Wat goed Mariss !! Wel balen van dat nare mens zeg, bleagh :S !! Maar het belangrijkste is gelukt! Geniet ervan meis !!!
Hoezo geheugen?!? Sorry Denise ik bedoelde inderdaad Isis... Linda mooi nieuws trouwens dat het rustiger gaat, mijn duimen draaien overuren... Pippo sorry, klopt helemaal ( natuurlijk!) mijn volgende afspraak is 8 maart... Hoe gaat het trouwens bij jullie?
Hi Dames, Liesje wat vervelend dat je werktijden zomaar veranderen. Lekker over nagedacht.... Mariss gefeliciteerd met je mooie echo! Arme Isis, heel veel beterschap gewenst, hoop dat het snel over is. Pippo, hoe gaat het met jou? Sam, klinkt goed die opleiding! En wat een gedoe met jullie werk, bleagh! Jootje, spannend hoor met die sollicitaties. Wel fijn dat je dat kunt doen nu jullie beide een baan hebben!
Bedankt voor jullie lieve reacties, wij vonden het ook geweldig, en het geeft zo goed weer hoe goed ze haar broer in de gaten houdt. Tegenwoordig geeft ze ook geluid, en daarmee kan ze Pieter heel goed naar zich toe lokken, ook zo'n schattig gezicht Verder of het beter gaat met d'r puffen.....vandaag heeft ze weer ventolin nodig gehad op het kdv. En de ka zei dat we na een week misschien een beetje vooruitgang zouden merken maar dat het pas echt goed werkt na 2 a 3 weken....dus we hebben nog even te gaan. Het geeft mij in ieder geval wel een goed gevoel omdat we er iets aan doen. Was eind vorige week voor m'n werk in een ziekenhuis, zaten er twee verpleegkundige te klagen over het feit dat ze tijdens hun dienst niet van de afdeling af mogen, ook niet om een broodje te halen etc...kwam ik erachter dat er het Noro virus om de afdeling heerste...lekker dan, fijn dat ze het mij ook even meldde voor ik daar kwam... en jawel hoor, deze week manlief en kinderen aan de diarree.....
Hey meiden, met mij gaat het weer beter...dank je wel...Met de kindjes gaat het ook allemaal snel he...onze kleinste zit reeds alleen op 5,5maand, rolt erop los...en stand van zaken met tanden nu 5tandjes...'s avonds is bv geven niet meer leuk want aangezien hij maar tandjes blijft krijgen en waarsch last van heeft, gaat die steeds bijten en heb al 2 keer wondjes gehad aan tepel ...dus 's avonds geen borst meer maar wel afgekolfde moedermelk...hart breekt maar wil graag nog volledig zijn...'s morgens gaat bv geven dan wel want dan is hij nog half in slaapmodus ! Vorr de rest gaat het lekker met hem...maar mis het baby zijn al heel erg ...
Mone wat lullig zeg!!! Idd dat hadden ze wel even mogen melden!! Pippo, maarr..... het komt vast weer !!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 41 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 43 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 30 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 29 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 24 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 30 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm *** ZWANGER *** Hartewens, 34 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 18 mrt 2011 Natas, 43 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 22 maart 2011 jongen Mariss, 37 jaar, 2de kindje, uitgerekend op 08 sept 2011 AFSPRAKEN 26 feb: Ischa jarig (35) 01 mrt: Lucas buisjes 02 mrt: Lindada echo (duimen voor hartactie)! 06 mrt: Lara 2 jaar!, Natas jarig (44 jaar) 08 mrt: Mariss vk 10 mrt: Lorenzo CB 2e prikjes, Lindada 1ste echo+vk 19 mrt: Yara 2 jaar! 25 mrt: Pippo 1ste werkdag 04 apr: Sam CB (11u30) 22 apr: Pippo CB 26 apr: Julian oogarts
Och ik zal het nu ook al melden dan...want morgen zal ik niet veel tijd hebben overdag... Ischa, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG (morgen)! En geniet ervan en maak er een mooie dag van met je gezinnetje! Hoe was het gesprek voor Lucas zijn operatie?
Dank je wel pippo. Het gesprek stelde niet zoveel voor. Alleen hopen dat hij geen koorts krijgt want hij grijpt weer naar zijn oortjes en dan zou het niet door gaan. Nou ik ga snel slapen morgen een erg drukke dag.
Gefeliciteerd Ischa!!! Een heel fijne dag! Liesje vervelend hoor dat gedonder op je werk zonder overleg! Pippo gelukkig dat alles weer wat beter gaat met je... En die tandjes, auw!!! ik heb het bij Tom toen ook 1 keer uitgeroepen van de pijn toen hij beet, daar is hij zo van geschrokken dat hij het niet meer deed! Maar geniet lekker van de momenten die je nog wel hebt meid! Zo vandaag druk, druk, druk moet even een wigwam maken voor een neefje!
En Mone lastig en onhandig van ze.... Wat een gezeur trouwens! Ik kan nooit van de afdeling en koffie/ eten is net wanneer het even uitkomt... Ischa maar ze weten alvast hoe hij qua gezondheid is en ik neem aan ook even naar hart en longen geluisterd...
Het vloeien is nu helemaal over. Eigelijk heb ik maar 1 dag rood gevloeid, daarna was het bruin. En ik begin steeds meer kwaaltjes te krijgen. Ik ben gister bijna de hele dag misselijk geweest (vandaag ook weer met vlagen). Niet overgegeven, maar scheelde niet heel veel. Ik moet ook steeds eten, maar niet te veel en te vet, want dan word ik weer misselijk. Dat herken ik heel erg van de zwangerschap van Deena. En mijn borsten worden groter en gevoeliger, en mijn tepels veranderen. Eigelijk begin ik steeds meer te geloven dat het wel goed zit. Kwaaltjes worden minder bij een mk, niet meer zoals nu. Was het maar vast woensdag...
Ischa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ik duim voor Lucas dat hij geen koorts gaat krijgen! Sam, oei, wat balen, op Kor z'n werk met z'n ontslagen collega's. En bij jou is het ook allemaal niet zeker. Ja, voor een jaar, maar daarna ... Wel goed dat je je nu toch een beetje aan het oriënteren bent op wat anders, klinkt in ieder geval wel heel leuk, opvoedingscoach. En fijn om te horen dat het toch zolangzamerhand beter gaat met jullie nachten! Daar tankt een mens toch ook wel weer van bij. Lindada, dat klinkt allemaal wel heel erg zwanger hoor. Ik duim voor een goede echo. Mariss, inderdaad, die goede echo nemen ze je niet meer af, maar die domper vanwege dat rotmens kan ik me goed voorstellen. Mone, bah, dat ze dat niet even doorgaven van dat virus. Klinkt wel goed, over Jannekes nieuwe puffer. Liesje, da's lekker, zo'n werkgever die niet even van tevoren correspondeert dat de werktijden anders zijn geworden. Zo'n wijziging is ook niet altijd voor iedereen haalbaar. Treintje, ik zou in jouw plaats ook maandag even contact opnemen met HA als de pijn in de knie niet minder is. Pippo, gaat lekker bij jullie dus. Herken het wel hoor, een soort van heimwee naar de echte babytijd. Maar ook deze fase is erg leuk. Verder helaas weinig onthouden. Gisteren was schoonmama jarig en voor het eerst sinds jaren zijn we daar ook 's avonds na het eten nog gebleven en hebben we de meisjes samen in oma's bed gelegd bij wijze van proef. En ... proef geslaagd. Yelina protesteerde in eerste instantie wel, maar binnen 5 minuten was het stil en sliepen ze allebei. Verder zijn we overdag (helaas) nog niet uit de luiers, maar ze blijven wel steeds langer droog. Zodra ze ook op de WC wil poepen laat ik de luiers zeker uit overdag. Fijn weekeinde allemaal!
Dombo het wordt kindercoach eerst .. Opvoedingscoach is hier totaal niet in de buurt en dan ook nog ontzettend duur. Dat kan ik altijd nog doen dan. ! Wat goed dat de dames in slaap zijn gevallen! Lindada: Dat klinkt iig wel goed. Misschien gewoon een gesprongen adertje dan.... Ooooh was het idd maar woensdag!