Nee idd en ze zou ook nog niet in peuterbed als nr 2 zich niet had aangekondigd, haha. Ze bleef nl nog braaf in haar bedje. Lekker vertrouwd. Ze vindt haar kamer wel heel mooi, echt een meidenkamer. Heb even een topic gemaakt bij bevalling. Merk dat ik er ondanks alle goede zorgen van het ziekenhuis enorm tegenop ga zien.
Gister was het trouwens 4 jaar geleden dat we de eerste echo bij de eerste zwangerschap kregen. Die eindigde helaas op de ok ivm verdenking bbz. Dat was het niet, maar een zwangerschap op onbekende lokatie (zeldzaam, maar het bestaat). En nu 4 jaar later.... mamavan een prachtige dochter en bijna mama van een ??? baby Dit had ik nooit durven dromen! Toen storte ons geluk in en nu kan ons geluk niet op.
Hartewens groot gelijk, maar zonder proberen weet je het niet... Over de trein, we hebben een uitgebreide set met elektrische trein van duplo, maar de locomotief is wreed ingeruild voor Thomas de trein toen hij die van sint kreeg, hij reageert echt als door een wesp gestoken als je de andere trein zelf laat rijden en zet hem direct weer uit... Rare jongen! Natas, goed begin hoor! Je had het blijkbaar nodig!
Hartewens! Heerlijk he, bijna 2 kindjes en dat op zo'n dag en na zoveel 'ellende' achter je!! Geniet nog maar even! Ook al zie je nogal tegen de bevalling op. Lijkt mij ook spannend als ik denk aan de vorige keer bij jou!! Ik wou dat ik je kon helpen maar ben bang van niet !! Een dikke knuffel krijg je iig wel !
Natas, Lorenzo was 3450 gram en hij heeft nog wel een paar weekjes maatje 50 aan gehad maar 56 paste hem ook. Ik zou niet teveel in maatje 50 kopen hoor...is Mr. Pielemans zo uitgegroeid. Lorenzo zit nu alweer in maat 62, gaat echt snel zeg!
Natas, Tom was 3910 en ik had geen 50 gekocht, maar ik vond hem wel zwemmen in 56, ik zou toch wat kleiner ook kopen deze keer...
Ik heb een hele leuke gehad! Een wat oudere vrouw die eigenlijk alleen in gezinnen met al kinderen komt. Ze vind het dan ook heel leuk om het oudere kind(eren) te betrekken bij de baby.
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 41 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm *** ZWANGER *** Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011 Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011 AFSPRAKEN 16 feb: Lindada CB (Deena) 21 feb: Alyssa jarig (5 jaar), Liesje 1ste werkdag 23 feb: Lucas pre-operatief spreekuur 26 feb: Ischa jarig (35) 01 mrt: Lucas buisjes 06 mrt: Lara 2 jaar!, Natas jarig (44 jaar) 10 mrt: Lorenzo CB 2e prikjes, Lindada 1ste echo+vk 19 mrt: Yara 2 jaar! 25 mrt: Pippo 1ste werkdag 22 apr: Pippo CB 26 apr: Julian oogarts
Sam, ik lees goede berichten over een kleine man die steeds vaker doorslaapt. Gaat lekker zo. Natas, knappe Danique bij de tandarts! Mone, wat sneu dat het met Janneke nu toch weer wat slechter gaat. Morgen is het bij Alyssa op school meester- en juffendag. Alle verjaardagen van het team worden zo in 1 keer gevierd. Als ze willen mogen de kids in verkleedkleren op school komen. Alyssa wil als prinses verkleed gaan. Ze krijgen een leuke dag morgen. Er staat in ieder geval pannekoeken eten op het programma. Ben erg benieuwd hoe ze het zal hebben. Verder is het morgen weer een zwemdagje. Morgenochtend met Yelina naar peuterzwemmen, morgenmiddag met Alyssa naar zwemles. Vanochtend heb ik bij Hans Anders 2 nieuwe brillen gescoord. Ze hadden tot vorige week een actie lopen waarbij een enkelvoudige bril maar 59 euro koste. Ik ging eigenlijk alleen voor een reservebril, maar aangezien er toch weer wat was veranderd voor wat betreft de cylinder heb ik er maar meteen 2 genomen. En ik heb m'n laatste cadeaubon bij MissEtam verbrast. Pas had ik er een leuk tuniekje gezien. Alleen S was net iets aan de krappe kant dus zouden ze een M laten komen. En deze was net te ruim. Maar ondertussen had ik al weer een ander tuniekje gezien dat wel paste en lekker zat, dat ik die maar heb meegenomen. Geslaagd dagje dus. Zeker omdat ik ook bij de bibliotheek nog was geslaagd voor wat boeken met eenvoudige patronen voor verkleedkleren. Leek me wel geinig om te proberen om zelf een en ander te maken voor het feestje van Alyssa. En als het lukt, kan ik het over een paar jaar ook nog eens gebruiken voor een feestje voor Yelina. En in de tussentijd zullen ze er lekker samen en met vriendinnetjes mee kunnen spelen.
hey dames, ik heb zoooo geen zin om volgende week te moeten werken..mijn baas belde me tussen de middag omdat hij volgende week als ik weer begin met vakantie is. Ik wil daar zo graag weg he maar we willen dit jaar nog een ander huis kopen....en het werk ligt niet voor het oprapen helaas... Krijg ik net een mailtje van mijn baas dat ik in de vakantieweken ook op vrijdags (mijn vrije dag) moet gaan werken omdat anders mijn collega in z'n eentje zit pfffff ik heb al gelijk weer genoeg van mijn werk...bah! sorry voor het ego bericht maar ik moest het ff kwijt (zo en sinds gisteravond hier nog niemand geweest...)
Thnx voor jullie antwoorden over maatje 50! Hartewens, wat kan er ongelovelijk veel veranderen in 4 jaar tijd hè! Heerlijk Inez, zo goed geslaagd! Balen van je werk Lies.
Liesje kan hij je daar tot verplichten dan?? Balen zeg, niets aan .. Hier uuh ff niet zoveel nieuws .. Jildou is al 2 dagen droog
ik ben zo vreselijk gestressed na het telefoontje van mijn baas, dat is toch niet goed. Ik kan er letterlijk wel van huilen..
Ik kreeg net een berichtje van Anna met de vraag om het hier door te geven. Sinds zondag is Linde opgenomen met het RS virus. Gelukkig gaat het nu al stukken beter. Misschien kan ze snel naar minder zorg. Ze doet het erg goed en ze zijn heel erg trots. Lieve groetjes aan iedereen. Ontwikkelingen zal Anna via mij doorgeven, reacties zal ze alleen via PBtjes lezen. Lieve Anna, dit berichtje PB ik je ook wel even, maar ook hier: Anna, Annaman en Yara, wat een heftig nieuws, maar gelukkig gaat het nu al weer stukken beter. Hopelijk mag Linde inderdaad snel naar minder zorg. Jullie mogen met recht trots op haar zijn zo goed als ze het tot nog toe doet. Dikke knuf!
Wow ik schrik ervan!!! Jeetje kleine Linde beterschap lieverd!!! Hopelijk mag je snel weer met pappa en mama en je zusje mee naar huis!!! STerkte allemaal!!!
Ik zit hier nog met kippenvel. Brrrrr. Liesje, balen dat je nu al weer zo gestressed bent vanwege je baas. Had hij ook wel even anders aan mogen pakken. Sterkte. Sam, knappe Jildou, al weer 2 dagen droog! Yelina doet wat dat betreft goed haar best, maar de eerste echte droge dag moet nog komen. Ben wel begonnen met stikkertjes te plakken voor ieder plasje dat op het potje wordt gedaan. En hier verder een apetrotse mama op beide meisjes die zo heel erg goed hun best hebben gedaan met zwemmen. Alyssa heeft zelfs op buik en rug gedreven en gezwommen, en zoals ik al dacht, ze vond het nog leuk ook.