heeft?
Mariss, als je gevoel zegt dat het goed zit...dan komt het goed meid! Veel sterkte naar de 1ste echo toe ! Ischa, wat naar nieuws zeg! Veel beterschap voor jou en je familie!
Hey Mone, gaat het weer een beetje beter met je schoonvader? Pippo, laten we het hopen! Ik vlieg nogal heen en weer qua emoties, maar dat is niet anders dan verwacht... Bij jullie alles een beetje op orde? Geen natte voeten etc?
Ischa, wat een vreselijk nieuws van je neef en z'n vriendin. Sterkte voor je familie maar ook voor jou. Mone, wat een snoepie. Sam, topkids heb je! Zo, we zijn vandaag weer geslaagd voor schoenen voor Alyssa en ook Yelina heeft nog een paar schoenen en nieuwe regenlaarsjes gekregen. De dames zijn weer helemaal blij met hun nieuwe aanwinsten.
Half België staat blank als je het nieuws hier mag geloven.... Leuk dombo!!! Vinden ze het niet vervelend mee winkelen?
Mariss Het is ook spannend.en je wilt er nog niet aan tot die goeie echo hè! Rinze gaat qua pijnen heel goed.heerlijk vrolijk ventje alleen dat slapen s nachts pff. hier vanavond blij momentje.ik zei kan ik zo wel mee vanavond in deze trui? Krijg wel wat buikje hierin.zegt hij maar er hebben ook 2 prachtige kinderen in gezeten en misschien komen er nog wel 2!kijk dat betekend dat hij er over nadenkt en niet definitief nu nee zegt voor 4 hihi.verder hoeven we nog niet te gaan maar dit vond ik al mooi om te horen!joepie.
Goedemiddag! scha wat vreselijk voor je neef en vrouw. Hopelijk komen ze er bovenop. Mariss, spannend he die eerste weken. Inez, wat voor soort schoentjes heb je gekocht? L. moet ook weer nieuwe, ze zegt nu wel eens au als ze aan gaan.... Sam, daar wordt je blij van! Een derde wil hij zowiezo wel? Hier alles zijn gangetje. Al weer over de 30 weken! Kamertje van ons meisje is nog niet klaar. Moet nog bedenken welke kleuren enzo. Dan kan de baby in de babykamer, die laten we zo. Ben heel benieuwd hoe L het gaat vinden in haar nieuwe kamer straks met een peuterbed. Vrees dat we haar niet meer zo makkelijk in bed houden, want ze heeft een hekel aan slapen, haha
Hmm dat kan dan nog wel pittig worden, maar misschien werkt het ook heel goed !! Ja een derde wil hij sowieso wel Komt wel goed dus !! Maar nu nog niet hoor, volgend voorjaar zien we wel weer eens!
Ischa wat verschrikkelijk van je neef en zijn vriendin! Ook voor de katje natuurlijk. Hoe gaat het nu? Weten ze al iets meer? Natas bedankt voor de prikkert-info! Sam een derde! Heb je een beetje een idee wanneer je er weer voor wilt gaan?
Lindada ik denk volgend voorjaar weer.maar hangt ook beetje af hoe r t allemaal gaat doen.want nu zou ik het zwangerzijn nog niet trekken maar mag toch hopen dat het allemaal wat beter wordt.hihi.maar denk dat nr 3 komt als r 2.5 ,3 is.Als t ons gegund is natuurlijk.