ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik denk aan je Anna, hou je taai!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En ik denk mee!!! Duim me suf voor je!!! Op een goede bevalling meis!!!

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Anna zet hem op. Ik duim voor een goede bevalling en een gezond brusje voor je meisje!!! Zet hem op!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lieve Annna,

Ook ik duim me helemaal het apezuut dat je bevalling spontaan begint!
    Heel veel succes en zet hem op meid!

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hey Anna hier in den haag lijkt het wel besmettelijk dat bevallen dit weekend, hopelijk woon je niet te ver weg!!! Ik duim mee met de rest, voor een mooie bevalling!

Dombo, sorry!!! Ik heb het even echt niet door gehad, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je eerst ook de alternatieven wilt weten en je daar eerst op richt.

Liesje bij jullie inmiddels weer wat gezelliger?

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, veel succes morgen! Hopelijk zet de bevalling zich nog door deze nacht! Dikke knuffel!

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Even snel vanuit mijn bedje, na een lange drukke dag,vol visite voor mannetjes verjaardag. ...Anna succes! ! Toi Toi Toi. Hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jootje gefeliciteerd met manlief!!

Annna toitoitoi!!

Hier rotn8. Elk uur gezien :( Rinze had jeuk en krampjes.... Jildou maar 1x gezien. Die knapt weer wat op gelukkig!

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Sam, dikke knuffel meid. Arme Rinze. GElukkig gaat het beter met Jildou.

Anna meid, als het goed is lig je nu te bevallen. Ik wens je een super goede bevalling toe. Hopelijk is het alsnog spontaan begonnen. Heel veel sterkte meid

Liesje, hoe is het bij jullie? Gewoon blijven schrijven hoor. We zijn er ook om de minder gezellige dingen te horen. Daar heb je digivriendinnen voor :).Knuff

Bleag ik heb buikgriep. Ik hou even niets binnen :(. Ben al 3 dagen ziekgemeld op mijn werk (va donderdag) en het is alleen maar erger geworden. Zo gaat het afvallen wel erg snel;). Ben ook al bijna 3 weken ongesteld. Doorbraakbloeding van de pil die ik doorslik. Ik ben ermee gestopt, wat een troep. Ik moet even een afspraak met de dokter maken want dit is natuurlijk niet ok, maar voorlopig lig ik liever even in mijn bed.

Isis is gelukkig opgeknapt en Phaedra was ook ziek, maar die is geloof ik ook wel weer boven jan.

Mone veel beterschap voor je kindjews. Handig toch wel he zo? Ik begin lekker bij mijn nieuwe manager direct na 3 weken al ziek:$

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mone beterschap

sam balen :( hopelijk kan je vandaag nog wat bij rusten

treintje beterschap

anna succes

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

ik kwam ff spieken of er toevallig al nieuws was van Annna...maar helaas nog niet :(

hier is het wel weer wat gezelliger in huis hoor, gistermorgen ben ik er maar (weer) over begonnen ;)
    Hij heeft in ieder geval toegegeven dat het ook aan hem ligt en niet alleen aan mij.
    Van hieruit moeten we verder werken..ik heb hem wel heel duidelijk gevraagd of hij nog wel gelukkig was in deze relatie en dat was hij zeker wel en daar mocht ik van hem niet aan twijfelen :)

Nou ja genoeg over mijn ego gedoe....

Dit weekend 2 supernachten gehad (sorry Sam :)) zaterdagmorgen werd L om 6 uur wakker en met een speentje kregen we er nog een uur bij en zondagmorgen meldde hij zich pas om 7.25 uur. Ik wist niet wat ik zag op de wekker.
    Vanmorgen moesten we natuurlijk weer vroeg op bed, dus het was vannacht weer een klein feestje hier, Rihanna huilde om 1 uur en Lorenzo om 3 uur en daarna weer om 6.30 uur.
    Nou ja het gaat maar hopelijk gaat het straks als ik werken moet beter als dit.

Ben trouwens heel bezorgd over onze lab, ik kom 3 kwartier geleden terug van Rihanna naar de psz brengen ligt hij heel overdreven in de mand te hijgen en met de kop te schudden net of hij een beroerte heeft gehad. Mannetje gebeld en die zei hij heeft last van de oren, dus ik medicatie in de oren gedaan maar nu ligt hij nog steeds zo overdreven te hijgen :$
    Ik weet even niet wat ik ermee aan moet, ik had boodschappen willen doen maar ik durf hem zo niet alleen te laten, alleen moet het zometeen wel omdat ik Rihanna natuurlijk weer op moet halen over een uurtje.

Sorry verder heb ik nog niet bijgelezen...

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anders vandaag ff langs de DA met je lab Liesje?
    Hijgen kan ook door pijn en stress komen. Als hij een hele fikse oorontsteking heeft (of iets anders dat heel veel pijn doet) heeft hij misschien andere/sterkere medicatie nodig.

Trientje, ah gosh jij ook al die buikgriep. Ik ben er nog netjes vanaf gekomen met 2 kleine aanvalletjes in december, maar ik zie collega's om me heen bij bosjes omvallen. Tis een fikse variant die nu heerst, heel veel sterkte meid!

Jeetje Sam, wat een rampnacht weer :(

Anna, ik duim me suf voor een voorspoedige bevalling!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    helaas hebben we onze lab vanmorgen moeten laten inslapen. Dit was het begin van het einde en hij moet niet lijden, dus we hebben deze moeilijke beslissing genomen.
    Hij is toch nog bijna 12,5 jaar geworden.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, heel veel sterkte meid! Dikke knuffel :(!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, ook jouw hondje. Wat verdrietig. Heel veel sterkte!

Fijn dat jij en je mannetje toch weer in gesprek zijn en dat hij in ieder geval toegeeft dat ook hij verantwoordelijk is. Dat is al heel wat.

Ik heb nog geen berichtje van Anna gehad, ik wacht met jullie in spanning af!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och Liesje wat erg :( !! Wat had hij? Heel veel sterkte!! Vast een ontzettend rare dag zo voor jullie!!! Dikke knuffel!

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hmmm kwam even spieken... maar nog geen Annababy nieuws!
    Liesje: och jee, jullie ook al! ...sterkte!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww ja...ik ga morgen baby zwemmen met Lianne samen met een vriendin en haar zoontje. Heb er echt zin in!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heel veel plezier Jootje, geniet ervan :D !!
    Ik heb morgenmiddag middag ziekenhuis met Rinze.. Foto heupjes, kinderarts, orthopeed en als ik pech heb ook nog naar het orth.centrum ;) !!

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    drukke dag dus voor de boeg Sam!
    moet je voor controle van de spreidbroek? hopelijk mag hij af!!

Deel Deze Pagina