ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Super gedaan Jildou!

Godzijdank weer een goed bericht over Linde!

Inez, fijne dag morgen.
    Jeetje, je kleine meid alweer jarig.... wat gaat dat snel.

Ik heb de hele middag voor leip op de bank gehangen, nog misselijk en voel me bagger, maar gelukkig niet meer gespuugd.
    Op tijd naar bed straks en hopen dat ik me beter voel, want morgen heb ik een fotoshoot. Een parttime juf op het KDV van Danique is ook parttime fotograve, ze komt morgenochtend.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een rust hier! Nou, dan ga ik even tegen mezelf praten :p

Meneer Pielemans luistert tot nog toe goed en zit nog lekker in de buik! :D
    Heb gelukkig niet meer gespuugd. Ben wel nog wat naar in de buik en voel me een beetje boel baggeritus, maar voor bevallen heb inderdaad nog even geen tijd. ;)

Vanmorgen zijn er wat foto's genomen door de fotograve, zitten wel een paar mooie tussen denk ik. Zullen over een kleine 2 weken klaar zijn, dan show ik er hier een paar.
    Moest wel lachen om Danique, het is haar parttime juf Z. maar hier deed ze net of ze haar niet kende. Gebeurde vaker zei Z., dat kindjes in een andere setting dan op het KDV heel anders reageren.

Heb verder vandaag nog wat dingetjes in Danique's nieuwe kamertje gemaakt, babykleertjes uitgezocht, op internet wat geshopt en een kleine opruimactie gehouden. Niet bijster veel dus, maar ik ben gesloopt en heb het gevoel dat mijn lijf in 2'en gaat breken.

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Natas, dikke knuffel meid! Leuk dat de fotoshoot gelukt is en ik kijk ernaar uit naar het resultaat :)!

Dombo, hoe was het feestje van Alyssa?

Liesje, veel succes morgen op je 1ste werkdag na bevalling! En sterkte!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesje, succes morgen met je eerste werkdag.

Natas, wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt, maar toch nog lekker wat kunnen doen vandaag. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

We hebben een leuke dag gehad. Alyssa was erg in haar nopjes met haar nieuwe fiets en heeft er vandaag al flink wat op gefietst.
    Verder is ze natuurlijk ook nog door de familie lekker in de watten gelegd. Ze heeft vooral flink wat barbies gekregen, een barbiepop met paard en koets en een V-tech Smile pocket.
    Morgen krijgen we ook nog visite, dus ze heeft nog een en ander in het vooruitzicht.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En Yelina was erg blij met haar 'nieuwe' aanwinst. Toch wel fijn, zo'n grote zus die een nieuwe fiets krijgt.

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Alyssa, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 5DE VERJAARDAG!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Alyssa van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag!!! En wat een mooie fiets zeg!!!

Liesje werkse meis!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hieperdepiep voor Alyssa!!!
    Jeetje wat een grote meid al. En Yelina ook!

Las op hyves dat Liesje een zeer gebroken nacht heeft gehad, en dat voor haar 1ste werkdag. Sterkte meid!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Liesje succes vandaag!

Linde gaat gelukkig weer wat beter lees ik.

Alyssa gefeliciteerd met je verjaardag!

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Alyssa gefeliciteerd!!! Wat een grote meiden Dombo!

Natas, gelukkig gaat het wat beter...

En een knappe jildou!

Zo hier geen puf geen geheugen en een heerlijk weekend weg geweest! Maar nu moe!!!!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bedankt voor de felicitaties. Ja, kleine meisjes worden groot. Gaat veeeeeel te hard allemaal. Haha. Maar, het is ook wel weer leuk.

Vandaag is Alyssa ook nog lekker verwend met een heksenverkleedboek, een boekje over heksje Foeksia, een boek van Jip en Janneke en geld.

Natuurlijk moest er vandaag ook nog gefietst worden. Ook Yelina heeft nog even op de fiets gezeten en mama lekker laten duwen, want het trappen op de dreumesfiets heeft ze nog niet helemaal door, maar dat komt wel.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nieuws van Anna!!!!!

HOERA we zijn weer thuis!

Gisteren einde van de dag zijn we weer naar huis gekomen.
    Het was nog best een spannende dag, want opeens leek Linde aardig verhoging te hebben.
    We hebben het nog een paar uur extra aangekeken in het ziekenhuis, maar uiteindelijk
    hebben we besloten haar lekker mee naar huis te nemen. Heel fijn om allemaal weer bij elkaar te zijn.

Yara toont opeens flinke verlatingsangst, maar we gaan er van uit dat dat ook tijdelijk is.
    Het is in elk geval heel begrijpelijk.
    Linde heeft thuis ook goed geslapen, gedronken en haar luiers vol gemaakt en haar temperatuur is nog verder gezakt.
    Zo herkennen we haar weer. De vermoeidheid, stress en spanning komt er bij mij nu flink uit, ook begrijpelijk.

We gaan het een tijdje lekker rustig aan doen om weer helemaal op de rit te komen.
    Allemaal bedankt voor de lieve wensen en het medeleven.

Veel liefs,

Linde, Yara
    Anna en Annaman

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    YESSS!!! Goed nieuws zeg!!
    Lekker samen bijkomen Annna!! Zeer herkenbaar! Dikke knuffel en geniet lekker van elkaar!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, wat een heel fijn nieuws!!!! Bedankt Dombo voor het te melden!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Graag gedaan!

Anna, je heb al een berichtje terug, maar ook hier nog even:

Ik ben ontzettend blij voor jullie dat jullie allemaal weer gezond en wel thuis zijn. Jullie en Linde zijn toppertjes.
    Tank lekker bij, doe het rustig aan en als je eraan toe bent, horen we je verhaal wel.

Maar voor nu, rust lekker uit en vooral, geniet van elkaar!!!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, hoe gaat het nu bij jullie?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Dombo, we zijn het wel eens ;) Bijna dezelfde tekst :p !!

Hier gaat het best goed! Rinze is een heel vrolijk manneke. Nog wel geel, de ene dag erg zichtbaar, andere dag bijna niet.. Verder eet hij eindelijk normaal een potje fruit of zelfgemaakte prakjes.. Eerst wilde hij het alleen maar met yoghurt en ook alleen maar s middags ;) !! Maar sinds 3 dagen heeft hij door hoe het moet ;) !! En hij slaapt door sinds 2 weken! En goh wat is dat fijn ;) !! Hij kwam vannacht wel om 5 uur, gerekt tot kwart voor 6, maar goed hij had laatste voeding om 19.00 uur gehad, dus ja, dan mag ik niet klagen toch? Alleen het slapen overdag is drama! Vandaag een keer 2,5 uur in bed gelegen, laatste 3 kwartier vooral aan het keten geweest. Maar zoals gister en eergister slaapt hij in totaal niet meer dan 1,5 uur op een dag... Behalve bij de gastouder daar haalt hij de slaap in en slaapt hij gerust 3 uur achter elkaar! Heel bijzonder ;) !! En even denken.. nog meer? :p Z'n eczeem is sinds vorige week wel weer aardig opgekomen helaas. Weer 4 dagen hormoonzalf gebruikt, nu weer gewone en het knapt stiekem wat op. Ach het moet gewoon warmer weer worden. Verder zitten we nu wel op 3 xbv! Soms nog een keer 4. Maar goed dit is al geweldig! Haha nou dat was het wel ;) !!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En nu ik toch bezig ben :p !! Ff lezen in bad ;) !!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Chill :p !!

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, wat super fijn dat het hele Annagezin weer gezond en wel bij elkaar thuis is!!!

Sam, het loopt lekker met Rinze zo te lezen!

Deel Deze Pagina