ZNM mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Bloedverlies is opgehouden. Goed teken lijkt mij?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada wat een rotweek moet dit voor je zijn!! Sterkte!

Haha die uitspraak Natas... In het wild :p Geweldig!

Hartewens, leuk een fietsje...

Hier is Jildou nooit een grote slaper geweest overdag maar over het algemeen ligt ze wel ong. 1,5 uur... Gelukkig!!! Ze heeft het ook echt nog wel nodig! Ook omdat ze s ochtends ook meestal rond 6 uur/ half 7 is...
    Verder sorry ik ben een beetje een zeef.. Veel beleefd gister..
    Eerst komt Kor thuis met de mededeling dat er 4 werknemers zijn ontslagen, terwijl gezegd was dat er in het ergste geval 4 tot 6 werknemers uit moesten, eind mei.. En hij dacht, dat wist hij niet zeker dat er nog op een andere bouw, zelfde bedrijf, ook nog 2 uit gaan... Ik schrok wel behoorlijk, voor hetzelfde geld was hij er dus nu uitgevlogen... Maar gelukkig hij zit nog, ben dan nu ook benieuwd hoe het komt en hopelijk scheelt dit heel wat zorgen... Ik duim!
    Verder hoorde ik gisteravond van een collega dat er bij ons (1 bovenschools bestuur zeg maar heeft alle openbare scholen van onze gemeente) ook 25 leerkrachten uit moesten vanaf volgend schooljaar. Maar ze zei, als je eruit gemoeten had, had je nu een brief gehad en anders heb je in ieder geval nog een jaar werk! Het werkt bij ons zo: Laatst gekomen, eerst weer weg, dus ik zit niet ontzettend veilig! Daarnaast was ik zondagavond een opleiding tegen gekomen wat me erg leuk lijkt: Kindercoach. Sluit super aan bij m'n opleiding/ werk en kan er eventueel ook een eigen praktijk mee beginnen. Duurt een jaar, kan in zelfstudie! Dus ik denk dan nu ook zeker dat ik dit ga doen, stel je voor dat ik er volgend jaar wel uit vlieg! Daarnaast lijkt opvoedcoach me erg leuk, maar de opleidingen zijn ver weg of hartstikke duur...

Zoo jullie zijn weer even op de hoogte ;) !!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat geeft best veel onzekerheid Sam, kan me voorstellen dat je daar even flink mee bezig bent allemaal.

Linda, een verkeerd teken is het iig niet!!! Fijn meid, houen zo.

Ik heb vandaag het wilde Wilders traumaatje wel verwerkt :D

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ben ik ook weer even..
    Heb momenteel echt weinig tijd om echt actief te komen kletsen.

Sam: jee meis,onzekerheid bij beide banen.niks aan.
    Die studie klinkt goed! als je het kunt doen, zou ik het zeker proberen.

Natas: haha, wilders in het wild ;) toch fijn dat je er geen nare trauma's aan over hebt gehouden;) .
    (is ook wel 1 van de laatste personen die ik tegen zou willen komen)
    als je er over wilt praten....:D

Hebben het filmpje van Janneke al een aantal keren gezien. Denise vind het zo leuk!
    wat heeft Janneke een schattig bos haar! :)

Slapen: Denise slaapt de ene keer wel, de andere keer weer niet, maar ik breng haar wel altijd op bed. slaapt ze niet, dan rust ze toch ;)

Linda: gelukkig geen bloedverlies meer. Hoop echt dat alles goed zit.

Hier nog steeds druk met de voorbereidingen van mijn zus haar huwelijk.
    vrijgezellenfeest regelen, ceremoniemeester zijn...
    verder zit Dick middenin sollicitatiegesprekken. Het bedrijf waar hij nu werkt (en eerder door faillissement is overgenomen door een ander bedrijf) draait weer verlies. De sfeer is om te snjden en de mogelijkheden tot doorgroeien zijn sinds de laatste jaren verleden tijd. Aangezien er geen CAO is bouwt hij ook niks op, krijgt ook geen loonsverhoging etc. Hij is het nu gewoon beu, gaat niet meer met plezier aan het werk, dus tijd voor wat nieuws.
    Bij 1 van de bedrijven is hij al voor het 3e gesprek geweest. Hij hoort vandaag of maandag of hij de baan heeft.

Verder heb ik ook een sollicitatie de deur uit gedaan. Ben het werken met de feestdagen, in de avonden en weekenden zat.
    Wil gewoon lekker overdag werken en thuis kunnen zijn met speciale dagen.
    Dus hoop dat ik word uitgenodigd voor een gesprek.

Lianne was vanacht om 5 uur klaarwakker.
    Heb haar mee genomen naar ons bed, en toen heeft ze toch nog tot 7:15 uur geslapen. Ze slaapt nu ook weer. Ze maakt er de laatste dagen echt een potje van met slapen. Vooral overdag.
    Denise krijgt 4!! kiezen door. Is dus niet altijd even vrolijk (logisch natuurlijk!!)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

hier ben ik ook weer even...bah wat hakt het werken 4 dagen per week in je vrije tijd zeg :p
    Je zit er zo weer in, dus dat is het probleem niet.
    Alleen hebben ze bij mij op het werk nieuwe werkzaamheden binnengehaald waar ineens van je verwacht dat je 's avonds tot 18.30/19 uur werkt :$
    dat gaat mij toch niet lukken met 2 kleine kindjes, maandag maar een gesprek met mijn baas aanvragen, want die was deze week met wintersport.

Verder heb ik van de collega's een cadeaubon van Prenatal gekregen en wat snoeperijtjes erbij (wat ik nu niet hebben mag ;))

Lindada, wat schrikken zeg maar gelukkig is het bloeden gestopt. Bij jouw termijn zie je meestal ook nog geen kloppend hartje dus ik duim me rot dat je volgende week wel een mooi kloppend hartje ziet!

Verder heb ik niet bijgelezen..sorry

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, hoe is het vandaag meid?

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm
    Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 41 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm
    Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm
    Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm
    Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm
    Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm
    Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm
    Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm
    Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm
    Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm

*** ZWANGER ***
    Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011
    Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen
    Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011

AFSPRAKEN
    26 feb: Ischa jarig (35)
    01 mrt: Lucas buisjes
    06 mrt: Lara 2 jaar!, Natas jarig (44 jaar)
    10 mrt: Lorenzo CB 2e prikjes, Lindada 1ste echo+vk
    19 mrt: Yara 2 jaar!
    25 mrt: Pippo 1ste werkdag
    04 apr: Sam CB (11u30)
    22 apr: Pippo CB
    26 apr: Julian oogarts

8. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    hoi meiden,

Heb even bijgelezen. Ik hoop dat ik alles onthouden heb.

Linada, wat rot van het bloedverlies. Vervelend dat je een week moet wachten voordat je meer weet. Wel logisch want eerder kunnen ze niets zeggen, maar ik weet nog heel oed hoe stressvol dat kan zijn. Wel goed dat het bloeden gestopt is. Dat geeft een beetje hoop
    Mijn duimen draaien voor je

Liesje, weer aan het werk. Wat onhandig dat ze zomaar je werktijden willen aanpassen. Jullie moeten ook maar een hoop slikken zeg.

Natas, fijn van je goede beoordeling. Hopelijk hebben je collega's niet te veel last van je vervangster. Ze zullen je iig met open armen terugontvangen. Ben je weer bekomen van die enge Wilders in het wild? Kan me niet voorstellen dat hij er nog enger uit kan zien in het echt;)

Sam, wat klinkt dat leuk van die opleiding. Hopelijk vind je een manier om hem te volgen. Wat vervelend van Cor zijn werk en ook die van jou. Onzekerheid is echt verschrikkelijk

Mone, wat een schattig filmpje van janneke. Heel herkenbaar. Vooral dat achteroverkukelen:)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Treintje waar ik hem gezien heb is volledig zelfstudie, alleen het eventuele (mag, hoeft niet, maar met praktijk wel handig :p ) examen moet ik ergens heen, dus dat is wel te doen! Komt ongeveer neer op 5 uur zelfstudie in de week een jaar lang, dat moet denk ik wel te doen zijn... Anderen gaan sporten op een avond, ik studeren ;) !! Hoe is het met jullie?

10. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Aha, ja met zelfstudie is het goed te doen lijkt mij:)

Hier gaat alles goed. Alleen Isis heeft een zere knie zegd ze. Ze heeft pijn bij het lopen. Een paar maanden geleden had ze een onsteking in haar heup (coxitis fugas) dat schijnt weer terug te kunnen komen en dat is denk ik wat ze heeft. Ze loopt en beetje mank de arme schat. Als het maandag nog niet weg is dan ga ik even langs de HA.

Phaedra gaat geweldig. Wil zo graag kruipen maar slingert zich meer als een slang over de grond. Het kwartje is nog niet helemaal gevallen hihi

Hoe zijn je nachten tegenwoordig? Ik begreep dat het beter gaat?

Xxx Treintje

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och wat sneu zeg :( ... Sterkte kleine meid.
    Haha Phaedra, gekkie :p ..
    Mijn n88 zijn beter, maar laatste week steeds uur of 12/ 1 (soms 11) wakker en dan tot uur of 7, half 8.. Maar goed al heeeel wat beter dan het was iig :) !

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Treintje, gefeliciteerd met de 8ste vermaanddag van Phaedra! E wat sneu voor Isis...zou idd ook naar huisarts gaan als het maandag nog niet beter is...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje ja wat gaat dan snel he.. Rinze wordt deze maand geen 8 maanden :p Slaan we over ;) !!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nou op 28feb zal die 8maanden worden...HIHI

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neeeeeej hihi!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    1 maart dan? ;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nee 30 maart :D ;) Slaan maandje over joh ;) !

18. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik ruik ontkenning!!! Herkenbaar hoor!
    Klinkt goed trouwens Sam die studie...

Verder nog weinig onthouden vrees ik...

Mone gaat het al wat beter met Janneke met de nieuwe puffers? Binnenkort ook nog even filmpje kijken, is er nog niet van gekomen.

Denise last van haar heupje vervelend, hopelijk gaat het snel beter!

Zo hier vandaag echo, alles goed met uk, mooie kaakjes, oogjes, maagje, blaas, handjes, beentjes kunnen zien. Nekplooi was ook netjes, volgende week de rest van de uitslag....

Ik vond het weer spannend, maar begin het langzaam te geloven... Kleine domper was dat het een echt onaardig mens was, en ze had een paar opmerkingen die mijn nekhaar echt rechtop lieten staan! Ze dacht dat ik toch (3 dagen) minder ver was... Dat riep ze meteen na het verslag van de echo las omdat er niets over armen/ beentjes op stond, en daarna eerst 10 minuten administratie doen met ons inmiddels weer echt goed gespannen! Grrrr! Toen mannetje mij iets vroeg over de combitest zei ze nou vraag dat maar aan je vk die heeft er een half uur counseling tijd voor gekregen! Terwijl hij gewoon van de spanning even niet meer wist dat er ook bloedonderzoek bij kwam kijken.... Maar die goeie echo wordt me niet meer afgenomen!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mariss, goed dat echo mooi was zeg! En idd irritant dan als je zo gespannen bij vk zit....
    En nog een kleintje...;) Het was Isis die last heeft van der knie ;)!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mariss, wanneer is je volgende afspraak, kan ik dan op lijst zetten!

Deel Deze Pagina