Wie weet wordt het ooit nog wel es wat met mij Sam Ai, da's zeker balen om 5% loon in te leveren. Inderdaad gelukkig nog wel werk, maar dit is niet fijn!
ja natas weet het niet hier blijven zulke dingen gebeuren helaas pff jij ook heftige dagen zo beroerd is ook niets zeg pff hopelijk gaat het bij jou straks ook beter sam 5 % is toch geld elke euro is er 1 toch . hier ff een foto plaatsen maag hij is wat vaag in echt is zijn arm vuur rood op de foto met zo arm lukt gewoon amper hahaha veel te veel bewegen maar zo krijg je een idee ik moest het een beetje tja zols je ziet aan de pen lijntjes maken tot waar het zat maar in echt was veel roder
Zo meiden... Hier stijgt de spanning... Bengeltje ziet er niet lekker uit! Beterschap voor jou en Julian! Deena veel plezier morgen! Spannend hoor Linda! Pippo succes morgen op het CB Sam vervelend, maar idd gelukkig wel nog werk! Hopelijk zijn ze ook als het beter gast straks zo loyaal dat er meer dan 10 % op komt!
Mariss heel veel sterkte morgen en dat je maar een mooi knipperlichtje mag zien. Sam, wat rot dat Cor zoveel moet inleveren. Hopelijk gaat het niet door en kan iedereen toch zijn baan houden. Bengeltje, beterschap voor Julian. Ziet er naar uit. Hopelijk gaat het nu elke dag een beetje beter Bah ik lees net op het forum dat er een forumlid is overleden. Was 26 jaar en heeft 2 kindjes. Daar wordt je toch stil van Xx Treintje
Jeetje treintje, dat is idd heftig en verschrikkelijk nieuws! Hier een goede start van de dag! Mooie echo en ben een week. Vooruit gezet! Dus op naar de 12 weken is nog maar 3 weken weg! En dan op naar 8-9-11!!!
Ik zit helemaal alleen in een heel leeg huis.... Snik, wat is het moeilijk om je kindje weg te brengen zeg. In het begin vond ze het allemaal leuk, meteen met de kindjes spelen e.d. Ik heb nog wat met de leidsters gepraat en uiteindelijk was het tijd om afscheid te nemen. Ik had haar al voorbereid met boekjes en steeds vertellen wat ze gaat doen. Dus Deena een kus gegeven, tot zover goed. Ik loop naar de deur, hoor ik haar 'mama' roepen. Dus ik nog even gezwaaid, had ik dus beter niet moeten doen. Deena brullen. Er stond een leidster bij Deena en eentje bij mij. Mijn tranen zaten ook hoog. Ik wist dat ik niet terug moest gaan, maar dat is echt tegen je gevoel in. Deena zal het op dit moment vast reuze naar haar zin hebben, maar ik blijf het beeld van een huilend meisje zien. Ik wou dat het al tijd was om haar op te halen... Emotut ben ik he?!
Oh nee hoor Lindada!!! Zelfs mijn vent had het er lastig mee toen Tom na de verhuizing ineens steeds moest huilen als hij naar het kdv ging... Wat erg hielp was dat hij na 5 minuutjes echt gewoon lekker aan het spelen was! Deena is nu ook vast heerlijk aan het spelen en zit straks vol verhaaltjes!
Mariss, super echo dus! Proficiat! Maak je geen banner dan? Hup een banner meid! Mag ik je al op de lijst zetten? Je afspraken?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Mariss gefeliciteerd!!!!! En nu die banner .. Treintje ja ik zag het het weekend al. Is familie van Danjo ook nog.... Lindada herkenbaar!! Jil heeft nooit moeite gehad met afscheifd nemen maar de laatste keren wel (bij oppas etc) .. Is ook echt niet leuk .... Maar idd ze heeft het waarschijnlijk erg naar de zin nu!!
Lindada, het is moeilijk he...we kennen het allemaal...het blijft moeilijk omdat jij als laatste beeld hebt dat zij aan het huilen is..maar weet dat ze nu volop aan het spelen is...wanneer moet je ze ophalen?
Pippo gooi maar op de lijst hoor, ik kom uit de kast! Ik zal vanmiddag ook een eens banner gaan maken! Zo eerst even boodschappen doen en als ik me redelijk voel gaan we vanavond uit eten!