Natasja voelt weer konijntjesgedrag bij Sam opkomen Mariss, het is ook vreselijk spannend die 1ste weken. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, dat zegt vaak veel. Maar het blijft ellendig lang wachten. Met mij gaat het wel hoor. Moe, maar what's new Hartewens, Danique is in de week voor oud & nieuw overgegaan naar een nieuw kamertje met peuterbed (wij houden de babykamer ook zoals ie is). Ze heeft een paar dagen wat minder geslapen, maar het gaat een stuk beter dan ik verwacht had. Ze wil soms wel moeilijk in bed gaan liggen, zoals vanmiddag. Dan laat ik haar gewoon in d'r kamertje, een uurtje later sliep ze opgekruld bovenop haar dekbed.
Proest !!! Maar duurt nog ff hoor !! Althans dat is de planning wel !! Natas fijn dat het nu beter gaat met slapen Ach de lieverd !! Toch nog lekker geslapen !!
Lieve Ischa, Heel veel sterkte voor je neef, zijn vriendin en jou en je hele familie. Wat een erg nieuws zeg. Ik hoop dat ze gauw aan de beterende hand zijn meid. Xxx Ik heb niets meer van Liesje gehoord. Ik hoop maar dta alles OK is daar. Liesje hoe gaat het meid? Xxx Treintje
mone gave foto zeg mooi meissie ischa jeetje zet pffffffff heftig hopelijk komen ze er snel boven op weet je al meer over hun en de katjes? sam dat is goed nieuws toch dat die in ieder geval nog een kindje wilt veder julian moet nieuwe buisjes ze waren schuin gaan zitten en deden hun werk niet meer 1 maand geleden zaten ze nog goed was de linker alleen verstopt nouja hij kreeg de 1ste 18 mei en nu moet die 18 januari opnieuw had dat nog niet gemeld alleen op hyves
Met m'n schoonvader gaat het wel ok. Ik ga er liever niet langs met de kinderen, ben veel te bang dat ze misschien nog iets meebrengen en dat wil ik zeker niet hebben. Daarbij is praten voor hem nog wel erg vermoeiend, dus dat is ook lastig. Verder gaat het lopen over de gang geloof ik nog niet optimaal, en heeft hij moeite om rechtovereind te komen in bed. Met dat elektrische ding zakt hij steeds onderuit, dus hij wil graag zo'n ding boven je bed om je aan op te trekken. Manlief is nu naar schoonmoeder toe want ze heeft geen internet, en ik vind het wel fijn, kan hij er even zijn voor z'n moeder en meteen ook zien hoe het met haar gaat.
Mariss, zolang het winkelen niet te lang duurt en ik zorg dat ik wat te drinken en een pakje sultana's voor ze bij me heb gedragen ze zich wel. En na het winkelen mochten ze nog even in de draaimolen die op zaterdag altijd in de stad staat. Dat verzacht ook een hoop leed. Haha. Treintje, ze hebben beiden schoenen van Dr. Visser (Scapino) gekregen. De laarsjes van Alyssa kwamen daar ook vandaan, maar zijn niet van Dr. Visser, maar wel goed stevig. Sam, fijn dat het zo goed gaat met Rinze, behalve de nachten dan. Bengeltje, getsie, toch nieuwe buisjes. Sneu voor je ventje.
Dombo, wat heb ik dan een heerlijke dochter .. Memmie zullen we shoppen?? Ze zoekt zelfs kleren voor Rinze op
pff moone hoop dat je snel goed nieuws heb dat het wel beter gaat ja idd nieuwe buisjes. dat betekend wel dat hij morgen geen griep prik mag halen dus dat moet uitgesteld worden
Nou Bengeltje tegenvaller! Mone het voetendeel van die bedden kan ook omhoog dan zit je met je billen in een kuiltje en glijd je ook niet zo onderuit... Fijn dat het wat beter gaat, groot gelijk dat je mannetje er even naar toe is, blijft belangrijk om juist op dit soort momenten tijd voor elkaar te hebben! Mooi nieuws Sam! Ach als Rinze straks ook doorslaapt gaat het vet weer kriebelen! Iemand iets van Annna gehoord??? Dombo en Sam ik ben jaloers!!! Mischien lijkt hij wel op zijn vader, die wil ook nooit mee! Liesje hopelijk alles goed bij jullie!
Mariss och dat kriebelen doet het altijd wel, maar is nu niet zo verstandig, dan is het krieblelen fijner Daarbij, we moeten eerst maar goed oefenen, want nr 3 moet een slaapmodus hebben Die missen die andere 2 van ons !!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 41 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 27 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO, 3450 gram en 51 cm *** ZWANGER *** Annna, 42 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 14 jan 2011 Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011 Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen AFSPRAKEN 11 jan: Demi 1 jaar! 15 jan: Natas groeiecho 16 jan: Dombo jarig (42 jaar) 18 jan: Julian nieuwe buisjes 01 feb: Pippo CB 21 feb: Alyssa jarig (5 jaar) 06 mrt: Lara 2 jaar!, Natas jarig (44 jaar) 19 mrt: Yara 2 jaar! 26 apr: Julian oogarts
ohja nog vergeten te zeggen was nog niet alles gister julianis gister aangevallen bij schoonzus door een kat. ze wist dat die zo tegen julian deed in oude huis daar sloot ze hem op als we kwamen. (beide katten zijn geen kinderen gewend). hij jankte al toen die julian zag zo of die wilt vechten jank. en julian zo dicht mogelijk bij ons gehouden dus die hele kat niet meer gezien en ineens staat julian vlak bij me springt die kat met 4 volle poten recht op julians buik en benen. huilen huilen buik na gekeken zag ik in 1ste instantie niets. luier stukje aan de kant ja hoor 2 krassen je zag waar de nagel inzat ik denk oke das alles maar romper aan zag broek had die nog aan dus hij bleef huilen en au zeggen dus 2 minuten later nadat ik na zijn buik keek broek uit gedaan ja hoor been stuk. 3 grote krassen en 6 nageltjes in zijn been en ja bloedde nog wel . gelijk na de auto ontsmettings middel gepakt . mja hij was zelfs bang voor de andere kat daar nu terwijl die hem kopjes ging geven en lief was aan einde toen we weg gingen acepteerde julian toch wel een beetje de lieve poes . en nu zegt die de hele tijd kuk=stuk visje is bij hem ook de kat kuk visje zegt die dan echt sneu bij elke luier verschoning zegt die dat nu
hey dames, mannetje en ik zijn aan het praten geweest maar hij dacht dat die opmerking van mij kwam omdat ik niet lekker in mijn vel zit. nou ik laat mij toch niet zeggen dat ik misschien wat te verbergen heb, en omdat ik er zo fel op reageerde zou er volgens mannetje een kern van waarheid in kunnen zitten....had ik dan gewoon maar niks moeten zeggen?? :x dacht het niet.. hij heeft dit weekend netjes geholpen met flesjes geven en in het huishouden zonder dat ik het hoefde te vragen vraag me af hoe dat het duurt...
Lorenzo heeft dit weekend 2 nachten doorgeslapen van 23.30 tot 6.45 uur. En zoals vanmorgen moet je vroeg op en wordt meneer vrolijk weer wakker om 3 uur en dan vervolgens om 5.45 weer, dus ik zat alweer vroeg beneden....
Bengeltje wat balen van Julians buisjes. Hopelijk gaat het nu wel goed komen. En wat een #@*kat! Hopelijk is hij niet meteen bang geworden van diertjes. Mone sterkte! Liesje, mannen! Ach gelukkig heeft hij wel geholpen dit weekend. Geef hem maar veel complimentjes en vertel hem hoe fijn je het vind. (tja, je moet ze een beetje behandelen als kindjes... )Hopelijk houdt hij het dan lang vol.
Hoe gaat het met je Lindada? Bengeltje wat een verschrikkelijke rot-kat!!! Hier wel katten, maar zomaar aanvallen! Die kan je echt nooit vertrouwen met kinderen! Hopelijk geneest Julian snel en is hij dank zij de andere poes de schrik een beetje te boven... Liesje fijn dat hij is bijgedraaid, juist nu je niet lekker in je vel zit zou hij je automatisch een beetje uit je wind moeten houden en een beetje meer ruimte moeten geven.... Maar fijn dat hij nu in ieder geval meehelpt! Zo hier even de badkamer een grondige beurt gegeven en nu aan de thee (ik lust geen koffie meer )