ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, maar ik weet niet of we nog heenkunnen. Rinze heeft net alles uitgespuugd, wat is dat zielig zeg zo'n kleintje met zulke bogen zien spugen. :( :( Baal er wel van als we niet heen kunnen maar goed, het is niet anders. Eerst maar even zien hoe we de nacht doorkomen.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    och Sam...Rinze nu ziek??
    het is wat met alle zieke kindjes (en ook ouders)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja en hij is zoo zielig :( !! Hoop echt niet dat wij het ook krijgen!

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hoop het ook niet voor jullie...maar gaat vaak wel als een lopend vuurtje hé!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeps... Weet nog m'n 20 weken echo.. HEb me toen zooo beroerd gevoeld, zo had ik me nog nooit gevoeld.. dus hopelijk, maar ik wacht er op.. Heb bijna de neiging om m'n werk vast op de hoogte te stellen van de kinderen ;) .. Kunnen ze er maar rekening meehouden dat ik het ook kan krijgen..

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jootje, leuk, babyzwemmen. Veel plezier morgen!

Sam, balen weer, zo'n nacht. Beterschap voor Rinze, hoop dat hij morgen goed genoeg is opgeknapt voor het ziekenhuismiddagje.

Treintje, beterschap!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik hoop het maar weet het niet...

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ach Liesje, wat erg! zeker als alles ook nog eens zo snel gaat...
    heel veel sterkte!

Sam wat vervelend! beterschap voor Rinze! hopelijk blijf je buiten schot!

Zo ik kan me niet voorstellen dat Annna gisteren niet bevallen is, we hebben een record aantal bevallingen gehad het afgelopen weekend. waarvan helaas ook een paar nachtelijke keizersnedes... ofwel ik was/ ben superbrak vandaag! tja 1,5 uur slaap, zwanger en een griepachtig iets is geen goede combinatie met een drukke dienst...

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ach Liesje wat snel opeens van je labrador. Gecondoleerd meid. Heel veel sterkte met het verlies van je trouwe vriend. Dikke knuffel

Mariss, heftig weekend lees ik. Probeer lekker bij te komen meid. HEt zal wel extra zwaar zijn nu je zwanger bent.

Sam, wat zielig van Rinze. Ook al ziek. Ik hoop heel erg dat Phaedra deze ellende bespaard blijft want zoals Natas al zei, het is echt een hele nare buikgriep die nu heerst

Ik ben zo benieuwd naar Anna. Hopelijk is alles voorspoedig gegaan.

Ik begin een beetje op te knappen. Hopelijk gaat het morgen nog iets beter want ik heb een gesprek voor een interne sollicitatie die ik heb gedaan. Gaat via de telefoon dus ik kan gewoon thuis blijven. Mijn hoofd staat er niet helemaal naar, maar ik ga het wel doen want ik wil ervan af zijn.

xxx treintje

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja Jildou heeft hem ook gehad. Aantal uren spugen, later koorts en nu gaat het weer wat.

Mariss poeh, heftig!!! Dikke aansterkknuffel voor jou!!! Ben ook erg nenieuwd naar Annna!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje succes!!!

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Had gehoopt wat van Anna te zien, helaas! Sterkte meid, ik denk aan je!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Liesje, wat naar en verdrietig! :(
    Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie hond. Wat had hij?

Sam, heel veel beterschap voor je kleintje!

Succes morgen Treintje!

Jammer, nog geen nieuws van Anna.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankjullie wel allemaal.
    Onze lab was ook gewoon oud hoor, vorig jaar januari is hij al geopereerd aan een kankergezwel en heeft daardoor een jaar extra gekregen maar het lijkt erop dat hij gistermorgen een beroerte heeft gehad.
    Ik kon bij binnenkomst bij de dierenarts al zien dat zij er geen heil in zag. Het was ook een zielig hoopje hoe hij erbij liep.
    Ze zei dit is het begin van het einde en dan is de vraag wat je wilt, ben je egoistisch dat je nog medicatie gaat proberen of gun je het beestje zijn rust?
    Een hele moeilijke beslissing maar (hopelijk) wel de juiste.
    Vandaag wordt hij gecremeerd en krijgen we hem hopelijk deze week weer terug in de urn die we uitgezocht hebben.

Nog geen nieuws van Annna?? jammer...

Straks moet ik met beide kinders naar het cb, Rihanna nog voor een standaard 2 jaar controle en Lorenzo krijgt zijn 1e prikjes (bah)
    Wil straks ook eens vragen over het gerochel van Lorenzo, het lijkt of hij verkouden is maar hij heeft zijn neusje niet verstopt. Hij rochelt/reutelt van binnen en daar helpt Luuf en neusspray niet tegen....

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, het blijft altijd moeilijk, zo'n beslissing, maar ook in jullie geval is het wel de juiste. Alleen spreken verstand en gevoel elkaar flink tegen.

Vind het zelf ook nog erg moeilijk hoor, moet er echt aan denken 's avonds om Ares niet mee naar boven te roepen. Loop 's nachts als ik naar de WC ga ook nog steeds uit te kijken of ik niet over een hond struikel, maak zijn voer gewoon klaar als ik voor de andere hond bezig ben. Dat krijg je niet maar zo uit je systeem.

In ieder geval, nogmaals heel veel sterkte.

Succes voor straks bij het CB.

En helaas, nog geen nieuws van Anna.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gaat het. Rinxe voelde zich gisteravond erg beroerd. Lag op ons schoot te slapen, niets voor hem. Vannacht is het redelijk goed gegaan. Nu voelt hij zich iets beter. Maar de voeding van 6 uur kwam er 7 uur weer uit (ja niet te veel gegeven hoor), maar hij had zo'n dorst de stumper. Het spuitje wat ik eerst gevuld had met water vrat hij er bijna mee op. Nu weer zo'n honger. Heb hem 25 ml gegeven en dat ging goed, alleen nog boos ook na de tijd ;) 20 min gewacht en nog wat gegeven. Nu iets minder boos. Hopelijk valt hij zo in slaap. Vooralsnog heb ik het zkh nog niet afgebeld. Daar moeten we vanmiddag heen, ik wacht even af hoe het tussen de middag gaat.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    liesje ook jou hondje balen

sAM geluk gaat nog niet op zo te lezen
    hopelijk kan alles vanmiddag toch doorgaan

anna is denk ik wel bevallen hoop ik dan voor der

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo dat was weer het cb

ik moet met lorenzo naar de kinder fysio ivm zijn voorkeurshouding..gelukkig komen ze aan huis

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi volgens mij is dat een eersteklas hype op het moment ;) ...

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die kinderfysio bedoel je of dat ze aan huis komen?

Deel Deze Pagina