Mone, nou paar weken terug wel, maar dat is al minimaal 2 weken voordat hij er last van kreeg. Ben nu iig wel op neutral gegaan eerst weer om het zeker te weten... Liesje prachtige foto's !!!
Inez, sterkte. Natas alsnog gefeliciteerd. Leuke foto van dat jonge stel. Liesje, wat een lieve foto's. Die met het hangbuikzwijntje. Geweldig! Ik doe nog even snel aan meldplicht. Vannacht veel voorweeën gehad. Die helaas ook weer ophielden toen ik uit bed ging,of niet helaas, want ik had nog helemaal niet geslapen. Dochterlief werd steeds maar wakker met een verstopte neus en bij ons in bed wilde ze alleen maar kroelen en kussen. Lief hoor, maar heel soms wil je nog liever slapen dan kroelen. Stand van zaken vandaag. Gestript er pasten 2 vingers naar binnen. Alweer een pijnlijke onaangename onderneming. Ik vond het doen niet prettig en het gevoel erna ook niet. Daarnaast heb ik ook een buikvirus. Lekker dan. Iedereen is al ziek geweest en toen deed ik niet mee en nu met een 40 weken buik heb ik last. Ik hoop nu maar dat het strippen vannacht niets doet en dat ik eerst nog een goede nacht kan maken. Misschien waren de krampen van gisteren ook wel van de diarree?! Wie zal het zeggen. Nou ja, hopelijk gebeurd er binnenkort iets.
Wat verdrietig Inez, afscheid van je hondenmaatje Kan me voorstellen dat de tumoren de acceptatie wat makkelijker maken, maar het gemis niet minder. Sterkte en hele dikke knuf! Sam, wat naar voor Rinze! Jeuk is zo vervelend, ah goshie. En ook heel vervelend voor jullie, knuf! Ooooh, schattig allemaal Liesje!
Sam en Liesje wat een leuke foto's!!! Annna spannend hoor! hopelijk idd een goede nacht en op naar een nieuwe hopelijk heel speciale dag!
wat een leuke foto's weer!! heerlijk. Lorenzo en Rinze zien er beide goed welvaren uit Anna: spannend meis! ben erg benieuwd hoe lang het nog gaat duren,
Sam en Anna, zouden jullie deze vraag van mij kunnen beantwoorden, of weten jullie hier niets van? (Of ben je te druk met bevallen ) http://www.zwangerschapspagina.nl/schoolkinderen-pubers/251709-wie-heeft-ervaring-de-toets-nscct.html#post8994263
Anna, spannend hoor! Liesje en Sam, geweldige foto's! Jenny, nooit van gehoord, zo'n test. Moet een van jouw jongens er een ondergaan? Natas, gisteren vergeten, maar mooie trouwfoto zag ik van jullie voorbijkomen! Bengeltje, hoe is het vandaag gegaan? @ all, wat lief, al jullie reacties, bedankt! Ik kan het allemaal nog niet echt bevatten, het is kaal met 'maar' 1 hond. In huis, met wandelen. De meisjes heb ik er verder niet meer over gehoord. Alyssa vroeg nog wel wanneer we weer een nieuwe hond zouden krijgen. Ze weet dat dat is als onze andere hond er niet meer is, maar dat is een tijdsbestek dat voor haar nog niet te overzien is. Dit was mijn schatje in z'n jonge jaren:
Inez,wat een mooie hond zeg! Het blijft erg sneu en heel moeilijk maar gelukkig weet je voor jezelf dat je de juiste beslissing hebt genomen. Sam, mooie foto's zeg! Annna, hopelijk het echte werk voor jou vannacht, ik duim voor je! Jootje, hoe is het met jou en je hoofdpijn? Natas, doe jij het ook nog wel rustig aan? (voor zover het kan) Enne we wachten nog steeds op een buikfoto he... Verder weet ik het niet meer..sorry! Afgelopen nacht is aardig goed gegaan, 1 keer eruit voor de sppen rond 3 uur en daarna kwam hij om half 7. Hopen dat komende nacht ook goed gaat. Welterusten allemaal!
bah wat baal ik er toch toch van, s nachts eruit voor een niet aanwijsbare reden. Ik ben er nu binnen het uur al 2 keer geweest en ik snap het niet...
Ja Herkenbaar liesje. dombo pracht beest! nou hier dramaavond met r gehad.uiteindelijk om 22 uur slokje gehad en toen was het half 6.die was op dus.jammer dat Jildou steeds wakker werd van krielhoest en dat je daar dan komt en dan zegt ze dat er niets is,maar wel huilen.uh ja fijn.nou hopelijk mag ik nog even slapen!