ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Sam beterschap voor jullie allemaal!

Jootje al weer aan het werk. Grappig van die opmerking, ze wist het in ieder geval nog wel.

Treintje het is inderdaad niet zo leuk dat je een stoel aangeboden kreeg toen je al 6 maanden niet meer zwanger was. Maar ik heb nooit een stoel aangeboden gekregen zelf niet toen ik zwanger was. Dus geef mij maar liever zo iemand die wel rekening houdt met iemand anders.

Mariss hier net zo'n lage bloeddruk als jij. Niet te snel opstaan en veel dropjes eten! ;)

Hier trouwens nog steeds geen ongi. Maar ik ben wel super prikkelbaar. Het zal er dus wel aankomen (snel!). Ben het echt helemaal beu!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    balen dat je nog steeds niet ongi bent :x

3. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in hihi.

Balen trouwens dat je nog niet ongi bent. Anders nog een testje ertegenaan?

4. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Met Janneke gaat het zowaar wat beter. Dus we hebben besloten dat we niet gaan starten met nog een puffer. Maar mocht het dit weekend slechter gaan sta ik maandag natuurlijk wel op de stoep ;)

Verder hebben we vandaag 3 logeetjes. Dus ik heb net de meiden gedaan, en manlief is nu de 3 jongens naar bed brengen (2, 3 en 5) en zo te horen gaat het goed! Ben helemaal trots op hem, gek he :D

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Natas heeft verlof!!!! Joepie!

Sam wat vervelend dat Jildou en Rinze weer koorts hadden/hebben! sterkte en beterschap

Linda, geen posi test en geen ongi....pfff ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Jootje, een fijne eerste week gehad, dus. Leuk hoor!

En de rest, sorry, mijn geheugen is echt een zeef.....in de lente reageer ik vast weer adequater :D

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Goed zeg Mone.

Wat een spitsuur daar bij jullie

Fijn weekend

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, eindelijk verlof. Geniet er maar lekker van meid!

Sam, beterschap voor jullie allemaal.

Lindada, balen altijd, omo-test en geen ongi.

Jootje, je eerste werkdag zit er al weer op. Lekker, maar zal ook wel weer even wennen zijn.

Mone, gelukkkig maar, geen nieuwe pufjes. Hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan. En wat een gezellige boel, met al die logeetjes.

Anna, fijn om even van je te horen. Neem de tijd meid, maar ik ben wel erg benieuwd naar mooie spamplaatjes!

Hier is Yelina sinds een paar dagen speenvrij. Ze had haar speentje kwijtgemaakt en ik had geen zin om het hele huis af te moeten zoeken. Om te zien hoe ze erop zou reageren heb ik haar toen gezegd dat het ze het vanaf nu maar zonder moest doen. En wonder boven wonder gaat dat erg goed.
    De eerste avond heeft ze een half uurtje lopen mopperen en verder heeft ze er een paar keer om gevraagd, maar voor de rest taalt ze er niet meer naar.

Nog een mijlpaal, ze heeft vandaag haar eerste plasje op het potje gedaan. Dus hier een erg trotse mama.

En verder telt Alyssa de dagen af tot haar verjaardag. Ze is volgende week maandag jarig. Onze grote meid wordt dan al weer 5. :$. Waar blijft de tijd.

Hoogstwaarschijnlijk wordt het een themafeestje thuis. Net zo leuk en gezellig en niet te duur. Ik denk aan een prinsessenthema.

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Leuk hoor, Dombo! Daar kun je alle kanten mee in! en Alyssa vind het vast prachtig!

Wat gaat het snel bij Yelina ineens! Zo worden ze heel snel groot zeg! Maar fijn dat het zo goed gaat, ik zie er een beetje met angst en beven naar uit... miscchien wil hij hem tzt aan de baby geven of zoiets...

Natas JOEPIE!!!! eindelijk verlof, hopelijk kan je een beetje bijkomen, en nog wat shoppen!!! Het kan weer ;)

Mone fijn dat het beter gaat nu met Janneke, ik houd mijn vingers gekruist...

Zo en verder weet ik het alweer niet meer... Straks nog even aan de bak, weer dienst het hele weekend, bleagh!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mariss, ik zag er ook erg tegenop hoor, ze wilde tot voor een paar dagen geleden absoluut niet zonder speen slapen. Ik dacht er al over om het boekje stoppen met foppen te kopen, waarmee je je kind stap voor stap voorbereidt op het stoppen met de speen.
    Maar dat is nu niet meer nodig. :D

Vandaag heeft ze nog wel op het potje gezeten, alleen er nog niets op gedaan. Maar het begin is er. Ze wilde zelfs ook al op de WC zitten. Wat leek ze toen al groot ineens. Ik denk dat ze sneller zindelijk zal zijn dan zuslief. Die moest er op deze leeftijd nog niet aan denken om op het potje te gaan zitten. ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Toppie Dombo :D :D !! Jildou heeft 1 nachtje en 1 middag zonder speen geslapen, ik had gezegd dat ze het ook wel zonder kon, dat kon ze dus ook, maar helaas maar 1 malig :( .. Ach maak me er niet druk om..
    We hebben vanochtend een fietsje voor Jildou op de kop getikt. Een superroze fietsje, nog hartstikke mooi en dat voor 35 euro!! Kan ze straks maar fietsen ;) !

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, leuk, een fiets voor Jildou.

Yelina heeft nu ook steeds meer interesse in het fietsje van van Alyssa. Wat mij betreft krijgt Alyssa een nieuwe voor haar verjaardag zodat zuslief op deze kan.

Yelina is nu sinds dinsdag van de speen af. Misschien een beetje voorbarig, maar ik heb ze inmiddels allemaal weggegooid. Sinds gisteren heeft ze er verder ook niet meer om gevraagd en wij hebben het er niet meer over. :D

Komt bij Jildou ook vast goed! Maar ik ben wel erg blij dat we hier zover zijn, aangezien we bij het vorige tandartsenbezoek toch het dringende advies hebben gekregen om te stoppen met de speen. Met name haar boventanden staan erg naar voren. Al heb ik wel begrepen dat het op deze leeftijd nog redelijk goed zou moeten komen. We zien wel. En anders wordt het straks een beugeltje.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    sorry Pippo dat het zo lang heeft geduurd maar ik zal je zo een prive berichtje sturen.

Dombo wat goed zeg zonder speen en een plasje op het potje. Knap hoor.

Ach Sam bij Jildou komt het ook vanzelf wel een keer dat ze de speen niet meer hoeft.

Lindada is niet leuk zeg zo'n cyclus. Ik hoop dat je snel iets meer weet.

Natas geniet van je verlof meid.

Lucas is weer opgeknapt gelukkig, hij had vanmorgen 35,2 en vanmiddag was hij weer op normale temperatuur. Ik zal blij zijn als het 1 maart is (al zie ik er ook wel een klein beetje tegenop als hij de narcose krijgt).

We hadden onze buurman al een tijdje niet meer gezien en gisteren kwamen ze met een busje met zuurstoftherapie enz. Ik ging net lopen met Lucas en hij maakte zo'n gebaar van kom even binnen. Nu blijkt dat hij dus in het ziekenhuis heeft gelegen omdat hij helemaal geen lucht meer kreeg en nog niet eens meer bij ons aan kon bellen voor hulp. Het bleek dat hij een klaplong heeft gehad doordat hij longkanker heeft :(. Heeft chemo gehad en zou 6 behandelingen moeten maar hij wil dit niet meer omdat hij erg beroerd was. Hij zei ook dat hij hoopt snel naar zijn zoon te kunnen (die vorig jaar overleden is). Pffff wat een elende.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach wat sneu Ischa :( Fijn dat Lucas opgeknapt is.

Dombo ooh ik vind het ook geen drama hoor, zolang ze hem alleen maar in bed heeft..

Pff word hier helemaal gek, jil niet fit maar vertikt t te slapen, dus niets anders dan krijsen... Rinze denkt dat hij alleen op mijn arm kan liggen jammeren en slapen. Wil ook helemaal niets... Bleagh. hij ligt al 3 dagen zo bij me, ben er nu wel klaar mee. Zn koorts is weg... nu zn zieligheid nog....

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    GRRRRRRRRRR waarom gaan mannnen gewoon koffiedrinken bij zn ouders als ik hier met 2 vervelende/ zieke kinderen zit die al 2 dagen om me heen hangen en niets willen?? En dit niet even van te voren melden, maar gewoon melden dat ze daar zijn?? :( ...
    Vandaar mijn www ook Natas ;) ... Maar dat moet ik natuurlijk niet op hyves zetten ;)

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat vervelend Sam, dikke knuffel

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm
    Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 41 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm
    Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm
    Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm
    Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm
    Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm
    Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm
    Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm
    Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm

*** ZWANGER ***
    Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011
    Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen
    Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011

AFSPRAKEN
    15 feb: Jootje CB (Denise en Lianne)
    16 feb: Lindada CB (Deena)
    21 feb: Alyssa jarig (5 jaar), Liesje 1ste werkdag
    23 feb: Lucas pre-operatief spreekuur
    26 feb: Ischa jarig (35)
    01 mrt: Lucas buisjes
    06 mrt: Lara 2 jaar!, Natas jarig (44 jaar)
    10 mrt: Lorenzo CB 2e prikjes
    19 mrt: Yara 2 jaar!
    25 mrt: Pippo 1ste werkdag
    22 apr: Pippo CB
    26 apr: Julian oogarts

17. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hallo!
    Natas lekker verlof!!! Geniet er van!
    Sam, pfff zwaar hoor zulke dagen. Niet fijn van je mannetje nee.
    Ischa wat erg van je buurman zeg.
    Inez wat goed van Yelina!
    Mijn slapeloze nachten breken me wel een beetje op. Vannacht was het weer bagger. Ik slaap nog amper. Dus vanavond maar op tijd op bed, hopelijk pak ik dan een paar uurtjes slaap.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jahaaaaa, joepie, ik heb verlof!!! :p

Zo, gisteren was een drukke maar leuke dag. Ik heb alles kunnen overdragen al betwijfel ik of het goed zal gaan..... de dame in kwestie is een eigenwijsje heb ik al gemerkt (ze wilde een bedrijfsprocedure meteen maar even veranderen) en past totaal niet in de groep. Ze praat continue heel overdreven engels om maar een voorbeeldje te noemen, ieks, telkens halve zinnen of engelse woorden in een nederlandse zin. En ze zit continue heel interessant te doen op d'r smartphone, telkens berichtjes lezen en versturen terwijl ze luidkeels verkondigt dat een project wat ze doet zo belangrijk is en oh oh oh she can't be missed!
    M'n beoordeling is niet doorgegaan want mijn eigen manager was ziek, dus over anderhalve week ga ik ff terug naar kantoor daarvoor.
    Het etentje met m'n directe collega's, een leuk cluppie van 5 meiden, en een manager was ontzettend gezellig. Heb dubbel gelegen van het lachen, overheerlijk gegeten en ik ben door iedereen super verwend met zalige relax-kadootjes.
    Was vandaag gevloerd, maar dat mag de pret niet drukken!

Mone, fijn dat het iets beter gaat met Janneke.

Inez, wat goed van Yelina zeg, speenvrij en op het potje plassen!

Sam, ik snap nu dat je dat niet op hyves kon zetten ;). Maar ik zou het er wel met hem over hebben meid. Jij moet ook even kunnen opladen, even iets voor jezelf kunnen doen, frisse neus halen of wat dan ook.
    Ik zag het nieuwe fietsje op hyves, erg leuk!

Hartewens, kun je 's middags ook wat rusten?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh maar dat heeft hij ook gehoord hoor Natas ;) .. Maar goed dat hoeft the whole fam niet te weten :p !! Haha jij blij dat je geen last hebt van je vervangster, bleagh!! Fijn dat het zo leuk was!!!

Ik zag gisteravond dit.. Een kindje geboren dmv ks. Dokters aan de Costa: Rug- en gewrichtklachten - Uitzending Gemist Moeders ligt nog op operatietafel en de kleine ligt te drinken, hoe mooi is dat? :D !! Moest het even met jullie delen :D !!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Aha, dan is het goed!

Kan het filmpje niet zien, moest iets downloaden maar heb daar geen zin in.

Deel Deze Pagina