Jeetje Bengeltje, wat een grrrrr...r*tkat!! Sluit me aan bij wat Mariss net zei! Mariss, ik zou zeggen.. zwanger?? !!
Met mij alles goed Mariss. Ik heb me er op de een of andere manier geloof ik bij neergelegd dat het wat langer duurt deze keer. Eerst wilde ik ook per se niet in december bevallen, nu maakt me het geen 'reet' meer uit. We gaan gewoon aan de klus, en hopelijk duurt het niet te lang meer. Ik zie wel. Hoe gaat het met jou?
In de herhaling voor de hyvers en facebookers : Dag lieve Raisa! Sorry dat ik je na bijna 6 jaar niet meer kan bieden wat je nodig hebt. Je gaat nu naar een hele lieve vrouw die je goed kent, met 2 stabiele hondenvriendinnetjes, alle tijd en aandacht voor je en bovenal geen peuterstuiterbal in huis en nog een babyschreeuwlelijkerdje op komst. Tis goed voor jou, maar tis goed klote!
Ach Natas, wat moeilijk, al is het waarschijnlijk voor iedereen het beste zo... Maar leuk is het zeker niet! Dikke knuffel! Ach Lindada, het is je ook al meer dan eens gelukt, dus het komt vast goed! En ik schrok eerst ook even toen ik op 2e kerstdag was uitgerekend, maar uiteindelijk was het ook echt prima geweest! Maar zoals je weet, alles komt zo'n beetje in tweeën hier, dus... Hier verder nu al moe, maar dankzij Tom slaap ik al 4 nachten te kort en gebroken, dus of dat nu van de zwangerschap komt...?
Oh ja voor ik het weer vergeet te vragen.... Mone en Annna jullie hadden toen in het begin zo'n 3D-echo onderzoek waar jullie aan mee deden, loopt dat onderzoek nog?
Ik heb net mijn moeder gesproken en de toestand van mijn neef en zijn vriendin is kritiek. Doordat het bankstel in brand stond hebben ze veel giftige stoffen binnen gekregen. Ze hebben wel geprobeerd mijn neef een beetje wakker te maken maar hij raakt dan helemaal in paniek, ligt nu ook vastgebonden op bed. Ze moeten zo snel mogelijk van de beademing af omdat anders de spieren slap worden en ze nooit meer zelf kunnen ademen. Het is dus allemaal nog erg spannend.
Ik had al op je hyves gereageerd Natas. Maar nogmaals een dikke knuffel en heel veel sterkte. Jij hebt gedaan wat je kon doen en dit is het beste.
Ischa wat erg. Ik duim voor een goede afloop meid. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Hopelijk komen ze er toch weer bovenop. Xxx
Natas, wat verdietig dat je afscheid hebt moeten nemen van Raisa, maar ik weet zeker dat je een goede beslissing hebt genomen. Jij kent je hond het beste en weet wat zij nodig heeft. Wat fijn dat je zo'n lieve baas voor haar hebt gevonden. Goh ik zie ik je banner dat je alweer 30 weken zwanger bent! Je was een beetje bij de 20 weken blijven steken bij mij (oeps). Je bent dus al veel verder. Gaat het allemaal nog? Wanneer mag je met verlof? Xxx Treintje
Pff zit hier thuis achter de compu voor mijn werk maar voel me niet zo blij. Ik hoor donderdag pas welke plannen ze met mij hebben (mijn oude functie bestaat niet meer) en ik ben bang dat die plannen niet zo leuk gaan zijn. Valt misschien wel allemaal mee, maar ik ben blij als het donderdag is en ik meer zekerheid heb.
Treintje dat is idd niet leuk om zo te beginnen! Lastig hoor, hopelijk komen ze donderdag met een mooi voorstel! Ischa misschien een andere insteek, ze zijn in ieder geval zo ver dat ze hem wakker willen laten worden om zelf te ademen, als hij nog "zwaar" beademd moest worden was dat niet eens mogelijk... Hopelijk komen er snel wat lichtpuntjes bij! Sterkte! Zo weer bloedneuzen hier, heb ik verder alleen bij Tom gehad, zou het dan toch?!?
Mariss, je bent gewoon hartstikke zwanger, maar ik kan je gereserveerdheid heel goed voorstellen. Ik duim ook voor je dat alles goed zit!! Ischa, bah wat erg zeg..ik hoop dat het goedkomt meid! Treintje, ik heb dat ook gehad dat mijn functie kwam te vervallen, tijdens het zw. verlof van Rihanna en toen ik terugkwam moest ik een andere functie uitoefenen. Vind het nog steeds niks maar goed...werk is werk
Ja en waar was ik dan???? Druk, druk, druk dit weekend. Wij zijn nogal van die last minute inrichters. Hoewel we nog steeds geen babykamer ervan maken hebben we in de logeerkamer wel een babyhoekje voor het verschonen. En ons bed heeft een aanschuifledikantje nu. Gevolg is dat ik met mijn (ja nog dikke buik) nauwelijks meer het bed in of uit kan komen. Vergeet niet dat het ook erg hoog staat nu. Kortom, ik ga via een kruikje er in en er uit Zaterdag hebben we uiteindelijk nog de verloskundige gebeld omdat ik het kindje die dag al nauwelijks had voelen bewegen, ondanks dat ik 's middags naar bed was gegaan en me er goed op geconcentreerd had. Ik kreeg beebje ook niet zo ver dat hij/zij de gebruikelijke ruwe porren uitdeelde. Nou wisten we al dat we dan ook doorverwezen zouden worden naar het ZH voor verder controle voor de zekerheid. Maar eigenlijk had ik daar geen zin in. We hadden een leuke afspraak voor een spelletjesmiddag staan. En na controle vd VK waren wij al gerustgesteld. Maar uiteraard wil je zelf ook het zekere voor het onzekere, dus zijn we op de kraamsuites beland. Die hadden we nog nooit gezien dus we kennen nu de weg. Uiteindelijk zijn we daar een paar uurtjes mee bezig geweest. Banden op de buik voor controle van de hartactiviteit, de bewegingen en de evt weeënactiviteit (die laatste was er echt nog niet) En we waren er rond etenstijd, dus we hebben met zijn drietjes een ziekenhuismenuutje gedeeld. Yara vond de flauwe aardappelpuree met doperwtjes prima te eten, vriendlief de vla en ik de salade. Een beetje aparte middag, wetende dat we daar binnenkort weer zullen zijn voor het echie. Opgelucht en toch ook een beetje beduusd. Ik had gisteren trouwens nog even een berichtje naar Natas gestuurd om te laten weten dat ik nog niet met bevallen bezig was. Maar Natas heeft het moeilijk, met het afscheid van Raisa. Tjee dat is nogal wat zeg. Ik dacht trouwens dat ze ouder was, maar dat valt ook nog wel mee. Wijze beslissing, maar niet makkelijk kan ik me voorstellen. Ik vind zelf kleine kindjes en huisdiertjes ook niet zo'n hele makkelijke situatie. Een dier blijft een dier natuurlijk en dieren blijven onvoorspelbaar. Net als kleine kinderen. Verder ben ik trouwens echt moe nu. Gisteren heb ik echt mijn ouders gevraagd om even langs te komen om ons de dag door te slepen. Vanmorgen lag ik tijdens de peuter tv op bed met mijn benen bij dochter op schoot. (alleen de voetmassage was veranderd in sokken uittrekken) Nou ja en nu is het al weer bijna etenstijd, dus red ik het wel tot we mogen gaan slapen. En hopelijk slaapt de kleine schat dan weer even flink. Met dit weer is de motivatie om me de deur uit te slepen ook wel ver te zoeken. Maar zo'n uk wordt ook niet vrolijker van de hele dag thuis zijn met een bankhangende of computerende mama. Ach we zullen zien hoe lang het nog gaat duren allemaal. Nu ga ik eens even bijlezen en weer slapen.
Fijn even van je te horen Annna!! Spannend zeg!! Natas lijkt me ontzettend zwaar voor je Ook al weet je dat het de juiste beslissing is, je hebt haar toen niet voor niets in huis genomen! En dan alles om je heen op dit moment. Een hele dikke knuffel! Treintje spannend, is idd niet leuk.. Mariss ik duim ik duim Klinkt iig goed zwanger !! Hier moe, moe, moe, hoofdpijn en last van mn nek. Vannacht werd ik wakker, heb heeele tijd liggen rillen en klappertanden. Echt zo koud had ik het. Heel apart. Heb toen over m'n flanellen pyjama nog een fleecetrui gedaan en sokken aan gedaan en ook nog een extra deken gepakt. Na een uur werd ik toen weer wat warmer. Gelukkig lag kachel kor ook nog bij me !! 3 uur Rinze gevoed, voor de verandering weer eens 1 keer vannacht, dus dat was fijn.. Toen had ik barstende hoofdpijn en voelde bleagh.. Uur later werd Jildou huilend wakker en werd ik kletsnat wakker... Heel bijzonder dus.. 'Wat dit nu weer was... Verder vanochtend spreidbroekcontrole gehad voor Rinze. Nou die rit hadden we ons wel kunnen besparen. Is niets aan veranderd.. Nou ja.. Nu om 4 uur op school zijn voor cursus tot 8 uur .. Hoefde niet per se, als het thuis niet lukte, maar goed wil de minste ook niet zijn, zij hebben het erger want ze hebben ook al hele dag voor de klas gestaan !! Ben benieuwd wat we te eten krijgen !! Al was dat de enige reden HAHA!