ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dat klopt helemaal hoor!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, HIHI zo grappig manlief zou dan 3de kindje wel willen ofzo? Het was al knokken voor je 2de spruit...;)!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    als hij gewoon zeker zou weten dat we alles goed kunnen betalen, niet alleen nu maar ook straks als ze naar school gaan en willen studeren

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Heeft iemand nog wel weer eens wat gehoord van Lindaa??
    Of heeft iemand haar hyves?

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik werk nu nog gewoon 32 uur per week en de bedoeling is dat ik straks 24 uur ga werken

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, ok hier werkte ik 38u/week..maar ik wil de tijd hebben met kids en ook wil ik hen niet vootdurend in opvang steken na school...mijn hartje kan dat niet aan ;)! Zoals elke moeder zeker?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, ik heb msn en hyves van Lindaa ;) Kijk maar even ;) !!

Mone hopelijk zet het zo door!!! En stilzitten, nou moet zeggen dat ik dat nu graag even wil, want ben kapot maar helaas... Vloer moet eerst echt een dweil zien.. Is echt vies nu :( !

Ff snel.. Net terug van ha en Rinze heeft eczeem :( .. Eerst veel smeren met koelzalf, lukt het niet dan krijgt hij hormoonzalf, maar goed, we gaan een poging doen ;) !!

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Arme Rinze, ik hoop dat het niet te erg kriebelt voor hem, en dat het er dus alleen minder uitziet...

Janneke is trouwens weer goedgekeurd bij het cb. Zit met haar gewicht nog steeds onder gemiddelde, maar ze volgt lekker haar eigen lijntje!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dit is haar gewichtsgrafiek:

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, ach het zit jullie ook niet mee met Rinze he...hopelijk helpt de koelzalf jullie mannetje...

Mone, fijn dat alles goed gaat met Janneke :)!

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    en haar lengte:

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mone, mooi toch ;)!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone keurig toch!! :D

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mooilijntje hoor mone:D

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mooi lijntje hoor, Mone!
    En fijn dat het weer de goede kant op lijkt te gaan met je schoonvader!

Sam, getsie, exceem, dat kan er ook nog wel bij.

Bedankt voor jullie reacties.
    Hondje heeft vanochtend al weer een insult gehad. Na die van gisteren was hij binnen een uur weer redelijk hersteld, vandaag duurde een paar uur. Hij was best een beetje de kluts kwijt, heel onrustig heen en weer lopen, terwijl hij gisteren eigenlijk meteen ging slapen.
    Ook mannetje heeft nu zoiets van, als dat zo doorgaat, dan moeten we voor het weekeinde toch maar eens even goed met de DA babbelen. Terwijl hij het gisteren nog even aan wilde zien.

Natas, hoe vaak had je vorige hond zo'n insult?

Liesje, fijn dat die van jullie er relatief weinig had en goed zonder medicijnen kon.

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bruidje mooie kids hoor! en al zo groot!

Natas, moeilijk hoor afscheid moeten nemen, wel heel fijn dat Raisa het daar goed doet op haar nieuwe plekje! Maar het blijft of je gezinnetje even niet compleet is... komt vast helemaal goed met wat tijd!

Pippo mooie plannen!

Sam lijkt Rinze niet een beetje op jou qua karakter ;)

Dombo wat een moeilijke beslissing, jullie blijven de enige die kunnen inschatten hoe veel je hondje mag hebben en of het niet te veel wordt, ik denk dat de DA daar echt niet anders over zal denken.

Wij hadden vroeger thuis ook een hondje met epilepsie, alleen al van jongs af aan (2 jaar of zo) eerst was het wekelijks en toen ging hij op medicijnen en werd het eerst minder. Veel later toen hij echt oud was werd het weer veel meer, dagelijks en soms ook wel 2x op een dag. dat samen met zijn blindheid en daardoor ook heel veel onrust omdat hij dingen "zag" als hij een aanval had gehad, maakte dat hij toen ook is ingeslapen, hij was ook wel al 15 jaar...

Maar Dombo als hij nu alweer een aanval heeft gehad lijkt het wel of er iets aan de hand is, ik kan me voorstellen dat alles bij elkaar wel erg veel wordt... Sterkte met jullie beslissing.

Mooi van Alyssa trouwens dat ze zo'n goede score had!

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mone fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader, hopelijk zet het nu goed door!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss.. Of hij mijn karakter heeft?? Nou volgens mij meer die van Kor :D !! Het is hem allemaal wel prima, doet rustig aan ;) !! Al kon ik dat als baby ook wel... Jammer dat ik daar niet meer in blijven hangen :p !!

19. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    haha Maar als het jou niet uitkomt is het wel een bezig bij-tje!

Mone je hebt een pb...

Het gaat me helaas niet lukken de 29e... familie afspraken zijn helaas soms zo lastig te plannen met al die diensten... Jammer!

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    #3440 Lindada, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    Ja in Belgiƫ gaan ze inderdaad al met 2,5 jaar. Hoe werkt dat eigelijk aangezien je het over voltijd en deeltijd hebt. Is dat vergelijkbaar met de peuterschool in Nederland, met als verschil dat het hier 'vrijwillig' is? Deena gaat 2 dagdelen naar school. Misschien dat ik het naar 4 dagdelen op ga krikken als ze 3 is, maar ik weet nog niet of ik mijn meisje dan al zoveel kan missen... :)

(Ik lees trouwens verderop dat je al antwoord hebt gegeven op mijn vraag)

Deel Deze Pagina