ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Downloaden? Och is vast een invoegtoepassing, dat is paar tellen... Je kunt het ook opzoeken op uitzendinggemist gisteravond om half 8 op NL1! Dokters aan de costa ofzo!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gedaan, en het stukje gezien : idd super!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!

Gister ben ik echt helemaal door het lint gegaan tegen een man die mijn dochtertje aan het huilen maakte. De laatste keer dat ik zo boos geweest ben, was toen ik net zwanger was van Deena... En mijn borsten doen echt super zeer, alsof je stuwing hebt bij het borstvoeden. En ik heb buikpijk, een opgezette buik en ben zelfs soms misselijk. Maar opnieuw testen durfde ik niet, vanwege die negatieve test de laatste keer. Maar aangezien dat alweer 5 dagen geleden was, heb ik er vandaag toch maar weer een testje tegenaan gegooid. Ik was zo nerveus dat mijn man naar de uitslag gekeken heeft. En de test was.... positief! Ik ben gewoon zwanger!!!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LINDADADA :D :D :D GEFELICITEERD :D :D !!!

Gekkie :D !!

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Mariss heb je toch nog een buddy! ;)

Ik ben maar van de 35 dagen cyclus uitgegaan, aangezien dat toch de meest voorkomende is. Dus dan zou ik 4 weken en 4 dagen zwanger zijn. Zo raar.

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha Sam jij bent er snel bij! Ik ben zo blij! :D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik was net online ;) HAHA ja geweldig zeg :D !!! Nu weer spannend eerst!!!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wouw wat geweldig meid! Van harte gefeliciteerd.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hoe is het met jou Ischa? Aan de klus?

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Super!!!!! Mooi Lindada! Gefelciteerd!!

Jij ook al zo'n rare cyclus, bij jou erg lang bij mij erg kort, bleek bij de echo.... Ben benieuwd waar je straks op uitkomt! Maar nogmaals gefeliciteerd en welkom maatje;)!

Natas, lekker!!!

Sam, groot gelijk! Boodschap ook goed overgekomen?

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jaaa Lindada! Wat geweldig! Ooo herkenbaar zo'n uitbarsting, dat was voor mij ook een teken om te testen hahaha.
    Poeh heb weer een beroerde nacht gehad. En L. die ineens snotverkouden werd en niet meer wilde slapen gisteravond. En vanmorgen om 6.00 al er uit. En nu niet willen slapen. Kind tolt omvan de slaap, maar vecht er zo tegen.
    Babywasjes draaien hier, ik ga proberen nog een uurtje slaap te pakken.

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Linda van harte meid!!!
    Told you so :D hahaha

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee, helaas is mannetje nog een beetje erg voorzichtig :(. Maar ik hoop dat we er deze zomer weer voor gaan.

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ischa hopelijk gaan jullie ook snel voor een nieuw beebje!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Maris inderdaad apart dat we allebei zo'n rare cyclus hadden. En we dachten allebei dat het niet raak zou zijn. Moet je nu zien... ;)

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wow Linda, super gefeliciteerd meid!!!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wij zijn net terug van mijn zus in Alkmaar, haar huisje bekijken. Was er al een tijdje niet geweest, ze heeft een fikse verbouwing achter de rug en tis hartstikke mooi geworden.

Danique heeft niet geslapen vanmiddag, alles veels te spannend bij 'Olo', dus die heb ik nu even voor de tv geparkeerd met een peuterfilmpje en Chrisje heb ik achter het aanrecht gezet. Goed geregeld allemaal :p

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, YES, gefeliciteerd meid. Grappig hoor, dat zwangerschapen hier toch steeds met z'n tweeën komen.

Ischa, wat erg, van jullie buurman. Hoe gaat het nu met afvallen? Lukt dat nog een beetje?

Hartewens, al een beetje last van nesteldrang?

Natas. lekker zeg, zo'n vervangster. Wat zullen je collega's blij zijn als je over 5 maanden weer begint!
    En goed gedaan hoor, Danique even lekker voor de TV, jij op de bank en Chris aan het koken. Heb je wel verdiend na een dagje uit.

Yelina zet goed door met plassen op het potje en op de WC. Het liefste wil ze nu al de luier niet meer aan, maar daar wil ik zelf nog even niet aan. Laat haar eerst maar eens een paar daagjes droog blijven met luier. Bovendien vindt ze het poepen nog wel even lekker makkelijk in de luier, zeker nu met 'tandenluiers'. Er zitten nog 2 kiesjes aan te komen.

Vanochtend ben ik met Alyssa naar het oefenzwemuurtje geweest. De start was even moeizaam omdat ik had bedacht dat ik in een iets dieper bad wilde gaan oefenen, maar ze kon er net staan en al na een paar minuutjes had ze dikke schik, was er niet weg te slaan.
    En we hebben deze keer flink wat tips van een zwemjuf gehad, waar we lekker mee aan de slag zijn gegaan.

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, van harte gefeliciteerd!

19. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoera, Hoera Hoera!!!!!
    Gefeliciteerd Lindada!!!! Ben superblij voor je

Waarom maakte die man Deena eigenlijk aan het huilen?

Xxx Treintje

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Lindada!!! wat super zeg meid!
    Wat ben ik blij voor je meid!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina