ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Leuk filmpje Sam!
    Fijn dat Rinze minder geel is.

Inez, zou het helpen als Alyssa niet lang van tevoren weet wat voor spannends er gaat gebeuren?

Ischa, wat fijn dat waarschijnlijk de oorzaak is gevonden voor het slechte praten. Jammer dat het zo lang geduurd heeft, je hebt al lang geleden aan de bel getrokken.
    Ik zal duimen voor goed nieuws van je werk!

Jootje, wat goed van Denise zeg!
    Veel plezier morgen weer op je werk.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jootje, heerlijk, zo'n nacht. En jee zeg, je verlof nu al weer voorbij? Dat gaat snel.

Ischa, jammer dat het zo lang moest duren, maar wel fijn dat ze nu toch eindelijk een oorzaak lijken te hebben gevonden waarom hij nog niet praat.
    En succes met de uitslag!

Mariss, je klinkt erg zwanger!

Rebbel, leuk dat ze de smaak zo goed te pakken heeft nu, vraagt alleen inderdaad wel om wat meer opletten.

Natas, niet te ver van te voren of zelfs helemaal niet vertellen waar we heengaan zou een optie kunnen zijn.
    We moeten nog maar eens bedenken hoe we dat aan gaan pakken.
    Hoe is het nu verder met jou? Nog een weekje en dan gaat jouw verlof in.

Mariss, achteraf met haar bespreken is meestal ook niet echt een optie, aangezien ze dan bijna altijd dichtklapt.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen!

ik mag aan het werk, fijne dag allemaal!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klopt Inez, nog maar 1 weekje werken. En dat is maar goed ook ;)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heerlijk natas, dan lekker uitrusten!

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Wat heerlijk Natas, lekker uitrusten hopelijk straks.

Sam, fijn dat Rinze al minder geel is. Hoe gaan je nachten op het moment?

Mariss, goede symptomen lees ik. Nog even en je kan het wereldkundig gaan maken:) Of had je dat al gedaan?:)

Ischa, wat jammer dat ze nu pas merken van die slijmoren. Wel goed dat het nu bekend is. Hopelijk gaat het heel erg goed helpen. Sterkte met de operatie.

Zo ik ga snel weer aan het werk. Ben nu echt weer druk. De eerste weken was wat rustig, maar zo is het wel lekkerder. 1 maart begin ik in mijn nieuwe functie:)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Treintje, dat is al snel :D :D !! Werkse!!
    Mijn nachten.. Nou de afgelopen 2 nachten weer bagger :( .. En ik ben zelf ook niet fit dus dat werkt ook niet mee :(

8. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Knuff meid.!:):):)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je! ben nu steeds wat draaierog rn licht in mn hoofd. heel vervelend! Hoop zo dat ik donderdag niet weer ziek ben..

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Goedemorgen!
    Natas, succes met je laatste weekje werken!
    Sam, gelukkig is Rinze minder geel. Balen van deslapeloze nachten, hopelijk wordt je niet ziek.
    Mariss, klinkt allemaal goed! Ben zo blij voor je dat het goed gaat!
    Ischa wat raar dat ze er nu pas achter komen. Je hebt immers al vaker aan de bel getrokken.
    L. slaapt inmiddels al sinds zaterdag in haar nieuwe kamer! Gaat prima! Hij is erg mooi geworden. Ze is vandaag een beetje huilerig. Huilt om alles. Zo maar even naar buiten een frisse neus halen. Driewieler mee, misschien valt nu het kwartje hoe ze moet trappen. Wanneer kunnen kindjes dat eigenlijk?We zijn wel steeds aan het oefenen en soms komt ze en halve meter vooruit, dus er zit vooruitgang in!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hartewens, Jildou kon voor haar tweede verjaardag zelf fietsen op de driewieler. Maar ik weet ook kinderen die veel later zijn. Beetje wisselend. Maar dat ze soms even vooruit komt dat is een goed teken :D !!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kom ook weer even kijken

hier gaat alles zo z'n gangetje..afgelopen nacht was het weer heel even feest maar over het algemeen mogen we niet klagen.
    Nog even en dan moet ik ook weer aan het werk...bah...heb ik echt absoluut geen zin in
    kreeg net nog een mailtje van mijn werk die al een paar weken geleden verstuurd was aan de rest vd collega's en niet naar mij dus...(vergeten ...)
    een jubileum van 3 mensen...of ik dan ook nog kwam
    nou wat denk je zelf....de collega's hebben allemaal zoveel belang bij mij...

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    negatief...:x

14. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Verdorie Lindada wat balen!

Maar als ik je verhaal van de "prikker" goed onthouden heb is was het deze ronde alles weer in orde maken zodat je kansen optimaal zijn? Hopelijk werkt het komende ronde ook direct, heb je ook geen kruiden of andere blokkades meer in je lijf! En dan ook meteen een superplakbeeb hoor!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen Lindada, maar ik dacht dat je zou testen als je overtijd was
    (of ben je dat al en zit ik te slapen)

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sam vannacht een beetje bijgekomen? hopelijk gaat het weer wat beter nu met je!

Natas je kunt inmiddels ook uren aftellen ;)

Hartewens en is het gelukt op de 3-wieler??

Treintje lekker 1 maart al beginnen! leuk!

Zo hier vanochtend met Tom naar de kapper geweest, was hoogtijd voor ons allebei! En vanavond eerst naar de vk en dan naar een vriendinnetje wat jarig is...

Ik heb weer eens een droomhuis gevonden, nu maar eens i het echt gaan kijken en dan uitrekenen of het met alle verbouwingen die ik zou willen ook nog haalbaar is! (Schande een prachtig jaren 30 huis waar de en-suite is uit gebroken en een foeilelijke jaren 70/80 haard in staat!)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @hartewens

rihanna is al 2,5 en vertikt het om goed te fietsen op een 3 wieler dusssss er is genoeg hoop

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    #3958 Lindada, 8 feb 2011
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
    Maris dank je, hopelijk heb je gelijk!

Sam mijn NOD was eerder dan mijn banner, ik ben 1 dag overtijd. Vanmorgen getest, maar gewoon helemaal wit. Bah, en die ongi komt ook maar niet op gang. Ik heb wel steeds buikpijn (al een paar dagen), ben het nu wel zat.

Driewielers: Deena fietst ook nog niet zelf. Ze snapt het volgens mij wel, maar duwen is gewoon makkelijker. ;) Ach komt vanzelf.

Deena is trouwens gister voor het eerst bij de tandarts geweest. Ik ging voor controle en ze vond het zo interessant dat ze zelf ook in de stoel wilde zitten. De tandarts heeft haar tandjes nagekeken en de mondhygienist heeft zelfs haar tandjes gepoetst.

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Gister is mijn man reddende engel geweest bij de buren. We werden gebeld door de buurvrouw en mijn man stuift het huis uit. Ik met grote vraagtekens wat hij ging doen. Een paar minuutjes later hoor ik opeens sirenes! Dus ik Deena haar jas aangetrokken om ook naar de buren te rennen. Op dat moment komt Dennis weer terug. Bleek dat de droger in de brand stond! Aangezien wij een brandblusser hebben en Dennis bij de marine genoeg ervaring heeft met blussen, was het vuur snel uit. Ik ben alsnog naar de buren gegaan en heb de twee kindjes (3 jaar en 6 maanden) meegenomen naar ons huis i.v.m. de stank. Gelukkig was er uiteindelijk alleen schade aan de droger zelf en aan de koelkast die ernaast stond. Dankzij de snelle reactie van Dennis (en dat de buurvrouw ons belde).

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada ik had nog niet gereageerd hoor, maar bedankt voor de uitleg ;) !! Balen zeg :( Ik hoop echt dat je ongi snel komt dan nu!! En volgende ronde zwanger!!!! Dikke knuffel!! Jeetje wat een schrik zeg! Gelukkig meegevallen! Slim dat ze jullie hadden gebeld!!

Mariss succes met 'huizenjacht' ;) !! Ik voel me iets beter geloof ik. Maar nogt niet op en top! Als dat gedraai maar over is, dan is het niet zo erg ;) Maar ik merk dat het ook met slapen te maken heeft. Vaochtend eerst nergens last van en vanmiddag na dutje ging het ook wat beter! Hopelijk Rinze vann8 weer een goede nacht. Vannacht was hij om half 2 weer wakker nadat ik hem om 23.30 gevoed had.. Heeft even bij me gelegen en toen hij weer rustig was terug gebracht en toen heeft meneer tot 9 uur geslapen!!!

Deel Deze Pagina