ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja nogal he...zonder geld zitten kan altijd nog

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja, ;) !!

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    maar zo kom ik ook niet leuk terug op mijn werk...
    weer leuk en aardig doen tegen mijn naaste collega's terwijl ik weet dat ze geen moeite voor je willen doen

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik snap het idd! Bleagh!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    pfff nog 2,5 week verlof

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gaat snel he? :S !! Ben nog steeds heel blij dat ik het anders geregeld had :D !!

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja echt wel, het liefste stop ik nu met werken

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hahaha Sam, mooi misverstand! Maar voor deel 2 lijkt het me tzt wel handig! Fijn dat er niet acuut wat moet met Rinze!

Liesje klinkt niet leuk, al moet ik zeggen dat behalve een paar mensen waarmee ik buiten het werk om ook contact mee had ik niemand heb gezien... Cadeautje (kleertjes) kwamen per post...
    Enne mijn afscheidsborrel na 6 jaar op de afdeling en het afronden van mijn opleiding... Moet ook nog gebeuren, al kom ik er niet meer voor terug na meer dan 1 jaar! Stuur ook maar met de post dat boek!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wel jammer dat ze niet zijn geweest voor de geboorte

hier kwam van me vriend de afdelingshoofd (die niet van kinderen houd) samen met een andere collega langs en kregen een cadeau bon van rond de 40 a 50 euro en nog iets kleins erbij dat was wel tof terwijl hij buiten zijn werk ook nooit iemand spreek en kaartje met hantekeningen.

hij had ook tijdelijk in doetinchem gewerkt en daar kregen we een kaartje van met alle hantekeningen van de afdeling waar die even tijdelijk gezeten had dat vonden we echt super leuk

maar je zegt gaat je niet om cadeau maar had leuk gewezen omdat je met ze samen werkt snp je dus best en ik vind het ook lullig

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ik zeg altijd tegen mezelf. Als ik dit niet meer wil dan doe ik een opleiding tot apothekersassistente en ga ik lekker in een apotheek in de buurt werken:). Denk niet dat het er ooit van komt maar dat is mijn 'vangnet' zeg maar;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje zou jij vandaag geen uitslag van sollicitatie krijgen?

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bengeltje, beterschap!

Sam, had ik helemaal overheen gelezen, een gele Rinze. Kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit. Zou ik zelf ook geen fijn gevoel bij hebben. Maar gelukkig ben je nu wel gerustgesteld.

Liesje, toch knullig dat je helemaal niks hebt gehoord van je collega's na de bevalling. Een andere baan, je hebt het er al wel eens eerder over gehad, alleen lastig in deze tijden. En zeker een baan die net zo goed of liever nog beter verdient dan je huidige.
    Hoe is het nu eigenlijk met je nicht? Trekt ze het allemaal een beetje? En ben jij al weer een beetje bekomen van de schrik?

Hartewens, heerlijk joh, met verlof! Geniet er maar van en buik en rust maar lekker uit!

Lindada, fijn dat Deena het zo naar haar zin heeft gehad. En inderdaad, meteen met de neus in de taart. Leuk hoor!

Mone, klopt inderdaad hoor, die uitslag alleen al heeft al veel rust gegeven. Weet nu in ieder geval dat het een reden heeft allemaal.

De week voor Alyssa voor het eerst naar het KDV zou gaan was er een feest. Compleet met ballenbak, allerlei leuke spelletjes, de leidsters verkleed als clowns, heel erg leuk allemaal. Alyssa zag het al helemaal gebeuren dat het er altijd zo toeging op het KDV. :D
    Maar gelukkig vond ze het ook zonder ballenbak wel leuk hoor! Haha.

Vandaag kreeg Alyssa te horen dat ze met zwemmen door mocht van de lichtblauwe naar de donkerblauwe walvissen. Maar ze wilde helemaal niet door, klein mutsje. Ze moet nu in iets dieper water zwemmen. 60 cm ipv 30 cm diep en dat vindt ze met name met op de rug zwemmen eng.

Maar goed, ze gaat wel door, of ze nu wil of niet, want deze groep stroomt nu eenmaal in z'n geheel door. De kans is alleen groot dat ze wat langer in de nieuwe groep blijft zitten.

Toch maar eens zien dat we de komende maanden een paar keer in de maand op zondagmorgen naar het zwembad gaan. Dan is er een oefenuurtje voor de leszwemmers, worden ze een beetje geholpen met de dingen die ze eng vinden.
    Wie weet helpt het, als ze daarna vrijzwemmen in het vooruitzicht heeft.

13. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi hoi, ik meld me ook weer eens.. Man waar blijft de tijd toch.. het is zo druk op mn werk dat de tijd voorbij vliegt. Vandaag met Demi naar een osteopaat geweest voor KNO problemen en haar slechtere slaapgedrag van de laatste paar maanden.. Hebben aardig wat blokkades gevonden in dat gebied dus ben benieuwd..

Heb wel alles bijgelezen maar is zo veel dat ik maar heel even niet reageer sorry...

Ben alle babyspullen aan het verkopen. Wel raar.. maar ach we moeten door he.. Een echte "baby" hebben we immers niet meer in huis.. hihi een dreumesje wel... onze ondeugd.. ze staat overal tegenaan en loopt dan wat heen en weer... zo grappig! Rens liep al rond deze tijd maar kan me dat bij haar helemaal niet voorstellen.. zo gek! Herkenbaar voor de mama's met 2 kindjes?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heerlijk hoor Hartewens, verlof!!
    Ik werk deze week nog op vrijdag, volgende week m'n vervangster inwerken en dan hang ik m'n werk ook aan de wilgjes. Ik stop dus met 35 weken.

Bengeltje, heel veel sterkte!

Sam, fijn dat je gerustgesteld bent over Rinze.

Te hopen dat de KNO kan helpen Bruidje.

Zo, weer een werkdag minder te gaan!
    En dat is maar goed ook..... ik heb vandaag de hele dag de baby niet voelen bewegen, pas toen ik een uurtje geleden ging zitten voelde ik 'm weer.

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Liesje wat jammer dat ze geen aandacht aan de geboorte hebben besteed.
    Sam, gelukkig ben je gerustgesteld. Hopelijk trekt het gele vanzelf weg.
    Inez, wat goed dat Allyssa in een ander badje mag, al vindt ze dat zelf nog niet. Extra zwemmen op zondag hielp bij mijn nichtjes wel geloof ik.
    Bruidje, alle babyspullen de deur uit. Toch een ander tijdperk weer he.
    Natas kalm aan hoor de laatste week.
    Bengeltje, ai klinkt niet fijn, beterschap!
    Gister geshopt bij ikea voor kastensysteem voor L haar kamer. Dit weekend hopen we dan alles in elkaar te hebben. Heb nu 2 peuters in huis, kindje van zus is hier, is 3 maand ouder als L, dus dikke pret en veel zooi!
    Vanmiddag naar de gyn en morgen naar de anesthesist. Bedenk me dat ik hier op zwschpagina niemand heb die ik kan smsen oid om te laten weten dat beeb geboren is of dat het begonnen is.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik wil wel nummers via pb met je uitwisselen Hartewens, maar we gaan zo gelijk op dat we wel es tegelijkertijd zouden kunnen bevallen :D

Dus denk ik beter dat je het nummer an iemand anders krijgt.
    En wie wil de mijne? :p

17. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja hoor kom maar op met die nummers ;)

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Mariss: gefeliciteerd met je goede echo!!! :)

collega's:nu mijn laatste week verlof aangebroken is komen ze allemaal nog langs...daarvoor nooit iets gehoord, geen telefoontje, niks!
    beetje jammer.

Hartewens: lekker genieten van je verlof! :)
    komt nu wel dichterbij hé
    oeh en ook voor Natas duurt het niet lang meer! leuk leuk

Sam: hoe is het nu met rinze?

vandaag en morgen drukke dagen.
    vanmiddag op verjaardag, zonet nog bezoek gehad
    morgen ochtend collega's op bezoek, en dan 's middags naar mijn zus die jarig is.

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    leuk he zulke collega's...

met mijn nicht gaat het de ene dag beter als de andere..ze is vooral verbolgen over het feit dat ze het niet eerder gezien hebben met eerdere echo's
    Ik ben de schrik alweer een beetje te boven, ben des blijer dat mijn kindjes gezond zijn! Was ik al wel maar als je zoiets hoort en helemaal zo dichtbij dan helemaal he!

ja ik wil graag wat anders, maar ik durf aan de ene kant niet zo goed, want tja...de tijd is niet makkelijk om wat anders te vinden en om de stap te nemen om heel iets anders te gaan doen dmv een opleiding is ook een grote stap (voor mij dan)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jootje met r gaat t wel goed geloof ik. ben aan t werk en heb m 5 uur voor t laatst gezien. Maar t ging goed zei oma.ben benieuwd naar zn kleur.

Deel Deze Pagina