ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Lucas is ook nog niet zindelijk maar we zijn er ook niet mee bezig. Eerst maar eens geen oorpijn meer en dat zindelijk zijn komt vast wel.

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Juist daarom ieder zijn tempo ;)!

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hoihoi, jeetje wat een rotnieuws van linde! heel veel beterschap!!!

En Linda van jou topnieuws, wat leuk!! Van harte

Hier wilde Rens vorige week opeens poepen en plassen op het potje maar nu lijkt het weer terug te vallen.. hij wil bijna niet meer..

Pippo met demi gaat het goed, bedankt voor je interesse! Ze heeft nu sinds 13 januari haar 2e keer buisjes en nu lijkt het goed te gaan.. Verder stapt ze gezellig rond de tafel en achter haar loopwagen. Loslopen zal nog wel even duren denk ik!

4. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi meiden

Jee wat een rotnieuws van Linde zeg. Ik ben blij te horen dat het al wa beter gaat met haar. Anna heel vel sterkte en hopen dat ze snel weer met julie mee naar huis mag.

Natas, lekker hoor verlof. Heerlijk even op de bank geslapen. Ik deed dat elke dag. Kon mij het schelen haha. Isis heeft maat 50 wel een tijdje aangehad, een week of 4. Pheadra was 55 cm en die heeft maat 50 niet aangehad (ja alleen de dingen die groot vielen).

Liesje, wat een rotbegin op je werk. Ik begrijp je werkgever wel dat hij bij uitzondering wil dat je 5 dagen werkt, maar hij moet dat wel anders aanpakken. idd in goed onderling overleg en niet in de eerste week dat je terug bent zeg.

Hier gaat alles lekker. Woendag heb ik de kinders ingepakt en zijn we naar de open dag van 2 scholen hier geweest. Ze zitten aan ons kdv vast en het moet 1 van deze scholen worden (ivm de buitenschoolse opvang). Wat is het moeilijk zeg. Ze blinken allebij niet uit, maar ze zijn ook niet slecht. De openbare school heeft veel ellende meegemaakt en is leeggelopen. Daarom zit de katholieke school nu bomvol. De katholieke school heeft mijn voorkeur, maar de klassen zijn wel flink groot. Op de katholieke school voelde ik me enorm op mijn gemak dus ik volg mijn gevoel maar en kies voor deze school.
    De openbare school had alleen z'n goed verhaal. Die deden echt hun best om de school te verkopen (logisch natuurlijk). Ik voelde me er alleen veel minder op mijn gemak.

Isis vond alles geweldig. Die liep met iedereen vriendjes te maken en had al snel de gymzaal ontdekt "isis nu grote meid, ook gymen"
    En toen wilde ze niet meer mee naar huis;)
    Het komt wel goed met die dame:)

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh jeetje, een school uitzoeken! :$
    Zou hier ook de keuze tussen 2 scholen worden, maar het lijkt me zo moeilijk. Ben dit nog even voor me uit aan het schuiven hoor.

Liesje, probereer dat zindelijk worden van Rihanna los te laten meid. Het heeft geen zin, je kan er eerder iets mee forceren bij Rihanna dan dat het gaat helpen. Het komt wanneer het komt!
    Hier ook nog geen aanstalten hoor, maar ik heb daar helemaal geen probleem mee. Van de zomer lijkt me een mooie periode praktisch gezien, maar ik zie wel.

Maar Jildou is wel een hele knappert! ;)

Jootje, meteen weer druk zeg!

Hoe was het bij de prikkert Linda?

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En mijn Geno ook hoor Natas :D! Is zindelijk overdag bij 2j en 2m:p

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geno is ook een knappert!!! :D

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Alles goed bij de prikkert. Ik ben weer in balans. ;) Ik moet alleen nog vitamine B3 bij blijven slikken, omdat ik dat dus blijkbaar te kort kom. Verder hoef ik niet terug te komen en is mijn kans op een mk ook een stuk kleiner. Ook wel fijn om te weten.

9. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Kijk dat zijn goede berichten!:)

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sorry voor de ego berichten, heb het zo druk met de zorgen voor Janneke en de rest van de family en dan werken en dat met een chronisch slaaptekort helpt niet echt.
    Vandaag Janneke op het cb wezen wegen, de laatste keer was 12 januari, en dus nu vandaag, ze is niet in lengte gegroeid, maar gelukkig wel bijna 300 gram aangekomen. En is nu 7145 gram met 66 cm. Ben benieuwd wat de ka er dinsdag van zegt....

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Even snel met een berichtje dat ik gisteren van Anna heb gekregen:

Linde is gisteren (donderdag) al vande IC overgeplaats naar gewone kinderafdeling. Ook vandaag maakt ze weer goede vooruitgang. We gaan er nu weer naar toe dat ze volledig bij mij drinkt en geen voeding via de sonde meer krijgt. De kolf kan hopelijk snel aan de kant.

Meid, wat fijn te horen dat Linde zo goed vooruitgaat. Dat ze maar snel weer volledig bij jou mag drinken en nog beter, dat ze snel weer met jullie mee naar huis mag!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

hier druk druk, maar wilde toch even snel scrollen en natuurlijk even op 2 dingen reageren!

@anna: jeetje wat heftig meid!! heel veel sterkte! :( blij te lezen dat het weer wat beter gaat, hopelijk hebben jullie je kleine meisje snel thuis!

@linda: JAAAAAA!!! GEFELICITEERD MEID!!! GENIET ER LEKKER VAN!

@pippo: idd erg druk zo met 3x per week sporten, maar het gaat goed! :) hoe gata het nu met jou? ;)

tot snel weer meiden! knuffel voor iedereen!

liefs rebbel

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Godzijdank dat het iets beter gaat met Linde!

Mone, veel sterkte met de zorg om je kleine meissie.

ik heb vannacht alles eruit gespuugd, zo vreselijk beroerd. Ben nu nog misselijk en niet lekker. Was even bang dat de bevalling zou gaan beginnen, vorige keer begon het ook met een grote schoonmaak om het maar even zo te noemen.
    Ik heb nog ff geen bevalling op de agenda staan hoor, nu geen tijd. ;)

Verder heb ik gisteren bericht gekregen dat ik mijn nieuwe auto op maandagmiddag de 28ste op kan komen halen, yeah!!!!!!! :p

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap Natas, hoop het ook niet voor je!!! Nu nog even niet ;) !!

Linde wat fijn dat het wat beter gaat!!! Hopelijk mag je gauw naar huis!!!

Hier ubertrots :D Jildou is hele ochtend droog geweest :D !! Alleen wel in dr onderbroek gepoept, het monster.... meestal vraagt ze dan om een luier maar nu deed ze het maar zo... Langleve harde ontlasting ;) !!

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Poeh gelukkig gaat het beter met Linde.
    Natas, o jee, hoe gaat het nu? Nog even wachten hoor.
    Wat goed van Jildou zeg!'
    Hier niet zo veel te melden. Weer goedgekeurd door de gyn. Dit keer een andere, eigen op vakantie. Beetje een botte kerel was dit, stond ook zo weer buiten. Over 2 weken pas terugkomen.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone ik ben ook benieuwd wat de ka zegt volgende week!! Sorry was ik even vergeten net ;) !! En een knuffel van mij :D !!

Hartewens fijn dat alles weer goed was, jammer van de botte gyn weer :( !!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @pipo en sam: wat goed van jullie knappe kindjes!! :)

@natas: beterschap meid, nog even wachten hoor!

@mone: sterkte meid, dikke knuffel voor jou!

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Weer een berichtje van Anna:

Linde is sinds vanmorgen van de beademing af. Nu is het afwachten of ze het goed blijft doen zodat ze naar huis mag. Tot nu toe gaat het goed. Ze is een toppertje!

Meid, fijn te horen dat ze het zo goed doet. Hoop dat jullie haar snel mee naar huis mogen nemen.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier is het druk, druk, druk. Weinig tijd om bij te lezen. Ben bezig met de voorbereidingen voor Alyssa's verjaardag. Ze is maandag jarig en morgen vieren we het.

En over 1 1/2 week is het kinderfeestje. Spannend allemaal. Van papa en mama krijgt ze een nieuwe fiets en van zuslief een paar bijbehorende accessoires.

Las nog wel over Mones zorgen over Janneke en Natas die zich flink beroerd voelt. Hopelijk is dit inderdaad niet de aankondiging voor de bevalling. Het is beter dat Mr. Pielemans nog even blijft zitten.

Zo, ga weer even verder. Ben eten aan het klaarmaken voor morgen. We eten Alyssa's lievelingskostje, boerenkool. Is ook lekker makkelijk van te voren klaar te maken.

Kom na het weekeinde weer even bijlezen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linde zet hem op meis, dan mag je snel naar huis!!!

Dombo een hele fijne dag morgen!!!! Geniet ervan!!!

Hier ook ubertrots: Net met Jildou nog ff wat boodschapjes gedaan.. Geen luier en droog gebleven en ook niet eens ergens moeten plassen :D !!

Deel Deze Pagina