Jakkes arm meiske Mone! Sterkte!!!! Hihi gekke zoon heb je Nou manlief zei gisteravond nog wil jij nog wel een kindje met mij? ik zo, kindjes? Hihi nou daarvoor eerst afw88 wat nr 3 voor fraais in petto heeft Zei hij
zo bedoelde ik het ook niet hoor we zijn zo als gezin compleet, een meid en een jongen en allebei gezond dus wat wil je nog meer. Maar diep binnenin zou ik best wel nog een kindje erbij willen maar dat gaat er echt niet meer komen (tenzij het een ongelukje zou zijn) Mannetje vind 2 kindjes echt genoeg
Fijn Natas dat het zo goed ging bij de tandarts met Danique. Hoe komt het dat jij zo bang bent? Mone grappig hoe elk kindje weer anders is met het zindelijk worden. Wel vervelend van Janneke. Je zal er de nodige kopzorgen van hebben. Sam volgens mij staat de deur alweer op een kier bij jullie...
Mone, wat balen dat het nu weer wat slechter gaat met je meisje! Ik hoop dat het gauw beter gaat! Sam, het gaat maar door bij jullie met de kindjes he hihi
Natas, fijn dat het goed gegaan is bij de tandarts. Hier was het gelukkig ook geen probleem, alleen waren de kiesjes van Rihanna nog niet allemaal door
HAHA neej ik houd het nog wel even vol hoor om niet te zwangeren, zal ook wel moeten, ben nog niet eens ongi geweest weer !! Maar volgend voorjaar hebben wij weer wilde plannen !! Als nr 3 dan komt, gaat Jildou naar school (goh, tijd gaat te snel gewoon) en Rinze kan dan ook naar de psz. Dan heb ik ook eens even rust !! Moet wel beetje aan mezelf denken natuurlijk en als het weer zo'n heavy tijd wordt...
Haha Sam! Rinze slaapt 1 nacht door en nummer 3 komt in beeld! Natas, mooi dat de tandarts zo goed ging! Mone wat vervelend dat het toch weer niet goed gaat met Janneke, hopelijk heeft de kinderarts de oplossing! En wat een mooie beloning! Is altijd voorhanden! Hartewens vroeg om cadeausugesties (als mijn zeef nog werkt)... Als je het nog niet hebt een loopfiets, hier is de treinbaan (duplo) een grote hit en verkleedspullen, gisteren een tijgerpak gekocht voor Tom, hij paste echt niet meer in de olifant... En nu krijg ik hemer nauwelijks meer uit! Sam ik sta ook liever achter de camera! Binnenkort gaan we "echte" foto's maken, zal het resultaat wel showen!
Yeah Mariss !! Ennuh die ene nacht zijn er deze week al 2 En vorige week ook al een aantal hoor Er is iig hoop en hoop doet leven toch? !! Maar wij moeten eerst nog heeeel goed oefenen, die begin-foutjes moeten er nog uit en een slaapmodus zou ook leuk zijn !! Dus suggesties zijn welkom
Sam zijn de wilde plannen voor volgend voorjaar of voor dit voorjaar? Maris wat leuk dat Tom zo van verkleden houdt. Hij is wel vroeg met de carnaval! Cadeausurgesties ehhh Deena is dol op haar keukentje en de little people vind ze ook helemaal super. Ze heeft het huis, de kermis en de dierentuin. Ze speelt er elke dag mee. Verder komt de pop ook steeds meer in trek.
Tja... Eens een tijgertje.... Wij vonden het vroeger ook erg leuk om te verkleden, ofwel daar hoefde het geen carnaval voor te zijn! Ik ben zo blij voor je Linda!!!! Dames uit den Haag en omgeving, hoe zijn jullie ervaringen met de kraamzorg hier??? (organisatie, wisselingen, kraamvrzorgster zelf, hoe waren ze tegen het oudere brusje etc) Ik zou het liefst mijn oude weer hebben, maar ja die woont in Assen...
Deena is ook al dol op haar prinsessenkroontje. Voor carnaval heb ik een bijenpakje gekocht. Inclusief tutu rokje, diadeem met bolletjes op steeltjes, vleugeltjes en een stafje. Het stafje wordt al veelvuldig gebruikt. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Bij mijn man is carnaval met de paplepel ingegoten, maar ik kom oorspronkelijk van boven de rivieren (zoals ze het hier zeggen). Ik vind het vooral leuk voor kinderen. Dit wordt haar eerste carnaval dat we ook echt vieren.
Mij is het als kind echt door de strot geduwd, sinds mijn 13e vier ik heteigenlijk niet meer, tja met de uitzondering van 16-18 omdat je dan ineens wel een paar avonden mag stappen met je vrienden! Mijn vader is dit jaar met carnaval jarig misschien dat we even naar de optocht gaan kijken...
Hahahaha Mone, dat idee van een speelkeukentje was niet voor Danique hoor . Hartewens vroeg kadootjesitps, vandaar. Wat ellendig dat Janneke nog zo kwakkelt, arm klein meiske. Linda, ik heb geen idee waarom ik zo bang ben voor de tandarts als ik in die stoel moet. Maar tis echt belachelijk erg. Sam's konijntjes moeten wachten tot 2012 Oh ja, Valentijn...... ik heb van Chrisje chocolamousse gekregen Een schot in de roos want ik ben een choco-vreetzak op het moment. Is ie in z'n drukke programma voor naar de super gereden, lief he? Vandaag de 1ste dag verlof....... heel vreemd om Danique naar het KDV te brengen, langs kantoor te rijden en alleen naar huis te gaan! Maar wel goed, was er echt aan toe. Heb vanmorgen wat dingen kunnen doen die met haar erbij lastiger zijn en ben vanmiddag op de bank gaan slapen. Voor het eerst sinds tijden, en dan meteen goed ook! Heb van 12.30 tot 16.00 liggen maffen, zo moe. Ga ik niet elke dag zo doen dat Danique er niet is want dan blijft er niets van m'n dag over en heb best nog wel wat dingen te doen, maar vandaag was het even heel erg nodig schijnbaar. Aan de mama's met baby's van destijds rond de 3500 graam : Danique was bij de geboorte een klein mager krielkippie, zij heeft nog een week of 6 maatje 50 gedragen. Maar volgens de pretechomevrouw zal meneer Pielemans als hij zo doorgaat rond de 3500 gram eindigen. Zal ie dan nog in 50 passen, of zal ik pas vanaf 56 beginnen met kopen?
Denk dat hij wel in maat 50 even past, maar zal niet lang duren !! Hier hebben ze beiden geen 50 aangehad .. Maar goed geboortegewichten van 3910 en 4190.... !! Wat zal nr 3 wel niet worden...?
Ja lach maar, je moet nog bevallen he Ik weet nog net iets te vers hoe dat voelde tijdens de geboorte van Rinze ....
Natas, ons meisje was 3620 gr en heeft wel even maat 50 aan gehad. Niet zo lang hoor want 56 paste ook. Daar heeft ze wel een poosje in gezeten. Maat 50 ziet er zo klein uit, ik had dit weekend ook zoiets van,huh heeft ze daarin gepast? Bedankt voor de suggesties. Zat ook al aan een trein te denken, ze is gek op treinen en auto's. Pop, loopfiets en little people heeft ze al (allemaal gekregen) Misschien doen we ook wel een fietsje. L. slaapt sinds gister nacht weer in haar campingbedje. Ze sliep niet meer in peuterbed, was een week goed gegaan. Morgen het ledikantje bij mijn mam ophalen en die zetten we voorlopig op haar kamertje. Ze ging vanavond op bed en wees meteen naar campinbedje: daar in, daar in! Nou duidelijker kan niet. Ze heeft vannacht heerlijk geslapen en was zelfs 7.40 pas wakker ipv 6.00. Nu ligt ze heerlijk te keuvelen ipv huilen en roepen om mama. Dus te vroeg naar het peuterbedje gegaan, ook al ging de eerste week perfect! Dit is de beste oplossing voor L en voor mij. Want ik werd er niet vrolijker op na haar 20 keer te moeten terug leggen met mijn zere rug.