Haha, hier nog een blokfluitspeelster! Ze houdt hem alleen stug ondersteboven. Als we hem voor haar omdraaien, draait ze hem met een kwaad gezicht weer om. Zo moet ie mama!
Mone, fijn dat het beter gaat met je schoonvader! Mooie curves van Janneke. Sam, balen dat Rinze exceem heeft. Nog iets erbij konden jullie niet gebruiken zeg. Inez, Queenie heeft heel vaak insults gehad een periode van haar leven. Van hele zware aanvallen waar ze zelf niet op tijd uit kon komen en ik met gierende banden naar een DA sjeesde, tot zombie-achtige aanvallen die uren aan konden houden en ze nauwelijks meer reactie gaf. In de heftigste periode had ze er minimaal 1 per dag. Na een flinke tijd medicatie en een paar keer proberen af te bouwen ging dat op een gegeven moment wonderbaarlijk goed. Ze was er overheen gegroeid volgens de DA. Aaah, wat jammer Mariss!
Dombo veel sterkte met jullie hond, het is een heel moeilijk besluit. Wel een rare reactie van de huisarts. Onze huisarts is daar veel resoluter in. Hij wilde eigelijk dat wij onze hond lieten inslapen omdat hij een groot risico was qua bijten met Deena. Het is alleen niet zover gekomen. Maar jullie hond heeft ook nog een medische reden. Rare reactie dus. Bruidje nog gefeliciteerd met je dochters eerste verjaardag! Alle eendjes zwemmen in het water... 1 jaar op 11-1-11 zoals al was opgemerkt. Natas fijn dat Raisa het naar z'n zin heeft bij zijn nieuwe baasjes. Hopelijk geeft het inderdaad wat rust. Liesje ik ga vrijdag al naar de prikkert. Aangezien mij ei waarschijnlijk pas over 2 weken is, ben ik van tevoren nog niet zwanger helaas... Mone wat super dat het beter gaat met je schoonvader! Hopelijk zit er een stijgende lijn in. Goeie grafiek trouwens. Deena's grafiek ziet er heel anders uit. Dat bovenste lijntje, daar zit ze nu boven... Haha Pippo gaat gewoon door voor nummer vier!
Natas, dat was inderdaad vrij heftig met jullie Quinty. Ik hoopt toch niet dat het hier ook zo heftig gaat worden en blijven. Hondje hier is t/m de middagwandeling 'zoet' geweest met de gevolgen van het insult. Was niet enthousiast om te gaan (niets voor hem) en was niet vooruit te branden. (al helemaal niets voor hem). Hopelijk blijven ze nu 'gewoon' weg, maar ik hou daar maar geen rekening mee. Het lijkt me, dat hij anders niet al zo snel weer een tweede insult had gehad. Lindada, veel succes bij de prikkert vrijdag. Je gaat er dan welliswaar niet zwanger heen, maar wie weet helpt het dusdanig, dat je nu over 2 weken gewoon voorlopig de laatste ovulatie hebt, voor pak en beet minstens de eerstkomende 9 maanden. De meisjes hebben vandaag weer gezwommen en mama ook met de jongste spruit. Beide dametjes hebben het erg goed gedaan, dus mama is weer trots.
halloo hier even een teken van leven.. druk druk de laatste dagen. Maandag bij mijn zus wezen restylen...ze is verhuisd (is gaan samenwonen en gaat in april trouwen) en had hulp nodig bij het inrichten. Vind ik altijd erg leuk, dus hebben daar een dagje doorgebracht. Resultaat is leuk geworden. Gisteren wezen shoppen met de kids en mijn mama. Erg leuk en goed geslaagd. Denise was weer uit haar kleding gegroeid. Kinderbijslag was weer binnen dus kon weer lekker mijn best doen met geld uitgeven voor haar 1 jurkje, 1 rokje, 2 spijkerbroekjes, 4 hemdjes en onderbroekjes, 4 truitjes, 1 bollero'tje en voor Lianne heb ik zo'n onwijs schattig feestjurkje gekocht voor de trouwerij van mijn zus (pas in april, maar kon het niet laten hem mee te nemen) Vandaag wezen klussen in mijn andere zus haar huis. Die heeft het huurhuis waar mijn zus eerst woonde kunnen overnemen en is daar nu druk aan de slag. Hebben ons best gedaan een kast in elkaar te zetten met van die bouwtekeningen,,,pfff lastig hoor!! en later op de middag ben ik nog mee geweest trouwjurk bezichtigen en mening geven over de accessoires. en dan tussendoor Lianne die onrustig is en meer moet huilen. Krijg meer en meer spijt van de fv. Ze heeft geen ritme meer, drinkt niet alle flessen leeg en huilt meer dan ze deed. Ik wil mijn tevreden, lach grage en babbelende meid terug!!!! ze lijkt niet helemaal haar zelf, misschien is ze ook wel niet helemaal fit. Ow en ze slaapt sinds gisteren op haar eigen kamertje. Weer zo'n afscheid momentje. Eerst de bv en nu ook al op haar eigen slapen. Ben echt een emo wrakje op het moment. sorry dat ik even op niemand heb gereageerd, Morgen weer een poging doen tot bijlezen. zag wel iets over blokfluiten? hier een keyboard speelster..om gek van te worden soms.
Heftig hoor Jootje! Hele leuke acties, maar tussendoor ook wel heel heftige acties! Knuffel je meiden gewoon helemaal plat, dan komt de rest vast vanzelf... Nou Lindada kan die prikkert mooi een superei voorbereiden vrijdag! Dombo, hopelijk blijft het rustig bij jullie hondje... Die van ons had heel duidelijk echt spierpijn na zo'n aanval, was dan ook altijd een beetje stijf. Enne wat een berg kleine muziekantjes hier! Tom is gek op zijn fluitjes! Hij kan ook al heel goed een vingertje op een gaatje leggen voor een ander toontje, alleen bij de blokfluit is dat wat lastiger... verder trommelt hij continu op vanalles... en ik ben onze schoonmaakster nog altijd niet dankbaar voor de "piano" die hij van haar heeft gekregen zitten van die heel irritante voorgeprogrammeerde deuntjes in... Dan liever op de piano van oma, dan doet hij keurig 1 nootje per keer! O en het ding heet wel pinano, en probeer hem vooral niet te corrigeren!
hier dus ook op de keyboard..laat ze dat nou net het leukste vinden! maar als ze erop staat te zwingen lijkt het toch ook wel weer lief en neem ik die melodietjes maar voor wat ze zijn
Tuurlijk en het was ook echt een schot in de roos van haar en superlief, maar jammer dat bij Tom alles "nie zatter mamma, nee moet hadder!!!!" is....
Haha, die automatische muziekdingen zijn erg he! Wij hebben ze tot nu toe uit huis kunnen weren, maar ik vrees voor haar tweede verjaardag. Ik hoor veel liever getik, getingel of getrommel op een echt instrumentje ook al is het dan hard en 500 keer achter elkaar. Bijna 13 januari voorbij, vind ik stiekem wel lekker, verder maakt de datum me niet zo veel uit. Hoewel 11 1 2011 wel leuk was geweest. Demi erg verlaat, maar nog wel van harte. Heb ik jouw album weer gezien hoe hard zo'n eerste jaar gaat. Gisteren ook al weer een goede controle gehad bij de VK. Ze had me meteen al verteld over het veranderde beleid van de ZH. Dat ze nu al bij 41 inleiden (mits je zelf wilt) en dat je anders extra echo's en onderzoeken in het ZH krijgt. Ook wilde ze evt al een inwendig onderzoek doen. Maar daar was ik helemaal nog niet mee bezig. Dus ik heb het ook niet gedaan. Bang dat ik er dan te veel gefixeerd op zal raken. Ik wil het liever even zelf afwachten en aanvoelen. Als ik geen ontsluiting heb moet ik er ook niet gefrustreerd van raken. Dan maar liever afwachtende onwetendheid. Trouwens, vind mijn banner stom. Nog 1 dag, wie zegt dat!? Trouwens, ik heb ook nog een paar buikfoto's met de kleine meid in mijn album geplaatst. Vandaag heb ik ons met mijn vermoeide lijf nog even naar de kinderboerderij gesleept. (heel dichtbij hier) Het is voor Yara wel saai zo thuis te zitten met een vermoeide mama, vanmorgen verveelde ze zich echt een beetje. ik nodig veel mensen uit, liefst met kindjes of ik laat haar even met haar buurmeisje van 10 spelen. Ik moet zeggen dat ik regelmatig 's ochtends opsta met de gedachte, "oh nee, ik hoop dat ik vandaag niet ga bevallen, ik ben zo moe". Later op de dag gaat het wel weer wat beter hoor.
Zit jij er al weer lekker helemaal in Mone Niet te gek maken hoor! Hoe gaat het met je schoonvader? En jullie?
Anna, mooie foto's, mooie buik!!! En fijn dat alles goed was bij VK. Mone, druk schema dus! Hondje heeft vandaag verder geen insulten meer gehad en lijkt langzaam weer een beetje bij te trekken, maar hij is zeker nog niet de oude. Het blijft toch moeilijk. Eerst maar eens even een paar dagen aankijken hoe het blijft gaan.
Succes bij de prikkert Linda. Jootje, het zou helemaal niet met de FV te maken hoeven hebben dat je kleine meisje onrustiger is. Kan van alles zijn, bijvoorbeeld gewoon even een fase. Knuffie! Mone, hou je grenzen in de smiezen hè. Voor je 't weet werk je weet ik hoeveel uur. Prachtige buik Anna! Als ik meer tijd nu had gehad was ik ff langs gekomen met een speelkameraadje voor Y. Akie (= Sjakie) aatjes (= haartjes) kammuh Sjaak vond vandaag wonderbaarlijk veel goed, normaliter krijgt Miepie de kans niet
Wat een poepie Natas! Onze katten worden langzaam aan wat nieuwsgieriger naar Isis toe. Ze is wat minder onbehouden. Ze mag ze af en toe al eens aaien, dan blijven ze staan als ze eraan gestampt komt Ik geef het nog 2 jaar en dan slapen ze in haar bed haha
Anna: wat een mooie foto's. Mooie buik hoor! Natas; waar blijven jou buikfoto's?? en de onrust was echt en overgang naar fles denk ik. ze heeft even een paar keer goed gepoept, en gisteren was ze weer het vrolijke meisie! Ze drinkt nog niet zo heel veel uit de fles, maar wel voldoende, ze is tevreden dus dan is mama ook tevreden! vanmorgen komt mijn teamleider nog langs om kraambezoek..niet zo heel veel zin in. Ken haar niet zo goed
Meld!! Mone, niet te gek maken hoor! Fijn Jootje! Hopen dat het zo blijft gaan. Natas, leuke foto's van Danique, wat is ze al weer groot!!!
Natas, leuke foto's van Danique enne idd ben ik ook wel benieuwd naar nieuwe buikfoto's van jou! Jootje, succes met het kraambezoek..hier zijn ze nog helemaal niet geweest van mijn werk