Nou op zich gaat het wel hoor. Maar het moet nu wel bijna ophouden want dit houdt niemand nog veel langer vol volgens mij ..
sam en liesje balen zo rot nacht sam minder dat het erger is geworden hopelijk binnen ,paar dagen mover dombo en hoe is het gegaan? marris ik ga er gewoon vanuit dat het door gaat ik mote morgen half 7 opstaan ulian moet om 8 uur in het ziekenhuis enschede zijn en 10 over 8 stat hij gepland om naar de ok te gaan. mja het is zo gedaan de uitslaap kamer duurt het langst vind ik altijd. we gaan dus om iets voor half 8 weg . wat ik zo zielig vind is als julian wakker is vraagt die om eten dus dat word wat lastiger
Succes Bengeltje!!! Oh Sam ik heb het echt met je te doen!!!! Ik heb met Tom ook zo'n drama gehad, die sliep met 11 maanden voor het eerst een nacht door... Ik hoop echt heel hard dat deze uk dat toch sneller zal doen... Maar ik liep ook echt op mijn tandvlees op een gegeven moment.
Ja dat is gewoon k*t... en weet je, ik vind het niet doorslapen nog niet eens de grootste ramp, ja natuurlijk wil ik dat ook wel eens, maar zoals vannacht ben ik dan meer uit bed dan erin en dat breekt wel op. Als hij nou voor een slokje komt en dan weer gaat slapen, geen probleem, maar dit.. En als ik na ga dat Jildou nog nooit zulke slechte nachten heeft gehad dan Rinze nu al 6,5 maand heeft. Jildou heeft ook wel vaak een keer een nachtvoeding gehad, maar die ellende eromheen.. En weet je wat het ook is, je weet gewoon niet meer waar hij dan weer last van moet hebben, is het de reflux, spreidbroek, eczeem, snotneus of gewoon een poepbroek?? Ben benieuwd wat het volgende wordt :S
Ik loop net Tom's kamertje in en die ligt echt heerlijk te tukken!!! (Kan ik zo van genieten!) maar op zijn buik, dat doet hij sinds hij een maand of 11/12 is.... Toeval? Het is echt voor het eerst dat ik me dat bedenk!
sam sterkte ik laat jullie morgen meer weten over hoe het gegaan is 8 uur melden in ziekenhuis hopelijk zijn we zo thuis ik ga na bed moet rond kwart over 6 op xxxx hopelijk slaapt iedereen nu goed
Liesje, Sam, Jootje en treintje, sterkte met de gebroken nachten en ziekige kindjes! Jootje, beterschap meid. Kijk uit dat je niet te lang doorloopt met bijvoorbeeld een bijholteontsteking hoor. Sam, ik kan me voorstellen dat je dit niet veel langer meer volhoudt. Arme jij, knuf! Bengeltje, veel sterkte morgen! Zou best kunnen dat het geen toeval is Mariss. Danique sliep ook slecht, had haar al snel in de bakerdoek en toen sliep ze een stuk beter gelukkig. Maar zodra ik haar uit die doek had ging ze op haar buik slapen en op een incidenteel nachtje na slaapt ze prima. Ze ligt bijna altijd op haar buik (lvaak met opgetrokken knietjes en kontje omhoog, zo lief!). Inez, hoe is het gegaan vandaag? Ik ben kapot, 3 dagen mijn moeder hier wringt mij zowel emotioneel als lichamelijk uit. Zij kan er niets aan doen hoor, maar ja. Deze week blijft ook druk met extra werken, een kick-off vergadering hele dag met kantoor, een feessie daarna, etc. Vandaag zijn we 12 1/2 jaar getrouwd!!........ toen kwam ik nog redelijk rimpelloos de dag door
Hey meiden, ben ik weer even, maar heb nog niet bijgelezen, doe ik morgen wel even. Zag hier boven wel een paar trieste berichtjes van slechte nachten door onrustige beebjes, knuf voor beebjes en mama's. Natas die 12 1/2 jaar getrouwd is, waarmee van harte gefeliciteerd, het even moeilijk heeft met mams, waarvoor een dikke knuf. En Anna met nog BIB. Beebje, kom maar snel nu! En Bengeltje, jij heel veel sterkte voor morgen! Gisteren ondanks het grote zwaard van damocles dat boven me hing toch best nog een gezellige dag gehad. Ben lekker verwend met bonnen voor Miss Etam en geld. Mannetjes cadeau heb ik nog tegoed, dat is er vanwege alle toestanden rondom mijn hond even bij ingeschoten. Van Alyssa heb ik een prachtig getekend tegeltje gekregen en Yelina heeft op het KDV een hele mooie, vrolijke kleurplaat gemaakt. Ben daar erg blij mee. En dan vandaag. Afscheid van mijn maatje. Verdrietig, moeilijk, maar wel de allerbeste beslissing, want er bleek meer aan de hand, wat ik eigenlijk al wel een beetje vermoedde. Hij viel al heel snel in slaap met het slaapmiddel. De dierenarts heeft hem toen even snel onderzocht en voelde bij/aan z'n nier, blaas en lever flinke tumoren. Deze zijn hoogstwaarschijnlijk flink doorgezaaid door z'n hele lichaam, vandaar ook die epileptische aanvallen. (die hij gelukkig na vrijdagnacht niet meer heeft gehad, maar ja, 4 in 5 dagen tijd was ook wel meer dan genoeg). Kortom, hij was ernstig ziek. Maakt het afscheid niet minder verdrietig, maar wel wat makkelijker.
Inez, bah wat een verschrikkelijke beslissing is dat maar gelukkig wel de juiste voor het beestje zelf. Het blijft erg moeilik en ik wil je sterkte wensen met het verlies van je geliefdee huisdier!
Wow Natas! Leuke foto! Gefeliciteerd! Jammer dat je werk zo druk is nu, dat samen met 3 dagen je moeder en behoorlijk hoogzwanger... Hopelijk binnenkort een beetje rust zodat je van je zwangerschap nog even lekker kan genieten! Dombo wat moeilijk, hele dikke knuffel voor jullie! Kan me viezeriken dat het wel heel dubbel was allemaal!
Even snel.dombo wat je zegt.het is zeker de juiste beslissing geweest.jullie hebben hem nu veel lijden bespaard.heel veel sterkte de komende tijd.dikke knuffel. hier was Rinze de hele avond en begin van de nacht aan t huilen van de jeuk.om 1uur bij ons in bed genomen.toen geslapen tot 4,gevoed en verschoond en toen geslapen tot half 8.dus beetje bij kunnen tanken.beetje dan hè.
Sam wat zielig voor Rinze (en mama). Een PCM werkt ook wel eens tegen de jeuk he? Haalt misschien de scherpe kantjes er een beetje vanaf. Hopelijk gaat de hormoonzalf snel werken. Er blijft het kleine ventje niet veel bespaard. Knuff
Dombo je hebt de juiste beslissing genomen meid. Heel verdrietig dat je afscheid hebt moeten nemen. Dit is het laatste wat je voor hem hebt kunnen doen en het is een groot teken van liefde dat je hem meer leed hebt bespaard. Het plezier wat jullie samen hebben gehad neemt niemand je meer af. Heel veel sterkte met jullie verlies en een dikke knuffel
Dombo: Knuff meis. Afscheid nemen is altijd moeilijk. Je hondje word een deel van je gezin. Je hebt de juiste beslissing genomen, al neemt dat je verdriet niet weg. Sam: och arme Rinze...jeuk is niet leuk! Gelukkig toch nog een beetje geslapen. Heb echt respect voor je hoor.. Bengeltje: succes vandaag! Liesje: hoe was jou nacht?? Natas:Knuffie voor jou! druk met je werk en met je mams..en ook nog eens over de 30 weken zwanger....Denk je ook nog een beetje aan jezelf??