ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inez, dat gaat snel met Yelina zeg, goed van haar!
    En fijn dat Alyssa toch plezier kreeg in het water, elke goede ervaring is er weer eentje!

En, hoe voelt zwangere Linda zich vandaag? :)

Mariss, wanneer heb jij je volgende echo ook alweer?

Ik ga strakjes met Danique naar de tandarts, haar 1ste keer!

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    10 Maart om 8 uur 's ochtends mijn eerste echo. Daarna om 9.10 uur naar de vk.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    #4043 Sam8, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Whoei :D Super Lindada en lekker vlot, al duurt het naar eigen gevoel vast te lang ;) !!

Hier Rinze klokje rond geslapen :D !!! Wordt tijd voor nummer 3 ;) Lol ;) !!

4. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Trouwens nog voor de zekerheid nagevraagd over die medicijnen die ik gekregen had van de prikker, maar die kunnen geen kwaad en ik kan ze zelfs beter door blijven slikken. Ook weer een geruststelling.

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha Sam, kom je ons clubje ook versterken? ;)
    De echo is over 3,5 week. Op zich vrij snel, maar het zal wel voorbij kruipen... Hopelijk krijg ik niet van die bloedingen zoals bij Deena. En als ik de kwaaltjes houd, heb ik er wel vertrouwen in. De kans is een stuk groter dat het goed blijft gaan, toch?!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier ben ik aan het genieten van mijn laatste week verlof, moet er echt niet aan denken om weer te moeten werken maar ja het is niet anders he

Lorenzo heeft afgelopen nacht (volgens mij) doorgeslapen maar ik was zo knock-out dat ik hem misschien niet gehoord heb :$

Verder zijn we op huizenjacht, we willen graag een wat groter huis maar alles wat ons een beetje aanstaat is buiten het budget :x

Natas, ben je lekker aan het genieten van je verlof?
    Hartewens, hoe is het met jou?
    Sam, leuk fietsje heb ik voorbij zien komen voor J en geweldig dat R nu het doorslapen doorkrijgt..was je toch ook allang aan toe ;)
    Lindada, hoe voel je je vandaag? Kun je het al bevatten dat het nu echt gelukt is?
    Mone, fijn dat het met Janneke wat beter gaat
    Ischa, Ik hoop voor je dat het gauw 1 maart is!
    Pippo, je hebt nog een maand verlof zeg...kan ik toch jaloers op zijn..ik moet maandag weer beginnen..helemaal geen zin
    inez, wat goed zeg van Yelina en wat fijn dat Alyssa toch meer plezier krijgt in het water.
    Mariss, hoe is het bij jou meid??

Voor degenen die ik vergeten ben..sorry sorry sorry maar ik weet het echt niet meer

Verder ben ik aan het proberen Rihanna zindelijk te krijgen maar ze maalt gewoon nergens om. Ze zegt alleen als ze heeft gepoept in de luier maar altijd pas naderhand.
    Ik heb speciale luierbroekjes gekocht een paar weken geleden maar allemaal voor niks...
    Ze is er nog niet aan toe of ze heeft overal gewoon (letterlijk) schijt aan ;)

Als iemand nog tips heeft, hou ik me ten zeerste aanbevolen!

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hahaha Sam! Nou sluit je gerust aan hoor!!! Maar lekker!

Natas, lukt het een beetje rustig aan doen?
    Mijn volgende echo is pas 25 februari.... Alles zit vol op het moment, echt irritant!

Inez, dat gaat lekker zeg! Zowel Yelina die het licht lijkt te zien, als met Alyssa haar zwemmen...

Pfff hier ligt internet er al 2 dagen uit... Bleagh lang leve mobiel internet!

Heerlijk wel nu 2 dagen met Tom thuis!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik wil jullie clubje ook wel komen versterken maar ja mannetje wil niet meer :(

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Natas spannend de tandarts. Deena vond het allemaal wel heel interessant. Moet je zelf ook eerst? Dan kan ze de kunst afkijken. Volgens onze tandarts vinden ze het op deze leeftijd wel leuk. Rond de 3,5 meestal niet meer. En bij kinderen is er geen grijsgebied, alleen wel of niet.

Ik voel met goed. Ik voel me ook echt zwanger. Mijn borsten doen nog steeds super zeer, ik heb buikpijn en een dikke opgezette buik. Je ziet het al bijna, haha. Ach het zijn mijn darmen, geen baby. ;) Verder ben ik moe en ben ik heel mondig. Dennis zal het wel weer moeilijk gaan krijgen. Ik zit op dit moment met mijn hoofd in de wolken, wel lastig met werken. ;) Ben echt zo blij! Ik heb er ook een goed gevoel over. Hopelijk klopt dat gevoel.

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Lindada, heerlijk hoe enthousiast je bent! Echt super hoor!
    Sam, joepie klokje rond geslapen! Mis je de gebroken nachten zo? haha.
    Natas hoe was het bij de tandarts?
    Mariss, jammer dat je zo lang moet wachten op de echo. Voel je je goed verder?
    Liesje, geniet nog maar van je laatste weekje verlof. Gaat snel he de tijd.
    L. sliep al een week op haar peuterbed zonder problemen. Nu komt ze er sinds het weekend steeds af en 's middags slapen is er niet meer bij. NU is ze ook flink verkouden geworden, dus wie weet speelt dat mee. Ze is over 3 weken 2, maar ze denkt het nu al te zijn. Op alles wordt standaard NEE gezegd. Als ik dan zeg: dan niet.... een hoop gepiep en doet ze het alsnog.
    Zit te bedenken wat we haar geven voor haar 2e verjaardag. Iemand nog tips?
    L. geeft ook aan dat ze gepoept heeft of soms als ze bezig is. Zet ik haar dan op de wc, dan komt er niks. 2 minuten later wel in de luier. Maar goed, ze is ook nog geen 2 dus het is al heel wat dat ze het aangeeft. Ze is vies van poep en als het langs de luier is gelopen als ze diaree heeft dan roept ze: douchen!!!

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Vast wel Linda! Henk had dat nu ook vanaf het begin!

Ach Liesje, Lorenzo is nog klein, wie weet hoe jullie er over een tijdje bij zitten?!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou we w88 nog ff hoor ;) !!! Eerst maar eens genieten want dat heb ik nog niet zoveel gekund.
    Maar Liesje jij zei toch laatst zelf ook dat je het zo compleet vindt?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss ik ben wel eens nieuwsgierig naar jou, heb nog nooit foto van jou gezien?

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Deena zegt ook pas dat ze gepoept heeft als ze al klaar is. Maar aangezien ze zich meestal verstopt, was dat al duidelijk. Potje vind ze nog steeds eng, ook het plassen. Helaas... Ach van de zomer lekker in haar blote billen buiten. Komt het vast goed.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zo is dat, dwingen heeft geen zin. Jil durft niet op potje/wc te poepen. Ze heeft x gehad dat t zeer deed en dat associeert ze daar nu mee helaas. mevrouw had net ongelukje maar wil geen luier om, kijk er is hoop :D !!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @sam, ja we zijn wel compleet maar dat neemt niet weg dat ik diep binnenin wel een 3e ki.dje zou willen

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat hoorde je me ook niet zeggen, maar dacht dat jullie het mooi vinden zo. Vandaar..

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ging prima bij de tandarts! Ik ging niet eerst, ik ben zelf te bang en die angst wil ik absoluut niet op haar overbrengen. Als het nodig was geweest was ik wel voor een fake-onderzoekje gaan zitten maar dat hoefde niet.
    Danique vond het allemaal reuze interessant, is zelf in de stoel geklommen, mocht op het knopje drukken om de stoel achterover de laten gaan een heeft haar mondje keurig open gehouden.

D'r bekkie is goedgekeurt. Gebitje is volledig, ook de achterste kiesjes zijn door. Heeft ze schijnbaar weinig tot geen last van gehad want ik heb er niets van gemerkt.
    Ik kreeg wel de aanmerking dat we boven het kiesvlak iets beter moeten poetsen. Kan wel kloppen want Miepie vindt dat niet leuk en we kunnen daar vaak moeilijk bij.

Gatsie Mariss, wat moet je nog lang wachen op de volgende echo.
    Rustig aan doen? Dat komt wel ;) :D

LInda, dat is best lekker snel je echo, maar het wachen zal idd lang duren voor je! Je kwaaltjes klinken goed meid.

Sammie....... konijntjes? :p
    Hier compleet hoor, na meneer Pielemans. Ook als ik 20 was geweest. Ja, zwanger zijn zou ik nog vaker willen en dat zal ik best missen straks, maar 2 kiddies vind ik prachtig.

Jeetje Lies, alweer de laatste week verlof. Wat gaat dat toch snel.
    Wat Rihanna en zindelijkheid betreft, als ik jou was zou ik nog even lekker ermee wachten. Ze is er nog duidelijk niet aan toe, over een paar maandjes wellicht wel.

Hartewens, kan even een fase zijn dat L. 's middags niet slaapt. Danqiue heeft ook een korte periode gehad dat het leek alsof haar middagslaapjes verleden tijd waren, maar daarna was dat weer over.
    Tips voor verjaardagscadeautje: een speelkeukentje?

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zozo Natas, jij bent er vroeg bij met kadootjes.....heb ik nog helemaal niet over nagedacht, en Janneke wordt eerder 1, dan Danique 3 wordt :D (laat staan dat ik over Pieter's verjaardag heb nagedacht...)

Pieter wilde ook niets van potjes hebben en al helemaal niets van de wc....maar de logeetjes (de stoere jongens) plassen staant op de wc, dus dat bieden we Pieter nu ook regelmatig aan. En stickers werkte niet, maar je handen mogen wassen als je je best hebt gedaan zittend op een potje, dat is het helemaal.....:$ gek jong!
    Janneke is vandaag weer bij de ha geweest, want het ging weer slechter met d'r en we beginnen ons steeds meer zorgen te maken, ook in verband met haar ontwikkeling....ze heeft alleen nog een neusklank die ze uitstoot verder helemaal geen andere brabbels....maar goed, nu wilde ze niet met een andere puffer beginnen maar zo door gaan tot de afspraak bij de ka volgende week....pff nog een week om de 2 uur wakker net als afgelopen nacht....dat wordt nog wat. Gisternacht hebben we mijn bed 3x kunnen verschonen omdat ze het onderkotste van al het slijm....wanneer kwam de lente ook alweer? Ik hoop snel, en mijn hoop wordt versterkt door die ene narcis die dat besloten had in onze voortuin :D

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Na zulke nachten hoef ik trouwens niet over nummer 3 te beginnen hoor..... :D

Deel Deze Pagina